Pelkäättekö kerrostalon kellareita?
Minulla on aivan järjetön pelko kellarikäytävistä ja tiloista. Koskaan ei mitään ole minulle tapahtunut kellareissa,eli kyse on vain jostain mielikuvituksesta tms. Ajattelin vaan kysyä että pelkääkö muutkin kerrostalon kellareita ihan vaikka keskellä päivää?
Kommentit (12)
Pelkään. Oma häkkivarasto on ensimmäinen ulko-ovelta, ja aina pidän toisella jalalla ulko-ovea auki ja kurottelen siitä tarvitsemani tavarat tai nakkaan häkkiin sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Okt kellarit on sit vissiin ok?
Siellä harvemmin tarvitsee pelätä ulkopuolisia.
Lehdenjakajana toimiessani kuljin kerrostalojen rappujen välit kellarikerroksen kautta, jos se oli mahdollista. Vähän pelotti ja jos näin siellä ihmisen, tuli melkein uloste housuun. Harvoin kyllä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ap mainitsi ulkopuoliset pelkonsa syyksi? Oletko jotenkin vammainen?
No en pelkää, haen ja vien pyöräni sinne päivittäin.
En pidä niistä perkeleen karuista 70-luvun kerrostalojen häkkivarastoista, eikä uudemmatkaan ole mitään miellyttäviä paikkoja, ovat jotenkin laitosmaisia epäystävällisiä paikkoja, ei niitä miellä ollenkaan kodin osaksi. Valotkin perkele pysyvät päällä niissä kellareissa vain ajastimen antaman ajan, joten tulee yllätyspimeys ja vihaan sellaista. Mahdollisimman vihamielinen ympäristö minun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ap mainitsi ulkopuoliset pelkonsa syyksi? Oletko jotenkin vammainen?
🙄 Ap kysyi pelkäättekö, ei määritellyt, mitä saisi pelätä. Minä satun pelkäämään kerrostalon kellarissa ulkopuolisia, okt:ssa niitä ei ole tarvinnut pelätä. Tosin siellä pelkäsin lapsena hämähäkkejä.
En, mutta toivon aina ettei ketään ihmisiä tule vastaan.
Kellareissa on tosiaan ihana tuoksu, viileänä hohkaavan kivinen ja mineraalimainen. Lapsena aina tarjouduin hakemaan äidilleni perunoita kerrostalomme häkkivarastosta (perheemme säilytti siellä isoa säkillistä), että pääsin nuuhkimaan sitä tuoksua.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/