Mistä tietää, onko varattu nainen kiinnostunut?
Vinkit jakoon, please. Haluaisin tietää, olisiko hän edes kiinnostunut, vaikkei haluaisikaan erota.
Kommentit (93)
Siitä että hänellä on huono moraali ja on kyvytön sitoutumaan parisuhteeseen. Vai mikä oli syy ja seuraus?
En ymmärrä näitä puolusteluita "kyllä sillä varmaan kotona huonosti menee kun silmäpeliin lähtee, oikein vain sille kotona olevalle kylmälle puolisolle". Ihminen se oikea puolisokin on ja ansaitsee sen että kerrotaan jos suhteesta on lähtöaikeet ja silmät on paenneet jo muualle.
Minä en tiedä pääsenkö koskaan yli, että ystävätär alkoi pelata mieheni kanssa. Silmäpelistä se alkoi. Sitten heikkona hetkenä kapsahti kaulaan ja hups vaan suutelukin tuli jossain kohtaa. Kotona meillä oli ollut täysi työ selvitellä parisuhdetta kun perhetilanne oli muutoksessa (lapsi).
Mikä oikeuttaa työntymään toisten parisuhteeseen? Mikä valtava pelkuruus on taustalla, ettei voi ensin erota? Eikö se ole jo maailman huonointa itsemarkkinointia että tyrkyttää itseään hyvänä kumppanivaihtoehtona kun samalla pettää omassa suhteessaan? Että on valmis toiselle naisellekin tekemään sen että murtaa hänen perheensä?
En tätä voi koskaan ymmärtää. Joillakin se alapää kai sitten vie niin.
Itse olin hivenen välttelevä. En juurikaan mennyt juttelemaan ihastukselleni itse, mutta jäin kyllä mielelläni juttelemaan niitä näitä, jos hän tuli aloittamaan keskustelun. Olin hänen seurassaan HYVIN hermostunut ja välttelin katsekontaktia parhaani mukaan. Pakenin juttelutilanteesta jonkin (teko)syyn varjolla jos tuntui liian jännittävältä. Vaikutin varmasti ulkopuolisen silmin töykeältä/siltä että en nauttinut tyypin seurasta, vaikka todellisuudessa en vain halunnut ruokkia mun tunteita.
On se ihastuminen kamalaa. :(
Vierailija kirjoitti:
Siitä että hänellä on huono moraali ja on kyvytön sitoutumaan parisuhteeseen. Vai mikä oli syy ja seuraus?
En ymmärrä näitä puolusteluita "kyllä sillä varmaan kotona huonosti menee kun silmäpeliin lähtee, oikein vain sille kotona olevalle kylmälle puolisolle". Ihminen se oikea puolisokin on ja ansaitsee sen että kerrotaan jos suhteesta on lähtöaikeet ja silmät on paenneet jo muualle.
Minä en tiedä pääsenkö koskaan yli, että ystävätär alkoi pelata mieheni kanssa. Silmäpelistä se alkoi. Sitten heikkona hetkenä kapsahti kaulaan ja hups vaan suutelukin tuli jossain kohtaa. Kotona meillä oli ollut täysi työ selvitellä parisuhdetta kun perhetilanne oli muutoksessa (lapsi).
Mikä oikeuttaa työntymään toisten parisuhteeseen? Mikä valtava pelkuruus on taustalla, ettei voi ensin erota? Eikö se ole jo maailman huonointa itsemarkkinointia että tyrkyttää itseään hyvänä kumppanivaihtoehtona kun samalla pettää omassa suhteessaan? Että on valmis toiselle naisellekin tekemään sen että murtaa hänen perheensä?
Tässä! "ansaitsee sen että kerrotaan jos suhteesta on lähtöaikeet ja silmät on paenneet jo muualle".
KAIKKI ansaitsisivat edes tämän. Kyllä.
Itse olen työntänyt käteni naisen haaroväliin ja sipaissut varovasti parilla sormella sieltä vasta. Jos on märkää saattaa kiinnostusta olla. Huom! Ei aivan 100% varma, mutta lähes.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän itsetuntokysymys, kuin alapääkysymys. Eivät kaikki pettäjät edes mene sänkyyn asti, mutta usein pettäjällä on todella huono itsetunto. Tuntee kolmannen osapuolen huomion imartelevana ja ruokkii tätä tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes yrität päästä siitä yli? Oli teillä lapsi tai ei, asia tulee vaivaamaan sinua aina, ei tuo tunne ohi mene koskaan. Tiedän sen omasta kokemuksesta. Miehesi on näyttänyt ja jäänyt kiinni tästä silmäpelipuolestansa, eli, että toiset naiset on edelleen kiikarissa ja flirtti voi näköjään hänen kohdallaan johtaa mihin vaan. Saat koko ajan miettiä kuka on tässä kuussa se tuijottelukaveri ja kuinka pitkälle menevät.
onkob ap saanut vielä ihastuksensa tunteista selkoa?nimimerkillä samassa tilanteessa oleva
Odota varatun aloitetta, älä tee mitään. Ja jos aiot vastata aloitteeseen, ole tosissasi. Jos rikkoo jotain hyvää, pitää olla valmis antamaan jotain yhtä hyvää tilalle, ja sepäs ei olekaan helppoa.
Mitä tarkoittaa, että "silmät ovat paenneet jo johonkin muualle"? Jaa sitä, että jäävät katsomaan toisiaan pitkään ja silleen merkitsevästi? Siis sun puoliso ja joku muu?
Ihastuin juuri tajuttoman paljon erääseen mieheen, vaikka olen varattu. En ole ikinä pettänyt poikaystävääni tai ylipäätänsä haikailluit muiden miesten perään. Takana on pitkä suhde, joka on jo pitkän aikaa vedellyt viimeisiään. Tuntuu että tuo mies sai aikaan sen, että tajusin viimeistään, että poikaystäväni on aivan vääränlainen minulle. Se kemia ja vetovoima oli jotain sellaista mitä en ole ikinä tuntenut. Tavallaan jopa toivoisin, että kyseinen mies ottaisi minuun yhteyttä. Ehkä sitten osaisin päästää tästä nykyisestä parisuhteestani irti.
Sanotaan näin että vaikka olen varattu nainen, niin olen vieteltävissä. Mieheni on kohdellut minua kurjasti ja kiusannut toisilla naisilla joten kenkäni sen kuin kevenevät. Mieheni ihastuu tämän tästä johonkin toiseen naiseen, niin hän on itsekin sanonut että ihastuu herkästi, ja olen jo tottunut niihin merkkeihin mistä sen huomaan. Silloin minä olen hänelle kuin ilmaa ja makuuhuoneessa on hiljaista. Eli minä olen se turvaverkkoinen trampoliini josta ponnistetaan kurottelemaan jotakin parempaa. Toivon että hänellä kolahtaisi joku nainen niin että haluaisi jättää minut. Oikeasti olisi ihanaa jos hän rakastuisi niin kovaa. Pelkän piristyksen hakeminen olisi pahinta. Vaikka tätä mieheni on kyllä sanonut kaipaavansa parinvaihto-/avoin suhde-ehdotteluineen..
Eikä kuulkaa tippaakaan hävetä että minulla on eräs mies jonka matkaan lähtisin. Jota en saa mielestäni. Ja tunne on molemminpuolinen. Sekä toinen nykyään sinkkumies töissä, olisin työkaverini vietävissä, pikkujouluissa hän paljasti kiinnostuksensa..
Ilmaisen kiinnostukseni miehelle niin että katson hieman liian intensiivisesti. Mutta vain hieman. Hieman liian usein niin että sen voisi ajatella olevan kuvitelmaa. Koetan bambin silmilläni sanoa että haluaisin hänen ottavan minut rajusti takaapäin. Silmillä on aika helppo puhua ja toinen ymmärtää taatusti mikäli on virittynyt samalle taajuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Eli minä olen se turvaverkkoinen trampoliini josta ponnistetaan kurottelemaan jotakin parempaa.
Tämä on niin surullista. Tähän rooliin minäkin miehenä olen jämähtänyt. Jos ei hommat ja kemiat toimi, tai ihastukselta ei tulekaan toivottua vastakaikua, alkaa oma suhde taas kiinnostaa. Kunnes seuraava seppä osuu silmiin.
Ja ero tulee aina kuitenkin yllätyksenä. Siis vaikka siitä olisi puhuttu jne...
Vierailija kirjoitti:
Ero tulee yllätyksenä, kun toinen ei puhu missään vaiheessa totta. Tarvitseeko tästä Makesta/Penasta/Kakesta nyt huolestua? - ei tietenkään, me ollaan vaan kavereita / en oo kiinnostunut siitä silleen / sä oot sairaalloisen mustasukkainen / kai sitä kavereita saa tavata
Jne jne bullshit. Aina ja aina ja aina samat jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero tulee yllätyksenä, kun toinen ei puhu missään vaiheessa totta. Tarvitseeko tästä Makesta/Penasta/Kakesta nyt huolestua? - ei tietenkään, me ollaan vaan kavereita / en oo kiinnostunut siitä silleen / sä oot sairaalloisen mustasukkainen / kai sitä kavereita saa tavata
Niin, kun löytyy uusi kiinnostuksen kohde ja alkaa kiva ja jännittävä flirtti, silmäillään toista merkitsevästi, sitten ruvetaan jo haikailemaan tapaamista kahdenkesken. Silloin yhtäkkiä huomataankin, että oma suhde on huono. Pistetään oma ihastuminen puolison syyksi siis. Kun ei mikään ole hyvin. Kai siinä vähän yllättyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun löytyy uusi kiinnostuksen kohde ja alkaa kiva ja jännittävä flirtti, silmäillään toista merkitsevästi, sitten ruvetaan jo haikailemaan tapaamista kahdenkesken. Silloin yhtäkkiä huomataankin, että oma suhde on huono. Pistetään oma ihastuminen puolison syyksi siis. Kun ei mikään ole hyvin. Kai siinä vähän yllättyy.
Näin kävi mulle, kun oli pientä säpinää työkaverin kanssa. Viestiteltiin ja moitti useasti miestään.. Sinkkuna tein tyhmästi ja käytin tilanteen hyväksi..
Vierailija kirjoitti:
Katse voi olla pitkä tai todella todella merkitsevän pitkä, jossa ei minusta jää kyllä asia arvailujen varaan. Silloin voit lähestyä naista, ei vakavasti varattu anna tälläisiä merkkejä edes hupimielessä. Terveisin varattu nainen
Päteeköhän tämä myös miehiin? Tosin en tiedä onko mies vapaa vai varattu
Jos nainen tarjoilee takapuoltaan eli pyllii miehen edessä, niin silloin nainen haluaa miestä ainakin fyysisesti. Näin minäkin viattomasti kumartelen työpaikan komistukselle😉
Missä nuo ihanat pyllijät luuraa?
Ei varattu nainen voi olla kiinnostunut toisesta miehestä, hän on varmasti tyytyväinen kun on saanut jo yhden. Hymyily kuuluu asiakastyöhön, ei muuta.