Petyin ystävänpäivä "lahjaan"
Sain mieheltä patalapun ja patakintaan. Olisitko sinä pettynyt?
Kommentit (168)
Mielestäni lahjat eivät erityisemmin kuulu tasa-arvoiseen suomalaiseen parisuhteeseen. Jossain muissa maissa miehet kuvittelevat ostavansa naisen kiintymyksen ja luottamuksen koruilla. (Ja perinteisesti syyllisyyttä pettämisestä poteva mies vie vaimolle kukkia.) Ei mennä Suomessa siihen harhaan, kiitos.
Lahjoja voi ostella toisilleen, mutta niille ei pidä laittaa liikaa painoarvoa, eikä kuvitella niillä olevan jotain muuta merkitystä kuin halu antaa lahja.
Kun ne miehen ostamat lahjat on kuitenkin 99,9% varmuudella vääriä, koon, värin, laadun tai muun takia, niin miksi helvetissä niitä yhteisiä rahoja pitäisi tuhlata ostamalla jotain roskaa? Kait se nainen osaa ihan itse ostaa sen sormuksen, jos sellaisen haluaa? Minä ainakin osaan ostaa itselleni deodorantit ja muut henkilökohtaiset kulutushyödykkeet.
Lapsille ostetaan lahjoja, aikuiset osaa ostaa ihan itse tarvitsemansa tavarat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet vaan näkevät naisensa äitinä, mammana tai kotitalouskoneena. Ne miehet eivät itsekään ole mitään uroksia, testosteronit ovat laskeneet iän, elämän, perheen ja stressin myötä. Harvoin nuo miehet osaava pitää kipinää yllä suhteessa, pitää naisensa hehkeänä ja onnellisena. He ostavat patalappuja ja vatkaimia ilman munaa. He sanovat meidän äiti tai meidän mamma, jee. He saattavat olla myös epämääräisen ärtyneitä miksi oma muija ei ole enää hottiskamaa. No se nainen ei vaan enää viitsi.
Tämä on totta. Olet aivan oikeassa. Sopii juuri mieheeni täydellisesti. Ap
Varmaan myös tuo, että "oma muija ei ole enää hottiskamaa" sopii kuvaan?
No mitä luulet kun mies on laimea lahna, sellainen tilanteeseen tyytyvä mies niin jaksaako nainen yksinään tsempata? Se on täysi tyrmäys keskinäiselle kipinälle kun mies puhuttelee naista meidän äidiksi tai mammaksi, se kertoo liian paljon miehen ajattelusta. Tai ostaa keittiövälineitä, oksu. Vähän ryhtiä ja miehisyyttä siihen asenteeseen omaa naistaan kohtaan niin hyvällä onnella saattaa kipinää iskeä. En ole ap mutta ymmärrän täysin miksi NAINEN toivoo miehen edes joskus huomioivan NAISENSA NAISELLISUUDEN ja antavan sille arvoa.
Mitähän tämä naisen naisellisuus on, jota pitäisi arvostaa? Miten se ilmenee?
Jos on joskus kuullut seksistä, niin siihen se voisi jotenkin liittyä. Mies, joka ei saa naistaan tuntemaan itsensä viehättäväksi, ei saa hyvää seksiä. Aika moni mies kuitenkin arvostaa seksiä. Mies joko sytyttää naisen seksin himon tai sammuttaa. Lapamato ei monia sytytä. Se on niin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois muuten lapset olla ihmeissään kun äiskä kokkailis alushepenissä ja ottas isiltä välillä suihin. Ja kun osa lapsista on jo niin isoja et menee samaan aikaa nukkuu kun me ja päivät ollaa töis. Mut hei eläkää te tota kliseistä prinsessaelämäänne rauhassa. Tääl ei syöpälapsen äitinä oo aikaa miettiä ystävänpäivää eikä lahjoja. Mut vaikeutensa kullakin..
Olisi seksihepenissä ja ottaisi isiltä suihin?
Minkä ihmeen vuoksi nainen pukeutuisi seksihepeniin ja ottaisi mieheltä suihin? Eihän nainen saa siitä itse mitään.
Hyvän olon tunne kun tekee toiselle hyvää?
Millä ketjulla nillitystä jatketaan tämän jälkeen, olette kyllä surkeita valittajia :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin se voi riittää, mutta en ymmärrä, miksi pitäisi tehdä se minimi mikä riittää. Ettekö te halua pitää koskaan erityisesti hauskaa, nostaa jotain päivää juhlaksi tai tehdä MITÄÄN erikoista?
Niin, on vaan kovin erilaisia käsityksiä siitä mikä on erityisen hauskaa, juhlavaa tai erikoista. Monellekaan sellaista ei ole kokkailu alusvaatteissa. Me repeäisimme mieheni kanssa nauruun jo siitä, että esittäisimme tuollaisia kliseisiä rooleja - nainen kokkaa korkkareissa ja mies saa suihinottoja niin usein kuin haluaa. Oikeasti? Päivän englanninkielinen nimi korostaa kuvion opeteltua ja teennäistä vaikutelmaa.
No ei kai sitä nyt tosikkona olekaan tarkoitus tehdä :D
kamalaahan se sellainen olisi. Toisaalta olen koroissa aina - en tietysti kotona, mutta lähes poikkeuksetta kävelen koroilla - ja pidän kauniita alusvaatteita arkenakin niin ei se kyllä omalla kohdalla tunnu miltään roolilta. Ja suihinottojakin meillä tehdään paljon :) Ja eikö BJ päivässä ole idea et voi ottaa suihin ?
meillä tuo päivä in ainakin huumorilla ja naurulla väritetty hauska läppä. Sääli, että teillä suhtaudutaan noin tosikkona tällaisiinkin :)
OK, mutta ihmetyttää että miten teillä (ilmeisesti) pidetään tuollaista eroottisena. Makuja on kai monia.
En tiedä, kuinka kapea käsitys sinulla on sitten ihmisen seksuaalisuudesta, mutta usko tai älä -ihmiset pitävät erilaisia asioita eroottisena ja hauskana. Mieheni pitää tällaisesta:
https://fi.pinterest.com/pin/366691594640242156/
Ei kai se pointti tuossa nyt ole kuitenkaan se, että mitä meillä pidetään eroottisena. Vaan se, että puolison eteen etee niiitä asioita, mitkä hänestä ovat eroottisia. Kai se nyt on yksi ja sama, mitä se on kun ei se ole se pointti tässä.
JA suuseksi nyt kuuluu parisuhteisiin. Kaikki poikaystävät, kenen kanssa olen seurustellut (2 pidempää suhdetta takana ennen nykyistä) ovat kyllä tykänneet tästä yllätyksestä ja päivästä :) kai tekin nyt teette erityisiä asioita miehillenne, joka heitä yllättää? Mikä teillä koetaan eroottiseksi eli miten saat miehen innostumaan ja kiihottumaan, jos alusvaatteet eivät teillä toimi?
Vierailija kirjoitti:
Kun ne miehen ostamat lahjat on kuitenkin 99,9% varmuudella vääriä, koon, värin, laadun tai muun takia, niin miksi helvetissä niitä yhteisiä rahoja pitäisi tuhlata ostamalla jotain roskaa? Kait se nainen osaa ihan itse ostaa sen sormuksen, jos sellaisen haluaa? Minä ainakin osaan ostaa itselleni deodorantit ja muut henkilökohtaiset kulutushyödykkeet.
Lapsille ostetaan lahjoja, aikuiset osaa ostaa ihan itse tarvitsemansa tavarat.
Veikkaan, että aika harvalla miehellä on niin tyhmä mies, ettei osaa ostaa edes hyvää ja onnistunutta lahjaa. Ei onneksi ole meillä koskaan ollut sellaista ongelmaa. Tulee kyllä olo, että onko miehellä jotain muitakin ns. älyllisiä haasteita?
Olen saanut lahjaksi tiskiharjan.