Petyin ystävänpäivä "lahjaan"
Sain mieheltä patalapun ja patakintaan. Olisitko sinä pettynyt?
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Poor people are ugly kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
poor people dont deserve gifts kirjoitti:
Jos yhteistalous..niin voiko kalliin lahjan ostaa kumppanille.
Ylläri pylläri..lahjakortit kampaajalle ja ripsi/kynsihuoltoon....ai mikä lainan lyhennys?Itse en euron lahjoja kaipaa..ja muuhun ei oo varaa...
Olisin tyytynyt vaikka kimppuun tulppaaneita eikä mies täysin peeaa ole. Ap
En halua tulppaaneita!, haluan kampaajalle
Mä kävin juuri kampaajalla. Ap
Ootko sä joku prinsessa?
Jos parisuhteessa on varaa ylellisyyksiin..patalaput on vaan söpö lisä.
Oikeesti köyhät ei saa lahjoja vaikka vihjailisi päivästä toiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä annoit miehelle lahjaksi?
Itse saan kukkia, en miehelle hommannut mitään. Toisaalta meillä on joka vuosi järjestetty myös Steak and Blowjob päivä, jolloin teen hänelle illallisen pihveineen (olen innostunut ruuanlaittaja), kokkailen alusvaatteissa + korkkareissa ja mies saa suihinottoja niin paljon kuin haluaa. Voin vannoa, että meillä on TODELLA hauskaa myös tuolloin!
En ymmärrä suhteita, joissa ei koskaan tehdä mitään tällaista. Meillä kyllä tehdään ihan aktiivisesti ja siitä se suhdekin pysyy eloisana, hauskana ja hyvänä. Toki siihen tarvitaan muutakin, mutta koskaan ei ole miehellä ollut vaikka S&BJ päivän jälkeen paha fiilis. Tai itselläni ystävänpäivän jälkeen :)
Miksi alapeukkuja? Ai siksi, koska pidämme suhteestamme huolta myös monen vuoden jälkeen ja pidämme yhdessä hauskaa? sehän se vasta onkin hirveää ;)
Koska me pidetään suhteesta huolta ilman virallista kalenteripäivää ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta meillä on joka vuosi järjestetty myös Steak and Blowjob päivä, jolloin teen hänelle illallisen pihveineen (olen innostunut ruuanlaittaja), kokkailen alusvaatteissa + korkkareissa ja mies saa suihinottoja niin paljon kuin haluaa. Voin vannoa, että meillä on TODELLA hauskaa myös tuolloin!
Steak and Blowjob -päivä, joka järjestetään vuosittain. Ja nimettynä englanniksi.
Kai mä joku päivä vielä opin ymmärtämään ihmiskuntaa, toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse saan kukkia, en miehelle hommannut mitään. Toisaalta meillä on joka vuosi järjestetty myös Steak and Blowjob päivä, jolloin teen hänelle illallisen pihveineen (olen innostunut ruuanlaittaja), kokkailen alusvaatteissa + korkkareissa ja mies saa suihinottoja niin paljon kuin haluaa. Voin vannoa, että meillä on TODELLA hauskaa myös tuolloin!
En ymmärrä suhteita, joissa ei koskaan tehdä mitään tällaista. Meillä kyllä tehdään ihan aktiivisesti ja siitä se suhdekin pysyy eloisana, hauskana ja hyvänä. Toki siihen tarvitaan muutakin, mutta koskaan ei ole miehellä ollut vaikka S&BJ päivän jälkeen paha fiilis. Tai itselläni ystävänpäivän jälkeen :)
Miksi alapeukkuja? Ai siksi, koska pidämme suhteestamme huolta myös monen vuoden jälkeen ja pidämme yhdessä hauskaa? sehän se vasta onkin hirveää ;)
Ehkä siksi että tuo on niin kornin ja ylisuunnitelmallisen kuuloista, että ei mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta meillä on joka vuosi järjestetty myös Steak and Blowjob päivä, jolloin teen hänelle illallisen pihveineen (olen innostunut ruuanlaittaja), kokkailen alusvaatteissa + korkkareissa ja mies saa suihinottoja niin paljon kuin haluaa. Voin vannoa, että meillä on TODELLA hauskaa myös tuolloin!
Steak and Blowjob -päivä, joka järjestetään vuosittain. Ja nimettynä englanniksi.
Onx toi köyhien versio asiasta suihin..otto päivä..ja hernekeittoa
Voi olla vaan hankalaa kun mies pie..ree samalla
Ajelen mersulla, koti eirassa, otin hiustenpidennykset ja lähden Dubaihin viikoksi.
Mies osti patalapun lahjaksi..mitä mieltä?
blow or not to blow kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onx toi köyhien versio asiasta suihin..otto päivä..ja hernekeittoa
Voi olla vaan hankalaa kun mies pie..ree samalla
Ja nainen myös!
Mäkin petyin. Sain parfyymi/bodylotion paketin. Kun en käytä vauvan kanssa parfyymiö ja oli vähän väärä tuoksukin. Tuntuu että kunhan osti jotain.
Upeaan ruusukimppuun ja suklaisiin en toki pettynyt. Ne oli kiva lisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska me pidetään suhteesta huolta ilman virallista kalenteripäivää ; )
Eli sinun mielestäsi ystävänpäivän tai S&BJ päivän juhliminen tarkoittaa sitä, ette suhteesta pidetä huolta joka päivä? Arki on kuitenkin arkea, ei silloin tule kokkailtua alusvaatteissa (joskus tietysti, mutta harvemmin) ja keskittyttyä vain toiseen. Vaikka se huolenpitoa onkin niin se ei silti ole sama asia. Joillekin se voi riittää, mutta en ymmärrä, miksi pitäisi tehdä se minimi mikä riittää. Ettekö te halua pitää koskaan erityisesti hauskaa, nostaa jotain päivää juhlaksi tai tehdä MITÄÄN erikoista?
Eikö se tunnu, että elämä menee hukkaan, kun kaiken pitää olla vain ja ainoastaan sitä samaa arkea, koska olisi liian prinsessamaista/vaativaa/noloa/ylitsevuotavaa korostaa mitään päivää parisuhteessa yli arjen? En kyllä ymmärrä logiikkkaasi alkuunkaan.
Siis odottaako ihmiset jotain lahjoja ystävänpäivänä?
Mä olisin iloiseti yllättyny ihan vaan suklaapatukasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä se englannin kielinen nimi siihen vaikuttaa? :D Emme edes asu Suomessa vaikka suomalainen pariskunta olemmekin. Eikö teillä saa juhlia mitään, millä ei ole suomenkielistä nimeä tai se on vain kerran vuodessa? :) Eikä se poissulje sitä, että käydään treffeillä kuitenkin säännöllisesti muutenkin.
Kai jokainen parisuhde päättää itse että miten pidetään hauskaa ja koska. Joillekin se voi olla ystävänpäivä, synttärit, S&BJ päivä - meillä vähän vaihtelee, mutta tykätään tehdö hauskoja juttuja yhdessä, nauraa ja yrittää saada vaihtelua arkeen edullisesti. Nuo ovat olleet toimivia keinoja siihen. Koska teillä tehdään vastaavaa sitten?
No mitäs AP antoi miehelleen yp lajaks?
kaveri antoi akallee moottorisahan ynttärilahjaksi kun oli narissut että puut on liika pitkiä, osaatko tehdä johtopäätöksen tästä mihin lähdet kun tulet töistä
Vierailija kirjoitti:
Joillekin se voi riittää, mutta en ymmärrä, miksi pitäisi tehdä se minimi mikä riittää. Ettekö te halua pitää koskaan erityisesti hauskaa, nostaa jotain päivää juhlaksi tai tehdä MITÄÄN erikoista?
Niin, on vaan kovin erilaisia käsityksiä siitä mikä on erityisen hauskaa, juhlavaa tai erikoista. Monellekaan sellaista ei ole kokkailu alusvaatteissa. Me repeäisimme mieheni kanssa nauruun jo siitä, että esittäisimme tuollaisia kliseisiä rooleja - nainen kokkaa korkkareissa ja mies saa suihinottoja niin usein kuin haluaa. Oikeasti? Päivän englanninkielinen nimi korostaa kuvion opeteltua ja teennäistä vaikutelmaa.
Vois muuten lapset olla ihmeissään kun äiskä kokkailis alushepenissä ja ottas isiltä välillä suihin. Ja kun osa lapsista on jo niin isoja et menee samaan aikaa nukkuu kun me ja päivät ollaa töis. Mut hei eläkää te tota kliseistä prinsessaelämäänne rauhassa. Tääl ei syöpälapsen äitinä oo aikaa miettiä ystävänpäivää eikä lahjoja. Mut vaikeutensa kullakin..
Vierailija kirjoitti:
Vois muuten lapset olla ihmeissään kun äiskä kokkailis alushepenissä ja ottas isiltä välillä suihin. Ja kun osa lapsista on jo niin isoja et menee samaan aikaa nukkuu kun me ja päivät ollaa töis. Mut hei eläkää te tota kliseistä prinsessaelämäänne rauhassa. Tääl ei syöpälapsen äitinä oo aikaa miettiä ystävänpäivää eikä lahjoja. Mut vaikeutensa kullakin..
Tää oli paras..kuolen nauruun..lasten ilmeet
Vierailija kirjoitti:
Jos kerta laitat ruokaa, sittenhän tuoli oli hyvä ja käytännöllinen lahja.
Niinpä. Apn kannattaa laittaa asia mieleen ja antaa esim hääpäivälahjaksi miehelle keittiöpyyhe tai wc-harja. Mieshän käy joka tapauksessa keittiössä ja vessassa joka päivä. Ihanan käytännöllistä.
Vierailija kirjoitti:
"Tulin vain ilmoittamaan, että jossain päin maailmaa on sota, joten älkää jutelko liian hömppää..."
Miksi ihmeessä ei? Oletteko keskustelleet asiasta? Mielestäni tämä on hauska traditio ja meillä on aina ollut todella hauskaa. Nauramme paljon ja tietysti nautimme hyvästä ruuasta :)