Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasta vähän aikaa tapailtu ja nainen lihonnut

Vierailija
16.02.2018 |

Tapasin n 4 kk sitten Tinderin kautta kivan daamin ja ollaan tapailtu siitä asti. Olen ollut tyytyväinen kaikin puolin ja nainen on monella tasolla sitä mitä olen halunnut. Nyt on kuitenkin yksi juttu mikä häiritsee todella. Nainen on lihonnut selvästi tänä aikana kun ollaan tapailtu. Minua huolestuttaa, että jatkuuko tämä ja jos niin kuinka paljon lihoaa tulevaisuudessa. Olen yrittänyt vihjata esim liikunnallisia tapaamisia mutta hän ei vaikuta olevan huolissaan tai ehkä edes huomannut painon nousua. Mitä voisin tehdä? EN tietenkään halua loukata naista enkä suoraan huomauttaa lihoamisesta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää suuresti, miten harva osaa taivuttaa lihoa-verbin oikein.

Ihan ensin perusmuoto ei ole lihota. Hän on lihonut, ei lihonnut. Puhutaan lihomisesta, ei lihoamisesta. Henkilö lihoo, ei lihoa.

Vierailija
22/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole raskaana. E-pillerit on aloittanut äskettäin. Mielestäni on ihan ok olla huolissaan olla tällaisesta asiasta. Välitän tästä naisesta ja haluaisin että hän voi hhvin. Ylipaino ei kuitenkaan ole kellekään terveellistä. Ap

E-pillerit kyllä lihottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te miehet vieläkään älyä että E-PILLERIT LIHOTTAVAT!!!!!!!!

Vierailija
24/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö lähteä jakelemaan miehille tiedotuslappuja joissa lukee että E-pillerit lihottavat!

Vierailija
25/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin n 4 kk sitten Tinderin kautta kivan daamin ja ollaan tapailtu siitä asti. Olen ollut tyytyväinen kaikin puolin ja nainen on monella tasolla sitä mitä olen halunnut. Nyt on kuitenkin yksi juttu mikä häiritsee todella. Nainen on lihonnut selvästi tänä aikana kun ollaan tapailtu. Minua huolestuttaa, että jatkuuko tämä ja jos niin kuinka paljon lihoaa tulevaisuudessa. Olen yrittänyt vihjata esim liikunnallisia tapaamisia mutta hän ei vaikuta olevan huolissaan tai ehkä edes huomannut painon nousua. Mitä voisin tehdä? EN tietenkään halua loukata naista enkä suoraan huomauttaa lihoamisesta.

AAARRGH!

lihonnut -> lihonut

lihoaa -> lihoo

lihoamisesta -> lihomisesta

Minua todella huolestuttaa tämä suomen kielen rappio!

Vierailija
26/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä heti se lihonnut emakko.

Vierailija
27/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AAARRGH!

lihonnut -> lihonut

lihoaa -> lihoo

lihoamisesta -> lihomisesta

Minua todella huolestuttaa tämä suomen kielen rappio!

Ei tässä vielä kaikki, käyhän tuolla ketjussa jossa S:llä alkavii naisten nimiä.........

Vierailija
28/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla että on laihduttanut ennen teidän tapaamista ja nyt ne kilot on tulleet takaisin?

Vierailija
29/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hänet. Et hyväksyisi häntä lihavampana joten et ole oikea mies hänelle.

Vierailija
30/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit vaikuttavat hormoneihin ja todellakin lihottavat joillakin enemmän joillakin vähemmän. Daami on taatusti huomannut painon nousunsa sillä entiset vaatteet ei välttämättä enää 10kg:n lisämassalla enää mahdu ja todennäköisesti toivoo ettet huomaisi lihomistaan..

Vierailija
31/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa lenkkeillä yms yhdessä tai ala tekemään terveellistä ruokaa.

Vierailija
32/36 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha. Ehkä voisit korostaa omaa painonhallintaa ja liikunnallisuutta. ”Täytyykin tehdä vähän pidempi lenkki kun syötiin ne pitsat, ettei ala kertyä.. lähdetkö mukaan?” Tai jotain.

Vierailija
33/36 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit ei kyllä tutkitusti lihota ainakaan merkittävästi (1-2kg painonnousu ei ole merkittävää), en tiedä yhtäkään tutkimusta jossa olisi havaittu. Sen sijaan elämäntapa lihottaa: herkutellaan sohvalla poikaystävän kainalossa

Vierailija
34/36 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se syöttöporsas.

Vierailija
35/36 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on alkanut syömään e-pillereitä tai vaikka rauhoittavia? Lääkkeet voi lihottaa äkillisesti.

Vierailija
36/36 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-pillerit ei kyllä tutkitusti lihota ainakaan merkittävästi (1-2kg painonnousu ei ole merkittävää), en tiedä yhtäkään tutkimusta jossa olisi havaittu. Sen sijaan elämäntapa lihottaa: herkutellaan sohvalla poikaystävän kainalossa

Kerryttää nestettä ja vaikuttaa aineenvaihduntaan, painonnousu on mainittu haittavaikutuksina käsittääkseni jok'ikisessä hormonaalisessa ehkäisyvalmisteessa. Eli tietenkin syödyt kalorit vaikuttavat, mutta heti ei voi tietää mikä se uusi energiantarve on muuttuneella aineenvaihdunnalla. Kovinkaan moni ei suhtaudu e-pillereihin kuin jatkuvaan lääkitykseen, vaikka näin kuuluisi suhtautua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä