Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi huusi ja riehui koko 8-tuntisen lennon

Vierailija
16.02.2018 |

http://www.dailymail.co.uk/news/article-5391341/Passenger-films-toddler…

Mitä kehitysvammainen lapsi tekee pitkällä lennolla? Ylipäätään, miksi pikkulasten kanssa on pakko päästä matkustamaan maailman ympäri? En hyväksy tuota huutamista, enkä varsinkaan vanhempien munattomuutta, mutta tuollaiset pitkät lennot on jo väärin lasta itseään kohtaan! Tuossa olis jo lasun paikka.

Kommentit (205)

Vierailija
101/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun korvat ovat p-skana nyt aikuisena kun vanhemmat veivät minua pienenä väkisin lennoille. Ääliövanhemmat olisivat voimeet viedä minut mummolle siksi aikaa, mutta kun piti päästä lesoilemaan kaikille että monessako maassa heidän lapsi (minä) on käynyt, ja samalla vaaransivat terveyteni ja jouduin olla poissa koulusta ja harrastuksista pitkiä aikoja myöhemmin, ja työelämä ollut yhtä helvettiä.

En siis suosittele kellekään. Enkä ole puhunut kelvottomille vanhemmilleni yli kymmeneen vuoteen joiden tahallista syytä kuuroutumiseni on.

Miten lentäminen voi kuurouttaa pysyvästi? :o Uskaltaako tässä koskaan edes mennä enää lentokoneeseen (en ole siis vielä koskaan ollut). Mitä sun korville siis kävi?

Mieti että kaikki siellä koneessa hengittää sitä samaa ällöttävää lentokoneilmaa joka täynnä bakteereja ja mitä pitempi lento, sitä enemmän bakteereja ja painetta. Koneeseen otetaan raikasta ilmaa alle 50%. Jos lennolle tulleella aikuisella ollut jokin tulehduspöpö niin se saattaa tarttua lapseen moninkertaisella teholla ja jos lapsella sattuu olemaan korvissa jotain piilevää vikaa ennestään niin kierre on valmis. Varsinkin jos lennetään jonnekin lomalle, ollaan siellä viikko pari ja lennetään takaisin jolloin korvat eivät ehdi parantua.  Sitten kun kipeisiin tulehtuneisiin korviin laitetaan lääkärillä putkia ja niitä ronkitaan niin tottakai ne arpeutuu ja saattaa alkaa kasvaa umpeen, tai vaihtoehtoisesti tärykalvoihin tulee reikiä ja niitä ei enää pystytä paikkaamaan. Lasten korvat joutuvat siis kovimmille lentokoneen paineessa ja pöpöissä. Siksi monet vauvat ja taaperot itkevät täysillä varsinkin koneen noustessa koska heidän korvat joutuvat koville. Minun exä oli iso raavas mies joka ei hetkahtanut mistään, ja hänkin huusi kuin syötävä kun korvansa puhkesi lentokoneen noustessa ilmaan!

Vierailija
102/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi nettipoliisi ei puutu tälläiseen. Mielestäni komnenteissa on selvää lapsivihaa ja väkivallalla uhkailua. Eihän muitakaan ihmisryhmiä saa uhata väkivallalla ja kurjoitella nettiin? Missä on vihapuheen raja kun kyseessä ovat lapset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun korvat ovat p-skana nyt aikuisena kun vanhemmat veivät minua pienenä väkisin lennoille. Ääliövanhemmat olisivat voimeet viedä minut mummolle siksi aikaa, mutta kun piti päästä lesoilemaan kaikille että monessako maassa heidän lapsi (minä) on käynyt, ja samalla vaaransivat terveyteni ja jouduin olla poissa koulusta ja harrastuksista pitkiä aikoja myöhemmin, ja työelämä ollut yhtä helvettiä.

En siis suosittele kellekään. Enkä ole puhunut kelvottomille vanhemmilleni yli kymmeneen vuoteen joiden tahallista syytä kuuroutumiseni on.

Ja jos sinua ei olisi viety lomille, kitisisit katkerana kuinka jouduit aina mummolle, kun vanhemmat menivät kivoihin paikkoihin. Se on vaikeaa, jos on päättänyt kaivaa vanhemmistaan aina sen negatiivisen puolen.

tule sitten takaisin tänne itkemään kun omat aikuiset lapsesi eivät halua puhua sinulle, halua sinua häihinsä, omien lastensa ristiäisiin jne.

Vierailija
104/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos sinua ei olisi viety lomille, kitisisit katkerana kuinka jouduit aina mummolle, kun vanhemmat menivät kivoihin paikkoihin. Se on vaikeaa, jos on päättänyt kaivaa vanhemmistaan aina sen negatiivisen puolen.

Oletko yksinkertainen? Mitä se lapsi muistaa lomamatkoista jotka tehty 0-4 -vuotiaana??? Silkkaa vanhempien itsekkyyttä ottaa noin pieniä matkaan.

Vierailija
105/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi varmaan tullut paniikkihäiriö tuossa koneessa tuon  kiljunnan takia.

Siksi minullakin on aina bentsot valmiina käsilaukussa kun lähden matkalle :D Just in case.

Vierailija
106/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäs näette todisteiden kera, että ulkomailla vasta on sitä oikeaa LAPSIVIHAA koska tuo tapahtui Saksan ja Jenkkien välillä, ja että Suomi on täys LASTENPALVONTAMAA! Täällä Suomessa tehdään ihan kaikki lasten ehdoilla, täällä ei ole lapsikieltokylttejä ravintoloiden ja kahviloiden ovissa, eikä julkisten kulkuneuvojen ovissa. Täällä ei tietääkseni ole edes yhtään lapsivapaata hotellia, ulkomailla noita on pilvin pimein asiakkaiden vaatimuksista.

Suomessa ei ole sallittua mätkiä omaa tai toisten huonosti käyttäytyvää lasta päähän! Monissa maissa on.

Eli jos joku vielä marisee jostain suomalaisesta lapsivastaisuudesta tai lapsivihasta niin sanon sellaiselle idiootille että matkusta joskus elämässäsi muualle niin näet millaista oikea lapsivastaisuus voi olla!

Kannattaa lukea Daily mailin kommentteja, lähinnä amerikkalaisilta. Olivat melko jyrkkiä. Toisin kuin täällä.

Nimenomaan amerikkalaiset ja ranskalaiset ovat sellaisia jotka kyllä avautuu lapsista jos niiden käytös ei satu miellyttämään. Suomalaiset vaan lässyttää ja ymmärtää, ja tunkevat lapsensa vaikka strippiklubeille "koska meidän mottipäällä on ihmisoikeus mennä sinne mihin isi tai äitikin".

Toivoisin itse että avaudut joskus ko tilanteessa vaikka minulle suoraan etkä itke myöhemmin netissä. Ei se auta mitään. Lasta et voi " mätkiä päähän" siihen puuttuu kyllä sitten joku muukin. Erikoista että lapsen itku saa sinut noin raivon valtaan. Miten toimit jos kuulet muita häiritseviä ääniä tai jotain tapahtuu mikä ei sinua miellytä?

Asun juuri nyt Nizzassa, ja näen lasten mätkimistä viikottain katukuvassa. Itselläni ei ole lapsia mutta ei olisi pokkaa mennä huutamaan toisten lapsille jos päästävät pienenkään äänen, tosin kuin paikallisilla on tapana.

Koska olet pelokas ja välinpitämätön raukka. Siellä uskalletaan puuttua toistenkin asioihin, koska siellä välitetään muista ihmisistä. Lapsillekin asetetaan selkeät rajat. Ei välinpitämättömyys ole mitään rakkautta.

Minä en lähde mätkimään kenenkään lasta turpiin, enkä mätkisi omianikaan, en Ranskassa enkä Suomessa!

Toivottavasti tuollaiselta sairasmieliseltä ihmiseltä haetaan lapset pois!

Ranskassa ei "mätkitä lasta turpiin", idiootti! Mutta siellä asetetaan rajat. Täällä saa vieras kakara vaikka juosta auton alle, sinä käännät katseesi pois.

Mätkitään, viimeksi eilen näin tuossa puiston reunalla kun pikkutyttöä läpsäistiin kämmenellä kun keskeytti aikuisten välisen jutustelun kysymällä isältään jotain.

Vierailija
107/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lentäminen voi kuurouttaa pysyvästi? :o Uskaltaako tässä koskaan edes mennä enää lentokoneeseen (en ole siis vielä koskaan ollut). Mitä sun korville siis kävi?

Mieti että kaikki siellä koneessa hengittää sitä samaa ällöttävää lentokoneilmaa joka täynnä bakteereja ja mitä pitempi lento, sitä enemmän bakteereja ja painetta. Koneeseen otetaan raikasta ilmaa alle 50%. Jos lennolle tulleella aikuisella ollut jokin tulehduspöpö niin se saattaa tarttua lapseen moninkertaisella teholla ja jos lapsella sattuu olemaan korvissa jotain piilevää vikaa ennestään niin kierre on valmis. Varsinkin jos lennetään jonnekin lomalle, ollaan siellä viikko pari ja lennetään takaisin jolloin korvat eivät ehdi parantua.  Sitten kun kipeisiin tulehtuneisiin korviin laitetaan lääkärillä putkia ja niitä ronkitaan niin tottakai ne arpeutuu ja saattaa alkaa kasvaa umpeen, tai vaihtoehtoisesti tärykalvoihin tulee reikiä ja niitä ei enää pystytä paikkaamaan. Lasten korvat joutuvat siis kovimmille lentokoneen paineessa ja pöpöissä. Siksi monet vauvat ja taaperot itkevät täysillä varsinkin koneen noustessa koska heidän korvat joutuvat koville. Minun exä oli iso raavas mies joka ei hetkahtanut mistään, ja hänkin huusi kuin syötävä kun korvansa puhkesi lentokoneen noustessa ilmaan!

Ai lääkärit ronkkivat korvat pysyville arville? Höpönlöpön. Jos tärykalvo puhkeaa, se kasvaa yleensä itsestään takaisin. Niillä harvoilla joilla se ei kasva, voidaan se pienellä paikallispuudutuksessa tehtävällä leikkauksella korjata, yleensä onnistuneesti. Flunssaisena ei kuuluisikaan lentää, mutta jos niin kurjasti käy että sairastuu siellä lomamatkalla, niin riskiä tärykalvon vaurioille voi sellaisessa tilanteessa vähentää limakalvoja supistavilla lääkkeillä. 

Vierailija
108/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö, karkit ja Ipad, jos ei lapsi niillä rauhoitu, niin sitten on lääkärinhoitoa vailla.

Vierailija
109/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäs näette todisteiden kera, että ulkomailla vasta on sitä oikeaa LAPSIVIHAA koska tuo tapahtui Saksan ja Jenkkien välillä, ja että Suomi on täys LASTENPALVONTAMAA! Täällä Suomessa tehdään ihan kaikki lasten ehdoilla, täällä ei ole lapsikieltokylttejä ravintoloiden ja kahviloiden ovissa, eikä julkisten kulkuneuvojen ovissa. Täällä ei tietääkseni ole edes yhtään lapsivapaata hotellia, ulkomailla noita on pilvin pimein asiakkaiden vaatimuksista.

Suomessa ei ole sallittua mätkiä omaa tai toisten huonosti käyttäytyvää lasta päähän! Monissa maissa on.

Eli jos joku vielä marisee jostain suomalaisesta lapsivastaisuudesta tai lapsivihasta niin sanon sellaiselle idiootille että matkusta joskus elämässäsi muualle niin näet millaista oikea lapsivastaisuus voi olla!

Kannattaa lukea Daily mailin kommentteja, lähinnä amerikkalaisilta. Olivat melko jyrkkiä. Toisin kuin täällä.

Nimenomaan amerikkalaiset ja ranskalaiset ovat sellaisia jotka kyllä avautuu lapsista jos niiden käytös ei satu miellyttämään. Suomalaiset vaan lässyttää ja ymmärtää, ja tunkevat lapsensa vaikka strippiklubeille "koska meidän mottipäällä on ihmisoikeus mennä sinne mihin isi tai äitikin".

Toivoisin itse että avaudut joskus ko tilanteessa vaikka minulle suoraan etkä itke myöhemmin netissä. Ei se auta mitään. Lasta et voi " mätkiä päähän" siihen puuttuu kyllä sitten joku muukin. Erikoista että lapsen itku saa sinut noin raivon valtaan. Miten toimit jos kuulet muita häiritseviä ääniä tai jotain tapahtuu mikä ei sinua miellytä?

Asun juuri nyt Nizzassa, ja näen lasten mätkimistä viikottain katukuvassa. Itselläni ei ole lapsia mutta ei olisi pokkaa mennä huutamaan toisten lapsille jos päästävät pienenkään äänen, tosin kuin paikallisilla on tapana.

Koska olet pelokas ja välinpitämätön raukka. Siellä uskalletaan puuttua toistenkin asioihin, koska siellä välitetään muista ihmisistä. Lapsillekin asetetaan selkeät rajat. Ei välinpitämättömyys ole mitään rakkautta.

Minä en lähde mätkimään kenenkään lasta turpiin, enkä mätkisi omianikaan, en Ranskassa enkä Suomessa!

Ranskassa ei "mätkitä lasta turpiin", idiootti! Mutta siellä asetetaan rajat. Täällä saa vieras kakara vaikka juosta auton alle, sinä käännät katseesi pois.

Mätkitään, viimeksi eilen näin tuossa puiston reunalla kun pikkutyttöä läpsäistiin kämmenellä kun keskeytti aikuisten välisen jutustelun kysymällä isältään jotain.

Niinkö sinullekin tehdään esim.töissä, jos et kuuntele?

Vaikka fantasioit asialla, Suomessa lapaen lyöminen on onneksi rikos.

Vierailija
110/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, vastamelukuulokkeet ovat paras keksintö ikinä. Kyllähän niidenkin läpi kuuluu, mutta se on sellaista taustahälyä enemmän kuin korvia raastavaa kirkumista. Helpompaa on kuulokkeet laittaa päähän, kuin yrittää muita paheksumalla muuttaa heidän käytöstään.

Yliarvostettu tuote. Kokeilin Bosen uusinta mallia ja kyllähän esim jo puhe kuuluu noista läpi jos ei kuuntele musaa samalla, puhumattakaan jostain kirkumisesta. Vaimentaa ne vähän, mutta ei mitenkään sillä tavalla mitä jengi hehkuttaa. Tuli mieleen ajatus et korvatulpat + kuulosuojaimet vielä päähän vaimentaisi varmasti paremmin jos vaikka haluaa nukkua koneessa

Vierailija
111/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ristus mitä p***a.. sulla ei taida olla, eikä oo kyllä tuolla ekaksi kirjoittaneellakaan, mitään käsitystä korvien tärykalvoista ja paineenvaiheteluista ja miten esim putkitettu tärykalvo toimii lentokoneessa? Ja mitä tulee tärykalvon puhkeamiseen, niin on kyllä todella matala kipukynnys miehelläsi (olkoon kuinka isokokoinen hyvänsä), jos tärykalvon puhkeaminen saa hänet "huutamaan kuin syötävä". Itsellä kun viimeeksi tärykalvo puhkesi, olin lepäämässä (siis sen kipeän korvan takia), ja korvasta kuuluu hento poks ja kipu loppuu siihen sekunttiin, kun paineen tunne katoaa korvasta. Mies istui samalla sängyllä lukemassa kirjaa ja ei uskonut, että mulla repesi tärykalvo ennen kuin näuytin korvaa josta vuotaa verensekaista räkää ulos. Ei tajunnut, miten tuollainen voi käydä noin huomaamattomasti. Jos tärykalvo EI lennolla (niin kun yleensä asia menee ja suurin osa maailman ihmisistä osaa tasata paineenvaihtelua) puhkea, kipu on kovempaa ja pitkäkestoisempaa. Mulla on myös tärykalvo puhjennut laitesukelluksen aikana, jatkoin sukelluksen loppuun ja vasta kun noustiin ylös kerroin muulle seurueelle, että jotain oli pielessä puoli sukellusta.

Vierailija
112/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö sinullekin tehdään esim.töissä, jos et kuuntele?

Vaikka fantasioit asialla, Suomessa lapaen lyöminen on onneksi rikos.

Sinulta meni jälleen kerran tosi lahjakkaasti koko pointti ohi tuossa, ja ilmeisesti luetun ymmärtäminen pahasti vialla jos et ymmärrä lausetta; "Minä en lähde mätkimään kenenkään lasta turpiin, enkä mätkisi omianikaan, en Ranskassa enkä Suomessa!"

Vierailija
113/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, vastamelukuulokkeet ovat paras keksintö ikinä. Kyllähän niidenkin läpi kuuluu, mutta se on sellaista taustahälyä enemmän kuin korvia raastavaa kirkumista. Helpompaa on kuulokkeet laittaa päähän, kuin yrittää muita paheksumalla muuttaa heidän käytöstään.

Yliarvostettu tuote. Kokeilin Bosen uusinta mallia ja kyllähän esim jo puhe kuuluu noista läpi jos ei kuuntele musaa samalla, puhumattakaan jostain kirkumisesta. Vaimentaa ne vähän, mutta ei mitenkään sillä tavalla mitä jengi hehkuttaa. Tuli mieleen ajatus et korvatulpat + kuulosuojaimet vielä päähän vaimentaisi varmasti paremmin jos vaikka haluaa nukkua koneessa

Ostapa JBL:t. Toimivat täydellisesti. Ja itseasiassa itse nukuin viimeeksi mannertenvälisen lennon koneen omien vastamelukuulokkeiden kanssa kuin vauva, läpi ei tullut mitään. Finskin kone, se vanhempi malli, jossa ne kuulokkeet on niitä vastamelumallia olevia.

Vierailija
114/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennolla tapahtunutta:

Suomalaislapsi riehui ja huusi, isänsä ja äitinsä eivät tehneet mitään eikä komentaneet kertaakaan, katselivat vaan somekuvia keskenään ja näpyttelivät puhelimiaan.

Venäläislapsi päästi pienet turhautuneet inahdukset ja heilui paikallaan, niin pelkkä vanhempien tuima katse sai hänet hiljaiseksi ja rauhoittumaan.

Teki mieli sanoa noille suomalaisille että ottakaas tuosta noiden kasvatustaidosta vähän mallia jos siltä someriippuvuudelta ehditte.

Vierailija
115/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsi vihaa, että on lapsivapaita hotelleja ja ravintoloita. Itseasiassa se on mielestäni hyvä juttu! Vanhempien ei tarvitse stressata siitä, häiritseekö se oma lapsi nyt muita esim ravintolassa, hotellissa ym kun ihmisillä on vapaus valita jos eivät halua olla lapsien kanssa samassa paikassa. Ihmettelen vain miten lapsi voikin ärsyttää joitain niin paljon, vaikka me kaikki ollaan joskus oltu lapsia.

Vierailija
116/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen, joka puolustelette tuota kakaraa. Kertokaa mulle seuraavan lentonne ajankohta, niin tulen samaan koneeseen huutamaan ja kiljumaan koko lennon ajaksi. Katsotaan sitten jaksatteko enää puolustella.

Vierailija
117/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä yksittäistapaus on ihan eri juttu kuin ns. tavalliset lentokoneessa itkevät lapset. Videon lapsella on selvästi jokin häiriö, kuten jutussakin tuodaan esiin, enkä siis lähde spekuloimaan, miten juuri hänen kanssaan tulisi toimia. Se, mitä tuollaisen lapsen vanhempien tosin olisi pitänyt tehdä on se, että olisivat esimerkiksi hyvissä ajoin varanneet ykkösrivin paikat (jos bisnesluokkaan ei ole varaa). Jos kone ei ollut aivan täynnä, ilmeisesti tosin oli, lentoyhtiö olisi voinut tehdä pyydettäessä joitakin erikoisjärjestelyjä, kuten jättää viereiset paikat tyhjiksi. Vammaisuus kun ei ole mikään valinta, ja kyllä vammaisten / erityislastenkin kanssa joskus voi olla ihan pakko matkustaa.

Bisnesluokkaan ei kai edes oteta ketään alle kouluikäisiä?

Me ollaan ainakin lennetty vauvan kanssa bisneksessa

Vierailija
118/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lennolla tapahtunutta:

Suomalaislapsi riehui ja huusi, isänsä ja äitinsä eivät tehneet mitään eikä komentaneet kertaakaan, katselivat vaan somekuvia keskenään ja näpyttelivät puhelimiaan.

Venäläislapsi päästi pienet turhautuneet inahdukset ja heilui paikallaan, niin pelkkä vanhempien tuima katse sai hänet hiljaiseksi ja rauhoittumaan.

Teki mieli sanoa noille suomalaisille että ottakaas tuosta noiden kasvatustaidosta vähän mallia jos siltä someriippuvuudelta ehditte.

Lennolla venäläispariskunta katsoivat iPadilla venäläistä ilmeisesti komediaa todella kovalla äänellä ja höröttivät hulluna. Mies myös puhui kännykällään koko nousun ajan. Toinen venäläinen seurue nautti omia juomiaan koko matkan vaikka heitä pyydettiin lopettamaan. Olivatko nekin kilttejä lapsina:D?

Vierailija
119/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Jenkit kommentoi tuolla että olisivat heittäneeet lapsen koneesta, heittäneet jäävettä sen naamalle, että lentäjä olisi heilutellut vähän konetta niin kakara olisi kolauttanut itsensä tajuttomaksi edes joksikin aikaa, laittaneet lapselle sähköpannan kaulaan tai että suu olisi teipattu ilmastointiteipillä. Ja joku kehtaa vielä sanoa että suomalaiset muka lapsivastaisia, buahahahahaaa!

Vierailija
120/205 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lennolla tapahtunutta:

Lennolla venäläispariskunta katsoivat iPadilla venäläistä ilmeisesti komediaa todella kovalla äänellä ja höröttivät hulluna. Mies myös puhui kännykällään koko nousun ajan. Toinen venäläinen seurue nautti omia juomiaan koko matkan vaikka heitä pyydettiin lopettamaan. Olivatko nekin kilttejä lapsina:D?

Muista että ne oli aikoinaan neuvostolapsia, ei venäläislapsia ;D