Mistä tietää, onko varattu nainen kiinnostunut?
Vinkit jakoon, please. Haluaisin tietää, olisiko hän edes kiinnostunut, vaikkei haluaisikaan erota.
Kommentit (93)
Varma merkki varatun naisen kiinnostuksesta on ns. käänteinen kieltäytyminen eli esim. lausahdus ”Jätä mut rauhaan tai kerron mun miehelle.”
Vierailija kirjoitti:
Varma merkki varatun naisen kiinnostuksesta on ns. käänteinen kieltäytyminen eli esim. lausahdus ”Jätä mut rauhaan tai kerron mun miehelle.”
😂
Huomaa siitä että hän rekisteröi sinun läsnäolon ja muistaa melkein kaiken tai kaiken mitä olet kertonut. Ymmärtää puolesta sanasta. Voi olla jäykkä tai vähän välttelevä välillä. Voi olla hermostunut ja peittelee tunteitaan. Hymyilee ja on tosi ystävällinen.
Itse ihastuin erääseen mieheen. Tiedän et ei ole oikein. Mutta pskat en voi tälle tunteelle mitään. Odottelen tässä meniskö tää ohi. Se on vaan sellainen magneetti ettei ole toista.
Pyydä lähtemään kanssas ulos viikonloppuna. Aika varma merkki olis.
Vierailija kirjoitti:
Varatun kannattaa harkita heittääkö mahdollisesti pitkään suhteen menemään satunnaisen ihastuksen vuoksi. Mitäs jos ihastus paljastuukin myöhemmin todella epämiellyttäväksi?...
Miksi niin monet varatut tänä päivänä ruokkivat ja pitävät yllä näitä ihastumisiaan? Onko täällä ketään muuta joiden mielestä silmäpelissä ja muka viattomissa tapaamisissa sekä ihastuksen seuraan hakeutumisissa ollaan jo henkisesti pettämässä sitä olemassa olevaa kumppania? Miltä tuntuu jos saisi tietää että oma kumppani tekee samaa selän takana? Kysyn vaan.
Mua yksi varattu tuttavamies vetää puoleensa kuin magneetti. Itse olen koittanut katsella häntä vaivihkaa ja vältellyt suoraa katsekontaktia ja halaamista (kun jouduin istumaan ruokapöydässä hänen vieressään niin hermostuin ihan totaalisesti, kädet tärisi ja en meinannut kyetä syömään, kun menin niin sekaisin hänen tuoksustaan ja läheisyydestään). Olen yrittänyt vältellä häntä ja olen varmasti todella epäjohdonmukainen: välillä hauska ja ystävällinen oma itseni, välillä kettuilen ja heitän kummallista läppää ja toisinaan taas jäädyn ihan totaalisesti enkä saa sanaa suustani. Koitan vältellä yhteydenottoja häneen. Koska hän on miehen ystävä, hän käy meillä välillä saunomassa. Viimeksi meinasin pudottaa astiapinon käsistäni, kun hän yllättäen kesken saunomisen marssi pyyhe päällä parveekkeelle viilentymään. Oli pakko paeta paikalta etten olisi syöksynyt hänen kimppuunsa. Tunnen meidän välillä jotain outoa kemiaa, mutta en usko, että tunne on molemminpuolista. Hänkin on varattu. Kuumottava pakkaus! Jos hän tunnustaisi tunteensa, en tiedä mitä tekisin. Tuskinpa kuitenkaan mitään muuttuisi. Olemme molemmat hyvin uskollisia ja vanhanaikaisia. En usko, että pystyisimme rikkomaan meidän perheitämme. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kuinka paska moraali on ihmisellä joka miettii varatun iskemistä. Toivottavasti saat ansiosi mukaan.
P*skat! Ei ole ap:n tehtävä miettiä ihastuksen kohteen sitoutumista ja sopimuksia. Ei niistä voi kuitenkaan ulkopuolinen mitään tietää. Voi olla, että suhde on jo lopussa ja on sovittu, että ollaan yhdessä muuten vaan käytännön syistä. Voi olla, että ero on jo sovittu (jos kerran muita jo katselee). Voi, olla, että on lupa ulkopuolisiin suhteisiin. Ei sitä voi tietää. Tai ei voi tietää minkälainen hirviö suhteen toinen osapuoli on, kuinka kohtelee jne. Joka tapauksessa ap olet todennäköisesti paremman näköinen, pidempi/hoikempi/lihaksikkaampi mitä nainen nyt sitten hakeekaan, mukavampi, fiksumpi, parempi keskustelija, mielenkiintoisempi tai jotain, koska ei kai nainen muuten kiinnostuisi. Älä murehdi mitään luuseria, josta oma kumppani ei edes ole kiinnostunut, ei se ole sinun tehtäväsi. Jos luulet, että sinulla on tarjota jotain parempaa, niin rohkeasti kiinni vaan!
Totta. Huonomoraalinen on vain varattu, joka lähtee petoksen tielle ja petkuttaa puolisoaan.
Riippuu hieman naisesta. Minä varattu nainen saatan kysyä liian tuttavallisia, toisaalta saatan ns.jäätyä enkä keksi mitään järkevää sanottua. Jos muita on ympärillä, jäätyminen on varmaa. Olen lähestynyt miestä viesteillä, joissa osin on asiaakin. Olen tavallisesti ujo, mutta tätä miestä kohtaa koen suurta tarvetta
lähestyä. Mies ei tiedä, että hän on ainoa mies, jonka kanssa hakeudun juttelemaan (jos saan vain jotain sanoja ulos suustani :D) ja jolle saatan laittaa viestin asiasta tai sen vierestäp.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, koska en voi tajuta, miten joku ihastuu, muta aikoo pysyä surkeassa liitossaan, johon kaipaa toista.
Aivan. Todennäköisesti harkitsee jo eroa. Pyydä ulos, mutta siten, että kyseessä on selvästi treffit, eikä mikään lounastapaaminen tai kahvittelu ostarilla. Viikonloppuilta, treffit ravintolassa. Varattu joutuu kuitenkin yleensä tätä hivenen järjestelemään ja keksimään jonkun tarinan kumppanilleen minne menee tai missä oli. Tuskin kukaan suoraan sanoo menevänsä ihastuksensa kanssa illalla ravintolaan kahdenkeskiseen tapaamiseen. Jos on valmis lähtemään näihin järjestelyihin ja selityksiin ja ylittämään jonkinlaisen moraalisen kynnyksen, on kiinnostunut sinusta ja on valmis johonkin vakavampaankin. Varmasti.
Tässä on hyvä idea. Kunpa minun ihastukseni toteuttaisi tämän idean minua kohtaan. Lähtisin todellakin illalliselle. Voitaisiin keskustella avoimesti tunteista, ja sitten molemmat voisivat harkita mitä tehdään. Jos jompi kumpi ei haluaisi erota, jäätäisiin ystäviksi.
Niin, näinhän se tietysti usein menee. Onko kuitenkaan kovin reilua kumppanille, että käy näitä tapaamisia, joissa tyrkyttää itseään ja sitten kun ei kelpaa, niin palaa takaisin kumppanin luo. Eikö tässä vähän hukata kumppanin aikaa? Voisi haluta tietää, että toinen katselee muita sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu hieman naisesta. Minä varattu nainen saatan kysyä liian tuttavallisia, toisaalta saatan ns.jäätyä enkä keksi mitään järkevää sanottua. Jos muita on ympärillä, jäätyminen on varmaa. Olen lähestynyt miestä viesteillä, joissa osin on asiaakin. Olen tavallisesti ujo, mutta tätä miestä kohtaa koen suurta tarvetta
lähestyä. Mies ei tiedä, että hän on ainoa mies, jonka kanssa hakeudun juttelemaan (jos saan vain jotain sanoja ulos suustani :D) ja jolle saatan laittaa viestin asiasta tai sen vierestäp.
Eli olet kiinnostunut ja pyrit kontaktiin. Mikä on tavoitteesi? Mitä aiot kumppanisi kanssa?
Et mistään. Olen varattu nainen ja todella huonossa suhteessa, josta en olosuhteiden pakosta pääse pois. Olen toivottoman ihastunut yhteen mieheen. Yritän vältellä niin, ettei hän tai kukaan muukaan ymmärtäisi. Jos hän kysyisi kahville, osoittaisi mielenkiintoa, juoksisin varmaan karkuun, en tiedä. Mutta ei sitä tilannetta tule. Tuskin häntä minä kiinnostan. Pysyy mun päiväunelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Et mistään. Olen varattu nainen ja todella huonossa suhteessa, josta en olosuhteiden pakosta pääse pois. Olen toivottoman ihastunut yhteen mieheen. Yritän vältellä niin, ettei hän tai kukaan muukaan ymmärtäisi. Jos hän kysyisi kahville, osoittaisi mielenkiintoa, juoksisin varmaan karkuun, en tiedä. Mutta ei sitä tilannetta tule. Tuskin häntä minä kiinnostan. Pysyy mun päiväunelmissa.
Mikä se sellainen olosuhde on?
Vierailija kirjoitti:
Silmäpeli, katselet häntä ja hän jää katsomaan sinua silmiin. Hymyily, hyväntuulisuus lähelläsi näiden katseiden vaihtojen jälkeen. Varattu (ja uskollinen) ei tämän pidemmälle varmaan peliin mukaan lähde.
No ei lähde tosiaan. En minä ainakaan varattuna ryhdy edes mihinkään "silmäpeleihin". Eikös tämä nyt olisi vähän teinimäistä leikittelyä.
Yhteinen kotipihassa oleva yritys, laina ja alaikäiset lapset. Lähin kaupunki, jossa olisi töitä ja vuokra-asuntoja 50km:n päässä. Sitä todellakaan ei halua kevyesti alkaa kokeilemaan omia siipiään. Ei tästä avioliitosta niin vain erota. Eihän sitä tiedä, jos tämä joskus saataisiinkin kuntoon tämä liitto.
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen kotipihassa oleva yritys, laina ja alaikäiset lapset. Lähin kaupunki, jossa olisi töitä ja vuokra-asuntoja 50km:n päässä. Sitä todellakaan ei halua kevyesti alkaa kokeilemaan omia siipiään. Ei tästä avioliitosta niin vain erota. Eihän sitä tiedä, jos tämä joskus saataisiinkin kuntoon tämä liitto.
Vastaus siihen, että mikä olosuhde.
Jos ei tee meetooo-ilmoitusta niin on kiinnostunut. (Voi olla kiinnostunut vaikka tekisi, monet teeskentelee vaikeeta)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tee meetooo-ilmoitusta niin on kiinnostunut. (Voi olla kiinnostunut vaikka tekisi, monet teeskentelee vaikeeta)
Vanha vitsi
Ei minustakaan huomannut, että olin ihastunut työkaverimieheen 1,5 vuotta. Odotin töissä näkeväni hänet, mutta koskaan en uskaltanut hakeutua erityisesti juttelemaan enkä voinut kädellä hipaista, vaikka jotkut naiset sellaista teki ihastukselleni. Voi taivas sitä tunnetta, kun kerran hän varovaisesti halasi, kun kuuli syntymäpäivästäni. Häkellyin etten voinut vastata halaukseen. Olisin halunnut tarrata lujasti kiinni.
Sitten tavattuin sattumalta vapaalla. Kunnon humalassa sitten homma eteni ja yhdessä nyt olemme. Ero exästäni seurasi välittömästi muutaman puhelun jälkeen. Tunteeni ovat hurjat. Tuona ihastusaikana ei mies ollut huomannut mitään mikä olisi ihastumiseen viitannut. Salasin sen niin hyvin. Olin naimisissa enkä olisi voinut kuvitellakaan että saisin ihastukseltani vastauksen tunteisiini.
Just niin!