Tangovoittajan laajalle levinnyttä syöpää hoidettiin särkylääkkeillä
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201802182200752758_u0.shtml
Aivan uskomattoman surullinen tarina!
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kerta eikä ensimmäinen, kun vastaanotolle tulee terve, täysin oireeton ihminen pyytämään lähetettä syöpäverikokeeseen.
Niin sairaus se on luulosairauskin. Vaan mitä teke terveyskeskus lääkäri buahahahaaaaa määrää luulosairauteen buranaa. jessus. Eipä ole ihme ettei osata sitten vakavasti sairaita ohjatai oikeisiin paikkoihin - vaan buranaa niillekkin kun edellinenkin oli luulotautinen ja siitäkin selvittiin burana reseptillä. Ilmanko se lääkäri hermostui minuun kun sanoin että olen buranalle allerginen enkä voi sitä ottaa. Hehehee mene peukku suuhun eikä tiennyt että mikäpä resepti nyt pitäs sit määrätä joten rupes mesoomaan että kukaan ei voi olla buranalle allerginen. hehehehehehe salli mun nauraa ei oikeesti millaisia lääkäreitä.
Olen alkanut harkita sairasvakuutuksen hankkimista - jos sellaista minulle myönnetään.
Hinta lienee joitakin kymppejä kuukaudessa, joka on vuositasolla paljon. Mutta aina kun joku ongelma tulee on julkisen puolen kanssa sellaista säätöä että huh.
Onnellisia ovat he, joilla työnantaja tarjoaa lääkärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kerta eikä ensimmäinen, kun vastaanotolle tulee terve, täysin oireeton ihminen pyytämään lähetettä syöpäverikokeeseen.
Niin sairaus se on luulosairauskin. Vaan mitä teke terveyskeskus lääkäri buahahahaaaaa määrää luulosairauteen buranaa. jessus. Eipä ole ihme ettei osata sitten vakavasti sairaita ohjatai oikeisiin paikkoihin - vaan buranaa niillekkin kun edellinenkin oli luulotautinen ja siitäkin selvittiin burana reseptillä. Ilmanko se lääkäri hermostui minuun kun sanoin että olen buranalle allerginen enkä voi sitä ottaa. Hehehee mene peukku suuhun eikä tiennyt että mikäpä resepti nyt pitäs sit määrätä joten rupes mesoomaan että kukaan ei voi olla buranalle allerginen. hehehehehehe salli mun nauraa ei oikeesti millaisia lääkäreitä.
Ilmeisesti lähe psykiatriselle olisi ollut paikallaan.
Tässä lainaus käypä hoidosta niskakipu”Etenevä lihasheikkous tai myelopatia on aihe lähettää potilas kiireelliseen tai välittömään leikkaushoidon arviointiin.” Hermojuuren puristuksesta kertoo taas” Kaularangan C5–C8-hermojuuriärsytyksen neurologiset löydökset
kipu tai puutuminen yläraajaan:
oire olkavarren ulkosivulla voi viitata C5-juureen
peukalossa voi viitata C6-juureen
etusormessa ja keskisormessa voi viitata C7-juureen
nimettömässä ja pikkusormessa voi viitata C8-juureen.
Kannattaa mennä uudestaan lääkäriin ja pyytää parempia tutkimuksia tai edes lääkkeitä ja että pääset fysioterapiaan