Petyin ystävänpäivä "lahjaan"
Sain mieheltä patalapun ja patakintaan. Olisitko sinä pettynyt?
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin se voi riittää, mutta en ymmärrä, miksi pitäisi tehdä se minimi mikä riittää. Ettekö te halua pitää koskaan erityisesti hauskaa, nostaa jotain päivää juhlaksi tai tehdä MITÄÄN erikoista?
Niin, on vaan kovin erilaisia käsityksiä siitä mikä on erityisen hauskaa, juhlavaa tai erikoista. Monellekaan sellaista ei ole kokkailu alusvaatteissa. Me repeäisimme mieheni kanssa nauruun jo siitä, että esittäisimme tuollaisia kliseisiä rooleja - nainen kokkaa korkkareissa ja mies saa suihinottoja niin usein kuin haluaa. Oikeasti? Päivän englanninkielinen nimi korostaa kuvion opeteltua ja teennäistä vaikutelmaa.
No ei kai sitä nyt tosikkona olekaan tarkoitus tehdä :D
kamalaahan se sellainen olisi. Toisaalta olen koroissa aina - en tietysti kotona, mutta lähes poikkeuksetta kävelen koroilla - ja pidän kauniita alusvaatteita arkenakin niin ei se kyllä omalla kohdalla tunnu miltään roolilta. Ja suihinottojakin meillä tehdään paljon :) Ja eikö BJ päivässä ole idea et voi ottaa suihin ?
meillä tuo päivä in ainakin huumorilla ja naurulla väritetty hauska läppä. Sääli, että teillä suhtaudutaan noin tosikkona tällaisiinkin :)
Miehille pitää kertoa mitä haluaa. Ne ei muuten osaa yllättää oikein. Pitää sanoa että olis kiva kun saisin naistenpäivänä kukkia tms. Jos niitä haluaa. Meillä toimi tämä joskus ja nykyään en enää jaksa niin ostan itse kukkani ym mitä haluan. Että kiitos patalapuista ja olisin iloinen jos seuraavana ystävänpäivänä ostettas toisillemme vaikka uudet sormukset kun se vanhakin varastettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin se voi riittää, mutta en ymmärrä, miksi pitäisi tehdä se minimi mikä riittää. Ettekö te halua pitää koskaan erityisesti hauskaa, nostaa jotain päivää juhlaksi tai tehdä MITÄÄN erikoista?
Niin, on vaan kovin erilaisia käsityksiä siitä mikä on erityisen hauskaa, juhlavaa tai erikoista. Monellekaan sellaista ei ole kokkailu alusvaatteissa. Me repeäisimme mieheni kanssa nauruun jo siitä, että esittäisimme tuollaisia kliseisiä rooleja - nainen kokkaa korkkareissa ja mies saa suihinottoja niin usein kuin haluaa. Oikeasti? Päivän englanninkielinen nimi korostaa kuvion opeteltua ja teennäistä vaikutelmaa.
kamalaahan se sellainen olisi. Toisaalta olen koroissa aina - en tietysti kotona, mutta lähes poikkeuksetta kävelen koroilla - ja pidän kauniita alusvaatteita arkenakin niin ei se kyllä omalla kohdalla tunnu miltään roolilta. Ja suihinottojakin meillä tehdään paljon :) Ja eikö BJ päivässä ole idea et voi ottaa suihin ?
meillä tuo päivä in ainakin huumorilla ja naurulla väritetty hauska läppä. Sääli, että teillä suhtaudutaan noin tosikkona tällaisiinkin :)
Eli mikä on päivän pointti, jos kuitenkin olet koroissa aina ja otat aina suihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK, mutta ihmetyttää että miten teillä (ilmeisesti) pidetään tuollaista eroottisena. Makuja on kai monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK, mutta ihmetyttää että miten teillä (ilmeisesti) pidetään tuollaista eroottisena. Makuja on kai monia.
Juu. Mä oksensin hiukan suuhuni. Hyi h*lvata miten teennäistä menoa. Varmaan sen päivän aikataulukin on kirjoitettu jääkaapin oveen tyylin "klo 17.00: perseiden pesu. 17.30 pitsihepenet ja korkkarit. 17.45 pihvien paisto."
Joo, enempää en halua miettiäkään. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vois muuten lapset olla ihmeissään kun äiskä kokkailis alushepenissä ja ottas isiltä välillä suihin. Ja kun osa lapsista on jo niin isoja et menee samaan aikaa nukkuu kun me ja päivät ollaa töis. Mut hei eläkää te tota kliseistä prinsessaelämäänne rauhassa. Tääl ei syöpälapsen äitinä oo aikaa miettiä ystävänpäivää eikä lahjoja. Mut vaikeutensa kullakin..
Ihan turha kenenkään pitää hauskaa tai ainakaan nauttia seksistä koska jossain on joku jolla menee huonommin. Ainakaan ei saa kertoa jos joku nauttii oman puolison seurasta.
En jaksanut kahlata kaikkia sivuja läpi, koska oletin, että ap olisi heti alkutekstissään maininnut mitä itse antoi miehelleen lahjaksi. Joten mitä romanttista miehesi sai? - Mulle ei ole tullut mieleenkään että avo- tai avioparit antavat toisilleen ystävänpäivälahjoja! Mä olen ajatellut että silloin annetaan kortteja ja ehkä pikkulahjoja (suklaasydän-tyylisiä) ystäville ja vähän kuin vitsillä sille, jota katsellaan (mutta vasta katsellaan tai ihan tapailun alussa) sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut kahlata kaikkia sivuja läpi, koska oletin, että ap olisi heti alkutekstissään maininnut mitä itse antoi miehelleen lahjaksi. Joten mitä romanttista miehesi sai? - Mulle ei ole tullut mieleenkään että avo- tai avioparit antavat toisilleen ystävänpäivälahjoja! Mä olen ajatellut että silloin annetaan kortteja ja ehkä pikkulahjoja (suklaasydän-tyylisiä) ystäville ja vähän kuin vitsillä sille, jota katsellaan (mutta vasta katsellaan tai ihan tapailun alussa) sillä silmällä.
Partavettä ja jotain muuta. En muista mitä. Mutta olivat siis henkilökohtaiset lahjat, ei mitään keittiö-, tai kylppäri- tai muita perus taloustarvikkeita.
- muu kuin ap
Vierailija kirjoitti:
Vois muuten lapset olla ihmeissään kun äiskä kokkailis alushepenissä ja ottas isiltä välillä suihin. Ja kun osa lapsista on jo niin isoja et menee samaan aikaa nukkuu kun me ja päivät ollaa töis. Mut hei eläkää te tota kliseistä prinsessaelämäänne rauhassa. Tääl ei syöpälapsen äitinä oo aikaa miettiä ystävänpäivää eikä lahjoja. Mut vaikeutensa kullakin..
Olisi seksihepenissä ja ottaisi isiltä suihin?
Minkä ihmeen vuoksi nainen pukeutuisi seksihepeniin ja ottaisi mieheltä suihin? Eihän nainen saa siitä itse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Partavettä ja jotain muuta. En muista mitä. Mutta olivat siis henkilökohtaiset lahjat, ei mitään keittiö-, tai kylppäri- tai muita perus taloustarvikkeita.
- muu kuin ap
Taatusti oli jotain todella spesiaalia ja henkilökohtaista, oikein miehellesi suunniteltua - Ystävänpäivä taisi olla eilen, muistaakseni - ja sä et enää muista mitä annoit EILEN lahjaksi!
Minä en saanut mitään, en edes yhtä suklaasydäntä, enkä silti suuttunut. Tehtiin herkkuateria ja katsottiin leffa.
Vierailija kirjoitti:
Sain mieheltä patalapun ja patakintaan. Olisitko sinä pettynyt?
Ei ole mielestäni vakava asia. Miksi pitää olla niin lahjakeskeinen.
En nyt aivan koko ketjua jaksanut lukea, mutta mieleen tuli vaihtoehto, että ap:n mies tietää ap:n kokevan kokkailun lähes vastenmieliseksi (sellaisen kuvan sain ainakin viestiketjun alkupäästä..) ja koetti tehdä ko. toiminnasta hieman vähemmän ikävää uusilla ja tuliterillä tuotteilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- muu kuin ap
Taatusti oli jotain todella spesiaalia ja henkilökohtaista, oikein miehellesi suunniteltua - Ystävänpäivä taisi olla eilen, muistaakseni - ja sä et enää muista mitä annoit EILEN lahjaksi!
Vastaaja oli joku toinen kuin ap. Urpo...
Itse toivoin saavani kukkia, koska pidän kukista ja saan niitä harvoin, mutta sainkin halin ja pusuja sekä söimme yhdessä hyvän illallisen. Olen tyytyväinen.
No, mä sain kerran äitienpäivälahjaksi mopin...
Mitä itse ostit?