Helsinkiläinen mitä luulet että kehä 3 ulkopuolella on?
Kiinnostaisi tietää mitä luulette siellä olevan.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Mordor.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä osaan kyllä Suomen kartan hyvin ja olen matkustellut ympäri maata. Sukulaisia asuu ympäriinsä Pohjanmaalta Karjalaan. Olen myös Lapissa reissannut.
Mä luulen, että osaan Suomen maantieteen paremmin kuin aloittaja, joka on vain päättänyt vihata pk-seutua.
Suomi on tosi kaunis maa ja täällä on hienoja paikkoja ja ihmisiä.
Mä satuin syntymään Helsinkiin ja se on mun koti.
Mulla ei ole tarvetta dissata koko muuta Suomea, miksi sulla ap on tarve tähän aloitukseen?Miksi sie vihaat Pohjois-Karjalan seutua vaikka sulla on sukulaisia siellä.
Ap
?
???
Missä noin lukee?
Opiskelukaverini lähetti meistä kuvan helsinkiläisille kavereilleen. Opiskellaan siis Lapissa, ja minä olen täältä päin kotoisin. Yksi näistä helsinkiläisistä oli suuresti yllättynyt, koska käytän ”normaaleja vaatteita”. Hänen mielikuvissaan kaikki lappilaiset ihmiset ilmeisesti pukeutuvat saamen pukuihin.
Sukulaisia. Jo 1990-luvulla 330 000 helsinkiläistä oli sinne jostain muualta muuttaneita. Mikähän mahtaa nyt olla luku kun maahanmuuttajataustaisiakin on niin paljon?
Muuten 4/5 suomalaisista asuu kehä kolmosen ulkopuolella.
Valtavirran Suomi. Se missä melkein kaikki tapahtuu ja on. Monimuotoinen Suomi.
Onko sielä sellaiset meille Helsinkiläisille tuntemattomat pikku kylät kuin Espoo ja Vantaa. Ehkä aikansa elänyt tuo Kehä 3 sisäpuolella kun pk-seutu turvonnut sen yli aikoja sitten
Työttömyyttä kurjuutta poltettu maa
Pirusti lestadiolaissotilaita jotka lahtaa vääräuskoisia
Osa Helsinkiä on myös kehä III ulkopuolella....
No joku Kerava ja Lieksa...
Tiedän kyllä Tampereen ja Turun, Suomen mittakaavassa ihan kaupunkeja.
Eli mitä tästä nyt sen enempää?
Hesan ulkopuolella ei ole elämää, korkeintaan jotain ameeboja.