Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petyin ystävänpäivä "lahjaan"

Vierailija
15.02.2018 |

Sain mieheltä patalapun ja patakintaan. Olisitko sinä pettynyt?

Kommentit (168)

Vierailija
81/168 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosta patalappupettymys. Osata miehelle synttärilahjaksi nikkarointikirja ja vasara.

Vierailija
82/168 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännöllinen lahja on paras lahja. Nyt sulla on mahdollisuus heittää ne, usein jo, vanhat ja nuhjuuntuneet roskikseen. Olisitko mieluummin halunnut jonkun 5cm korkean posliinisen, kieltä näyttävän puudeli koriste-esineen hyllyyn pölyttymään? Miehesi ajatteli sinua, kenties sitäkin että tykkäät leipoa/tahdä ruokaa ja osti lahjan sen mukaan. Ole kiitollinen.

En leivo koskaan enkä tykkää ruuanlaitosta eli pieleen meni.

En minäkään, mutta silti tarvitsen patalappuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/168 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan minä kin laittaa arki perus ruokaa vaikka jauhen liha laatikkoa.

Vierailija
84/168 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ostit miehelle?

Vierailija
85/168 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännöllinen lahja on paras lahja. Nyt sulla on mahdollisuus heittää ne, usein jo, vanhat ja nuhjuuntuneet roskikseen. Olisitko mieluummin halunnut jonkun 5cm korkean posliinisen, kieltä näyttävän puudeli koriste-esineen hyllyyn pölyttymään? Miehesi ajatteli sinua, kenties sitäkin että tykkäät leipoa/tahdä ruokaa ja osti lahjan sen mukaan. Ole kiitollinen.

En leivo koskaan enkä tykkää ruuanlaitosta eli pieleen meni.

En minäkään, mutta silti tarvitsen patalappuja.

Mulla oli edelliset patalaput ja patakinnas eli en olisi uusia tarvinnut.

Vierailija
86/168 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin itselleni ystävänpäivälahjaksi uuden muumiteemaisen patakintaan. Olen mies.

Olisitko ilahtunut jos vaimosi ostaisi sinulle kallioporan?

Niitä on monen merkkisiä ja mallisia. Aika kalliita vielä, joten jos olisi ostanut väärän, olisi mennyt rahat hukkaan. Mieluummin ostan itse, mitä tarvitsen ja vaimo ostakoon tarvitsemansa tavarat itselleen.

Vierailija
87/168 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollilta kuulostaa, mutta todellinen välittäminen on ihan muuta kuin jonkun kalliin korun antaminen tms.

Roskien vieminen, ruoan laittaminen ym. on todellista välittämistä.

Vierailija
88/168 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patalappu on surkea lahja. Miehille kannattaa etukäteen vihjailla mitä haluat saada lahjaksi muuten ne ostaa ns "käytännölliset vempaimet" putkiajatteluaan käyttäen

Vierailija
89/168 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä ostit miehelle?

Olinko eka? No, et.

Vierailija
90/168 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VihaajatVihaa79 kirjoitti:

Trollilta kuulostaa, mutta todellinen välittäminen on ihan muuta kuin jonkun kalliin korun antaminen tms.

Mies on juhlittu sankari, kun kerran vuodessa vie roskat ja tekee ruokaa. Pienet arkiset teot toki kertoo välittämisestä, mutta kotityöt?

Vierailija
91/168 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VihaajatVihaa79 kirjoitti:

Erittäin totta. Tiedän erään pariskunnan jolla menee erittäin huonosti kaikilla sektoreilla, mutta aina antavat kuitenkin toisilleen kalliit, ja nimenomaan kalliit, lahjat silloin kun yhteiskunta käskee eli esim. ystävänpäivänä ja syntymäpäivinä. Pitävät näin yllä itselleen jotain harhaa, että onhan meidän parisuhde kunnossa kun kerran lahjojakin annetaan. Aivan käsittämätön kuvio.

Vierailija
92/168 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerta laitat ruokaa, sittenhän tuoli oli hyvä ja käytännöllinen lahja. 

"pakko " perheelle on ruokaa laittaa silti odotin jotain muuta esim kukkaa tai sormusta tms.

Mitä  AP itse ostit miehellesi ystävänpäivälahjaksi?

Vierailija
93/168 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosta patalappupettymys. Osata miehelle synttärilahjaksi nikkarointikirja ja vasara.

Onko mikaan asia koskaan korjaantunut kostolla?

Vierailija
94/168 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"pakko " perheelle on ruokaa laittaa silti odotin jotain muuta esim kukkaa tai sormusta tms.

Mitä  AP itse ostit miehellesi ystävänpäivälahjaksi?

Olinko eka? No, et!

Vierailija
95/168 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse ostit? Vai luulitko että päivä on vain sinun hemmottelua varten?

Ostin partavettä ja suklaata.

Osta ensikerralla paketti ruuveja ja rulla jesaria. Ja seuraavalla kerralla kaupasta omaksi iloksesi kiva kukkakimppu.

Vierailija
96/168 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain mieheltä patalapun ja patakintaan. Olisitko sinä pettynyt?

Oisit vetäny sitä pataan jos ärsytti.

Vierailija
97/168 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kortti olisi paljon kivempi kuin tuollainen patakinnas tms. joku keittiöön viittaava juttu. Tosin meillä molemmat huolehtii kodista ja ruuanlaitosta, niin senkin takia varmaan tuntuisi oudolta saada noin persoonaton lahja. Vähän sama ku ostaisin miehelle servettejä, yhtä paljon se niillä tekee ku minäkin. En ehkä nyt loukkaantuisi, ihmettelisin vaan. Mieluummin ei lahjaksi mitään, kuin sitten jotain outoa tai vihjailevaa. Jos mies tietäisi että ruuanlaitto on mun intohimo, niin sittenhän tuo olisi oiva lahja. Onneksi tietää että mun päässä liikkuu muutakin kuin koti. Lahjakortti esim. aikuisten lelukauppaan olisi paljon persoonallisempi, jos ei keksi muuta harrastuksiin tms. liittyvää..

Vierailija
98/168 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt ensimmäisessä vakaassa suhteessani mieheen oppinut seuraavan asian: Jos odotat mieheltä jotain (mikä on kyllä ihan sallittua ja ymmärrettävää parisuhteessa), kerro hänelle ETUKÄTEEN odotuksesi. Esim. itse sanoin miehelleni, että toivon, että hän muistaa minua ystävänpäivänä jollakin pienellä jutulla. Sain kukkia. Mieheni tietää, että pidän kukista. Mutta minun piti se hänelle kertoa aikaisemmin suhteemme aikana. Jos hän ei tietäisi, että pidän kukista, olisin sanonut senkin, että toivon juuri kukkia. Joskus nuorempana hölmösti ajattelin, että miehet tietävät (huom. lukevat ajatuksia) mitä haluan, ainakin jos tarpeeksi minusta tykkäävät. Kasasin mielessäni hurjia odotuksia romanttisista elkeistä, ja se johti aina pettymiseen, sitä kautta loukkaantumiseen ja lopulta tapailun lopettamiseen. Olisi ihana, jos me tietäisimme toistemme mielenliikkeistä kaiken kysymättäkin, tai olisimme niin romanttisia, että tekisimme kaiken aina suurielkeisesti niin kuin elokuvissa. Mutta jos haluaa olla onnellinen ihan tavis-arjessa niin on pakko luopua elokuvista opituista haavekuvista jossain määrin. Tietysti on varmaan poikkeuksiakin ihmisissä, jotkut osaavat tehdä ja sanoa oikeat asiat juuri oikealla hetkellä. Mutta suurin osa ei osaa. Nyt et loukkaannu vaan jatkossa kerrot suoraan, mikä tekisi sinut onnelliseksi. Hyvä mies kyllä toteuttaa toiveesi, jos ne eivät ole mitään mahdottomia. Kärsivällisyyttä ja tsemppiä! Ja jos kuvittelen, että oma mieheni ostaisi minulle tuollaisen lahjan, niin ajattelisin suurella hellyydellä, että hitsi mikä ihana hömppä, vaikka olisi mennytkin pieleen lahjavalinta. Se osti JOTAKIN, ja varmasti RAKKAUDELLA!

Vierailija
99/168 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse annoit miehellesi lahjaksi?

Jaksaa kyllä hämmästyttää, miten ihmiset ovat huijattavissa näihin kulutusjuhliin. Teiltä halutaan vain rahat. Media luo hirveät odotukset siitä miten päivä kuuluisi viettää ja mitä lahjoja saada, ja niitä erityisiä ystävänpäiväsuklaita ja -kukkia ja mitälie myydään ylihintaisena hölmöille kuluttajille.

Vierailija
100/168 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet vaan näkevät naisensa äitinä, mammana tai kotitalouskoneena. Ne miehet eivät itsekään ole mitään uroksia, testosteronit ovat laskeneet iän, elämän, perheen ja stressin myötä. Harvoin nuo miehet osaava pitää kipinää yllä suhteessa, pitää naisensa hehkeänä ja onnellisena. He ostavat patalappuja ja vatkaimia ilman munaa. He sanovat meidän äiti tai meidän mamma, jee. He saattavat olla myös epämääräisen ärtyneitä miksi oma muija ei ole enää hottiskamaa. No se nainen ei vaan enää viitsi.

Tämä on totta. Olet aivan oikeassa. Sopii juuri mieheeni täydellisesti. Ap

Tämä oli kuin piste iiin päälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi