Puoliso sanoi jotain niin törkeää etten voi uskoa?!
Keskustelu meni näin, ei ollut siis mitään riitaa tätä ennen. Mies harmitteli kun jää niin vähän aikaa nukkua ennen työvuoron alkamista. Oli itse lähtenyt omille menoilleen jotka venyivät myöhään iltaan. Sanoi että on muka minun ja lapsen vuoksi mennyt niin myöhään kotiin tuleminen? Ihmettelin kommenttia, totesin että sinähän olit jo päivällä omilla menoillasi että aikaa sinulla on tänään mennyt monta tuntia eikä ne liity mitenkään perheeseen. Tähän mies sanoi: jos mä joutuisin olemaan täällä kotona yhtään enempää niin ampuisin kuulan kallooni, siksihän mä olen täältä niin paljon pois, luuletko että mä haluan linnottautua tänne kotiin?! Poistui tämän sanottuaan toiseen huoneeseen ja laittoi oven kiinni. Jäin monttu auki seisomaan enkä saanut sanaakaan sanottua. Myöhemmin kun otin hänen kommenttinsa puheeksi niin väitti että ei todellakaan ole mitään sellaista sanonut ja vettuuntuneena totesi että hanki kuulolaite! Mitä hittoa??? Teini valitettavasti myös kuuli isänsä sanomiset, pahoitti mielensä, että kait tässä pitää kaksi kuulolaitetta hommata!
Kommentit (213)
Mulle riittäisi tuo vain ja pakkaisin joko omat kampsut tai miehen kimpsut.
Ota uudestaan puheeksi. Sano, että pahoitti myös lapsen mielen puheillaan ja on syytä tämä lapsen kanssa selvittää. Ja että kommentti kuulolaiteesta on asiaton, sillä on turha selitellä sanomisiaan.
Mies on viime aikoina sanonut ja tehnyt paljon kaikenlaista mitä on jälkikäteen väittänyt ettei muka ole tehnyt. On jopa vihjannut että minulla viiraa päässä, kuvittelen asioita?! Mutta tämä kommentti oli kyllä kamala. Onkohan tuo mieskään nyt ihan itse tervepäinen? ap
Vierailija kirjoitti:
Ota uudestaan puheeksi. Sano, että pahoitti myös lapsen mielen puheillaan ja on syytä tämä lapsen kanssa selvittää. Ja että kommentti kuulolaiteesta on asiaton, sillä on turha selitellä sanomisiaan.
eli ap siis niin ikävä ihminen, että sen mies ei kestä ap:n seuraa ja jopa ampuisi mieluummin itsensä ja sinä huomaat tilanteessa ainoaksi epäkohdaksi sen, että ap:n käskettiin hankkia kuulokoje?
Vierailija kirjoitti:
Mies on viime aikoina sanonut ja tehnyt paljon kaikenlaista mitä on jälkikäteen väittänyt ettei muka ole tehnyt. On jopa vihjannut että minulla viiraa päässä, kuvittelen asioita?! Mutta tämä kommentti oli kyllä kamala. Onkohan tuo mieskään nyt ihan itse tervepäinen? ap
Mies on sius rankasti henkisesti väkivaltainen.
Älä jää tuohon suhteeseen enää hetkeksikään, äläkä altista lasta sille.
Nyt on tarjolla paljon asuntoja, sekä vuokralle että ostettavaksi, hinnat ovat tulleet molemmissa alas ja on tinkimisvaraa. Ryhdy järjestämään eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on sius rankasti henkisesti väkivaltainen.
Älä jää tuohon suhteeseen enää hetkeksikään, äläkä altista lasta sille.
Nyt on tarjolla paljon asuntoja, sekä vuokralle että ostettavaksi, hinnat ovat tulleet molemmissa alas ja on tinkimisvaraa. Ryhdy järjestämään eroa.
Ei vaan luultavasti ap on miehelle henkisesti väkivaltainen, kun tämä ei kestä olla samassa talossa. Itse olen kokenut tämän saman toisin päin. Tein itse ratkaisun ja muutin omaan asuntoon. Mies ja lapset jäivät.
Mietin että mikä saa ihmisen puhumaan ja käyttäytymään törkeästi puolisoaan kohtaan ja sitten vielä vierittää syyn sille uhrille? Mietin jo että olenko minä ansainnut tämän kaiken, jos en vain itse tajua että kaikki vika onkin minussa? Pää on ihan "sekaisin" kaikista jutuista mitä tässä on ollut. Tuntuu että en tiedä kohta enää että kuka olen ja missä menee oikean ja väärän raja. ap
Vierailija kirjoitti:
Hullun kanssa on turha neuvotella. Ihan kuin mies nyt muuttuisi fiksuksi ja suhteeseen ja elämäänsä tyytyväiseksi jollain pienellä keskustelulla.
Kannattaa miettiä, missä menee oman nollatoleranssin raja. Omalla kohdalla ei ole koskaan tarvinnut katua sitä, että osasi vetää rajan heti kun tarvetta ilmeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos sulla viiraa päässä? Ja mies ei ole mitään pahaa sanonutkaan.
No sitten viiraa lapsellakin samaan aikaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos sulla viiraa päässä? Ja mies ei ole mitään pahaa sanonutkaan.
No sitten viiraa lapsellakin samaan aikaan. ap
No tuossa on kyllä pointti. Myönnettäköön se...
Siis tuohan on ihan kaasuvalotusta sanoa jotain noin törkeää ja sitten väittää ettei ole niin sanonut. Hän selkeästi inhoaa perhettään joten kannattaa erota.
Mulla on skitsoaffektiivinen häiriö missä on monia oireita mutta itselläni ei ole siihen kuulunut kuuloharhat.
Mies kuitenkin tiesi tästä diagnoosista ja alkoi keksimään asioita , sanoi todella hirveitä asioita ja kun järkytyin ja uhkasin erolla niin silitteli päätä ja hymyili ja sanoi että ne sun äänet puhuu, hän ei sanonut niin.
Sai mut entistä enemmän ajattelemaan että mitä jos kuulinkin kaiken, kunnes aloitti myös fyysisen väkivallan ja toisti nuo minun "kuuloharhat" . Sanoi esim kun jouduin osastolle hetkeksi psykoottisuuden takia niin sanoi " tulihan siinä mietittyä onko se mun pikkkuhu*ora lepositeissä siellä". Sitten sanoi että ei tosiaan ole sanonut noin ja nyt minun kuuloharhat taas aktivoituvat. Jätin miehen ja löysin uuden hyvän miehen joka kohtelee hyvin , jännä ettei tälläisiä "kuuloharhoja" enään tullut.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoi että mulla "viskoo päässä ".
On todella loukkaavaa.
En osaa auttaa, mutta tulin antamaan myötätuntoa ja kertomaan ettet ole yksin.
Juttele teinin kanssa.
Mies hautoo eroa. Onko jo toinen nainen? Siinä kohtaa kasvaa kantti alkaa sanoa, mitä oikeasti ajattelee. Ja puoliso ärsyttää yhä enemmän.
Löisin seuraavana päivänä valmiiksi allekirjoitetun eropaperin pöytään, että tää lähtee nyt maistraattiin joko sun allekirjoituksellas tai ilman. Ei tarvi sitten enää miettiä kalloon itseänsä ampumisia kotona.
Vierailija kirjoitti:
Mietin että mikä saa ihmisen puhumaan ja käyttäytymään törkeästi puolisoaan kohtaan ja sitten vielä vierittää syyn sille uhrille? Mietin jo että olenko minä ansainnut tämän kaiken, jos en vain itse tajua että kaikki vika onkin minussa? Pää on ihan "sekaisin" kaikista jutuista mitä tässä on ollut. Tuntuu että en tiedä kohta enää että kuka olen ja missä menee oikean ja väärän raja. ap
Ap, siirry hetkeksi googlaamaan sanaa kaasuvalottaminen.
Kuulostaa, että on toinen nainen kuvioissa.
Mies on henkisesti väkivaltainen tuossa.
Kertoi vahingossa totuuden ja kaasuvalotti sen jälkeen.
Harkitsisin muuttoa erilleen ja jos on lapsia, niin viikko viikko asumisjärjestelyllä.
Mies pitää sinua itsestäänselvyytenä.