Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kätettyjen kenkien palautus

Vierailija
15.02.2018 |

Ostin kaupasta muutama kuukausi sitten kalliit talvikengät ja nyt niistä irtoaa se välipohja. Tai se jalkaa vasten oleva ohut karvainen pohjallinen on alkanut rullaantumaan kantapääni alta ja se hankaa kivuliaasti kantapäätäni.

Olen huono ostamaan oikeankokoisia kenkiä ja nämäkin ovat juuri ja juuri sopivan kokoiset, mutta mitään ylimääräistä pohjallista en saa niihin laitettua.

Voinko palauttaa kengät? Tai onko teillä jotain vinkkejä miten voisin korjata kengät tai parantaa tilannetta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se irtoava pohjallinen pois ja laita uusi sen tilalle (ei siis šn edllisen lisäksi, vaan sen tilalle). Näin kuuluu menetellä. Kuukauden käytettyjä kenkiä ei voi palauttaa.

Vierailija
2/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suutarille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi palauttaa kenkiä jotka oman tyhmyyden takia ei ole sopivat.

Vierailija
4/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin 300 euron kenkien kestävän kauemmin kuin kaksi kuukautta ennen kuin niitä pitää viedä suutarille.

Ap

Vierailija
5/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se pohjallisen rullaantuminen johtuu todnnäköisesti just siitätt kengät ei ole sulle ihan spoivat tai ehkä olet mäyttänyt niitä jonku jarrusukkien kanssa. Vaihda vaan pohjalliset. Entistä ohuempiin jos mahdollista.

Vierailija
6/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi palauttaa kenkiä jotka oman tyhmyyden takia ei ole sopivat.

En valittanut niiden koosta, koska ne ovat olleet ihan sopivat toistaiseksi. Pienet niistä tulee, jos joudun lisäämään sinne uudet pohjalliset.

Kannattaisi sisäistää lukemansa ennenkuin paljastaa oman tyhmyytensä kommentoimalla asian vierestä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjallisia ylipäätään ei koskaan lisätä mihinkään. Ne vaihdetaan, eli entiset otetaan pois ja uudt laitetaan tilalle.

Vierailija
8/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjallisia ylipäätään ei koskaan lisätä mihinkään. Ne vaihdetaan, eli entiset otetaan pois ja uudt laitetaan tilalle.

Aina oppii uutta. Olen aina vaan laittanut ne siihen päälle. :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kenkiäni tarkemmin ja se pohjan päällä oleva vuori on ruttaantunut. Pohja itsessään on kiinteä ja se vuori on liimattu päälle. Eli miten vaihdan sen vuoren? Revin omin pikku kätösin irti vai? Suutari varmaan vaan liimaa sen takaisin, mutta miten kauan se ratkaisu sitten kestää?

Ap

Vierailija
10/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voit viedä ne sinne kauppaan ja tehdä reklamaation.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit palauttaa. Kyseessä on aika ilmiselvä virhe tuotteessa. Kenkien pitäisi kuitenkin kestää satoja tuhansia askeleita

Vierailija
12/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat liian pienet kengät ja nyt kaupan pitäisi hyvittää ne sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi välttämättä palauttaa, mutta aina voi yrittää reklamoida. Vetoa melko korkeaan hintaan vs. lyhyt aika käytössä. Usein liikkeet yrittävät löytää jonkun ratkaisun.

Valitin juuri yhden talvikauden käytössä olleista Tod'sin kengistä, joista hajosi kumipohja täysin. Sain lähettää kengät heidän laskuunsa italiaan, ja he katsovat mitä voivat tehdä. Toivon että joko korjaavat ne tai lähettävät vaikka lahjakortin uutta paria varten.

Vierailija
14/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi palauttaa kenkiä jotka oman tyhmyyden takia ei ole sopivat.

En valittanut niiden koosta, koska ne ovat olleet ihan sopivat toistaiseksi. Pienet niistä tulee, jos joudun lisäämään sinne uudet pohjalliset.

Kannattaisi sisäistää lukemansa ennenkuin paljastaa oman tyhmyytensä kommentoimalla asian vierestä.

Ap

Onhan noita ohuitakin läpysköitä pohjallisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat liian pienet kengät ja nyt kaupan pitäisi hyvittää ne sinulle?

Haista nyt jo p*ska. Olen ihan tyytyväisenä kävellyt näillä kengillä yli kuukauden. Koko ei ole se ongelma mikäli kenkiin ei tungeta lisäpohjallisia.

Ap

Vierailija
16/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi välttämättä palauttaa, mutta aina voi yrittää reklamoida. Vetoa melko korkeaan hintaan vs. lyhyt aika käytössä. Usein liikkeet yrittävät löytää jonkun ratkaisun.

Valitin juuri yhden talvikauden käytössä olleista Tod'sin kengistä, joista hajosi kumipohja täysin. Sain lähettää kengät heidän laskuunsa italiaan, ja he katsovat mitä voivat tehdä. Toivon että joko korjaavat ne tai lähettävät vaikka lahjakortin uutta paria varten.

Reklamointi on ilmaista, joten ainakin kokeilen. Eniten minua juuri kaivelee se, että kengät olivat kalliita ja heti niitä pitäisi viedä suutarille.

Ap

Vierailija
17/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoahan voi muutella sukkien paksuudella.

En palauttaisi jos kerrankin saan kivat jalkineet, veisin suutarille, mistä tiedät vaikka odottaessa.

Vierailija
18/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reklamoi.En usko että uusia krnkiä saat, eikä se luultavasti auttaisikaan vaan hajoaisivat taas samalla tavalla.Mutta järkevä myyjä antaisi hyvitykseksi uudet pohjalliset.

Jos uusien pohjallisten asennus tuntuu liian mutkikkaalta, ehkä voit samalla pyytää myyjää laittamaan ne paikoilleen.

Vierailija
19/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käyt liikkeessä reklamoimassa, yritä käyttää hieman asiallisempaa kieltä kuin täällä vastatessasi tuntemattomille ihmisille.

Haista p*ska -asenteella tulet saamaan vaan huonoa palvelua ja pahan mielen kaikille.

Vierailija
20/24 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun käyt liikkeessä reklamoimassa, yritä käyttää hieman asiallisempaa kieltä kuin täällä vastatessasi tuntemattomille ihmisille.

Haista p*ska -asenteella tulet saamaan vaan huonoa palvelua ja pahan mielen kaikille.

Olen kohtelias kaikille, jotka ovat kohteliaita minulle ja muutenkin fiksuja. Joku oli jo haukkunut minua tyhmäksi samasta asiasta, joka ei edes ollut ongelma alunperinkään. Toinen samanlainen idiootti jo kyllästytti. Jos ei ole mitään asiallista sanottavaa, niin ei kannata sanoa mitään. Eikö totta?

Ap