Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tangovoittajan laajalle levinnyttä syöpää hoidettiin särkylääkkeillä

Vierailija
18.02.2018 |

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201802182200752758_u0.shtml

Aivan uskomattoman surullinen tarina!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen hyvää ja "ilmaista" terveydenhuoltoa kehuvat ne, ketkä selviävät perustaudeilla tai jalan murtumisella tms. Jos on jotain sellaista, mihin oikeasti tarvitaan tutkimuksia, hoidot loppuvat siihen, jossei ole varaa maksaa yksityiselle lääkärille.

Kunnallisella lääkärillä ei apua saa oikeastaan mihinkään, mikä vaatisi perehtymistä oireisiin.

Olen lähes menettänyt oman äitini samalla tavalla kuin aloituksen linkin mies, yksityinen lääkäriasema oli se joka pelasti äitini hengen. Itse olen nyt toista kuukautta yrittänyt saada apua, kun vasemman käden sormet ovat puutuneet, niskasta koko käteen säteilee kipua 24/7, mutta ei. Kuulemma lihasjumi, relaksantteja ja buranaa. Tutkimuksiin pääsisin yksityiselle lääkäriasemalle, mutta sellaisia rahoja mulla ei ole.

Henkisesti olen varautunut siihen, että kun joku vakava tauti tulee, siihen myös tässä maassa kuolee. Aivan turha hakeutua lääkäriin.

minulla oli samantyyppinen pidtelevä kipu joka tuli aaltoina koko toiseen käteen, myös lapaluuhun, pistelynä ja tuntopuutosta oli vasta etusormen ja keskisormen ensimmäiseen nivelessä. Minulta otettiin vain niskan röntgen josta kävi ilmi että niskassa on nivelrikko yhdessä nivelvälissä ja nivelten väli madaltunut jolloin hermoaukko on ahtautunut jolloin hermo jää pinteeseen. Tähän hoitona oli fysioterapiaa ja särkylääkkeitä, mutta tavalliset ei auta hermosta johtuvaan särkyyn. Hermosärkylääkkeitä en voinut/halunnut käyttää koska imetän. Käsi parani noin 5,5 kk jälkeen tosi hitaasti, fysio auttoi siten että muut lihakset tukevat niskaa, mutta hitaasti parani. Pahat tapaukset tulisi ehkä leikata.

katso tämä sivu onko oireesi tätä eli niskan nivelrikko https://www.spine-health.com/conditions/spinal-stenosis/symptoms-cervic…

Tässä lainaus käypä hoidosta niskakipu”Etenevä lihasheikkous tai myelopatia on aihe lähettää potilas kiireelliseen tai välittömään leikkaushoidon arviointiin.” Hermojuuren puristuksesta kertoo taas” Kaularangan C5–C8-hermojuuriärsytyksen neurologiset löydökset

kipu tai puutuminen yläraajaan:

oire olkavarren ulkosivulla voi viitata C5-juureen

peukalossa voi viitata C6-juureen

etusormessa ja keskisormessa voi viitata C7-juureen

nimettömässä ja pikkusormessa voi viitata C8-juureen.

Kannattaa mennä uudestaan lääkäriin ja pyytää parempia tutkimuksia tai edes lääkkeitä ja että pääset fysioterapiaan

Vierailija
62/64 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kerta eikä ensimmäinen, kun vastaanotolle tulee terve, täysin oireeton ihminen pyytämään lähetettä syöpäverikokeeseen. 

Niin sairaus se on luulosairauskin. Vaan mitä teke terveyskeskus lääkäri buahahahaaaaa määrää luulosairauteen buranaa. jessus. Eipä ole ihme ettei osata sitten vakavasti sairaita ohjatai oikeisiin paikkoihin - vaan buranaa niillekkin kun edellinenkin oli luulotautinen ja siitäkin selvittiin burana reseptillä. Ilmanko se lääkäri hermostui minuun kun sanoin että olen buranalle allerginen enkä voi sitä ottaa. Hehehee mene peukku suuhun eikä tiennyt että mikäpä resepti nyt pitäs sit määrätä joten rupes mesoomaan että kukaan ei voi olla buranalle allerginen. hehehehehehe salli mun nauraa ei oikeesti millaisia lääkäreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut harkita sairasvakuutuksen hankkimista - jos sellaista minulle myönnetään.

Hinta lienee joitakin kymppejä kuukaudessa, joka on vuositasolla paljon. Mutta aina kun joku ongelma tulee on julkisen puolen kanssa sellaista säätöä että huh.

Onnellisia ovat he, joilla työnantaja tarjoaa lääkärin.

Vierailija
64/64 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kerta eikä ensimmäinen, kun vastaanotolle tulee terve, täysin oireeton ihminen pyytämään lähetettä syöpäverikokeeseen. 

Niin sairaus se on luulosairauskin. Vaan mitä teke terveyskeskus lääkäri buahahahaaaaa määrää luulosairauteen buranaa. jessus. Eipä ole ihme ettei osata sitten vakavasti sairaita ohjatai oikeisiin paikkoihin - vaan buranaa niillekkin kun edellinenkin oli luulotautinen ja siitäkin selvittiin burana reseptillä. Ilmanko se lääkäri hermostui minuun kun sanoin että olen buranalle allerginen enkä voi sitä ottaa. Hehehee mene peukku suuhun eikä tiennyt että mikäpä resepti nyt pitäs sit määrätä joten rupes mesoomaan että kukaan ei voi olla buranalle allerginen. hehehehehehe salli mun nauraa ei oikeesti millaisia lääkäreitä.

Ilmeisesti lähe psykiatriselle olisi ollut paikallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän