Kätettyjen kenkien palautus
Ostin kaupasta muutama kuukausi sitten kalliit talvikengät ja nyt niistä irtoaa se välipohja. Tai se jalkaa vasten oleva ohut karvainen pohjallinen on alkanut rullaantumaan kantapääni alta ja se hankaa kivuliaasti kantapäätäni.
Olen huono ostamaan oikeankokoisia kenkiä ja nämäkin ovat juuri ja juuri sopivan kokoiset, mutta mitään ylimääräistä pohjallista en saa niihin laitettua.
Voinko palauttaa kengät? Tai onko teillä jotain vinkkejä miten voisin korjata kengät tai parantaa tilannetta?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun käyt liikkeessä reklamoimassa, yritä käyttää hieman asiallisempaa kieltä kuin täällä vastatessasi tuntemattomille ihmisille.
Haista p*ska -asenteella tulet saamaan vaan huonoa palvelua ja pahan mielen kaikille.Olen kohtelias kaikille, jotka ovat kohteliaita minulle ja muutenkin fiksuja. Joku oli jo haukkunut minua tyhmäksi samasta asiasta, joka ei edes ollut ongelma alunperinkään. Toinen samanlainen idiootti jo kyllästytti. Jos ei ole mitään asiallista sanottavaa, niin ei kannata sanoa mitään. Eikö totta?
Ap
Totta. Jos ei ole mitään asiallista sanottavaa, niin ei kannata sanoa mitään.
Erityisesti ei kannata haistatella.
Ja miksi sinä tulet tänne pätemään, jos sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa? Osaan käyttäytyä täydellisen hyvin julkisesti, mutta netissä kyllä kerron mitä idiooteista ajattelen.
Ap
Ap, keitä vaikka päiväkahvit. Sanon tämän kaikella ystävyydellä. Näiden tyyppien kanssa et voi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi välttämättä palauttaa, mutta aina voi yrittää reklamoida. Vetoa melko korkeaan hintaan vs. lyhyt aika käytössä. Usein liikkeet yrittävät löytää jonkun ratkaisun.
Valitin juuri yhden talvikauden käytössä olleista Tod'sin kengistä, joista hajosi kumipohja täysin. Sain lähettää kengät heidän laskuunsa italiaan, ja he katsovat mitä voivat tehdä. Toivon että joko korjaavat ne tai lähettävät vaikka lahjakortin uutta paria varten.
Reklamointi on ilmaista, joten ainakin kokeilen. Eniten minua juuri kaivelee se, että kengät olivat kalliita ja heti niitä pitäisi viedä suutarille.
Ap
Kyllä. Aina pitää reklamoida. Ikinä ei palvelut ja tuotteet parane, jos ihmiset tyytyvät skeidaan.
Itse reklamoin kengistä ja ilmeni että niissä oli joku tyyppivika. Eli kaikki reklamoijat sai rahansa automaattisesti takaisin.
Totta. Jos ei ole mitään asiallista sanottavaa, niin ei kannata sanoa mitään.
Erityisesti ei kannata haistatella.