Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni työttömät toiminnassaan liian pitkälle!

Vierailija
14.02.2018 |

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201802142200745524_pi.shtml

"Työmarkkinatuki-Ossin tapaus ja aktiivimalli olivat liikaa: Työstäkieltäytyjät perustivat liiton, joka jakaa vinkkejä työn välttelyyn ja vaatii kaikille vastikkeetta 1400 euroa kuussa"

Voi että veronmaksajana suorastaan kiehuu veri lukea tällaisia uutisia! Mistä nämä työstäkieltäytyjät luulevat rahojen tulevan? Jostain taikaseinästäkö? Että aina voidaan vain ottaa rahaa lisää taikaseinästä, koska siitä ei raha lopu koskaan?

Arvatkaa, kyrsiikö veronmaksajana elättää tällaista työhaluttomien joukkoa. On aika leikata pummeilta tukia lisää ja isosti! Jokaisen on tehtävä jotain yhteiskunnan eteen ja elätettävä itse itsensä!

Kommentit (279)

Vierailija
1/279 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen veronmaksaja.

t. työtön.

Vierailija
2/279 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha todellakin tulee taikaseinästä eikä mistään muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/279 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No montahan jäsentä tuossa yhdistyksessä nyt sitten mahtaa olla?

Ossi ja Osin kymmenen kaveria.

Olen työtön ja halveksin tuollaista. Kaksi vuotta hain, toivoin, kävin haastatteluissa, toivoin, pääsin testeihin, toivoin. Olet kahden joukossa. Kiitos valitsimme sen toisen, työpaikanvaihtajan.

Nyt opiskelen uuteen ammattiin. En siksi että haluan opiskella tai vaihtaa alaa (rakastin työtäni). Haluan työllistyä niin että saan siitä elantoni. Jos saisin omalta alaltani, johon mulla on yhteiskunnan maksama korkeakoulutus ja 15 v. työkokemusta, hyppisin riemusta ja lopettaisin opinnot.

Vierailija
4/279 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat karsia Ossin kaltaiset tyypit kokonaan niin sitten ei auta muuta kuin lopettaa tuet kokonaan. Tietysti 95% työttömistä ei ole Ossin kaltaisia ihmisiä mutta sillä ei liene väliä, tunteellahan ja mutulla kaikki päätökset muutenkin tunnutaan tänä päivänä politiikassa tehtävän. 

Vierailija
5/279 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Työmarkkinatuki-Ossin tapaus ja aktiivimalli olivat liikaa: Työstäkieltäytyjät perustivat liiton, joka jakaa vinkkejä työn välttelyyn ja vaatii kaikille vastikkeetta 1400 euroa kuussa"

Voi että veronmaksajana suorastaan kiehuu veri lukea tällaisia uutisia! Mistä nämä työstäkieltäytyjät luulevat rahojen tulevan? Jostain taikaseinästäkö? Että aina voidaan vain ottaa rahaa lisää taikaseinästä, koska siitä ei raha lopu koskaan?

Arvatkaa, kyrsiikö veronmaksajana elättää tällaista työhaluttomien joukkoa. On aika leikata pummeilta tukia lisää ja isosti! Jokaisen on tehtävä jotain yhteiskunnan eteen ja elätettävä itse itsensä!

Meinasitko mennä pyytämään takaisin Suvilta, Tanjalta ja Annelta perusteetta maksetut "eläkkeet" myös?

Muuten relaa.

Vierailija
6/279 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssäkävijä ja kannatan Ossin kaltaisia kapinallisia.

Vierailija
7/279 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäistapaus.

Häpäisevät työttömät. 

Miksi YLE julkaisee tämmöisiä, että kansa sitten alkaa vihata kaikkia työttömiä.

Vierailija
8/279 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan ehdottomasti! Työssä mielestäni sinäänsä kannattaa käydä, jos vain kykenee, mutta työ ei voi olla sellainen elämänsisältö, kuin mitä Suomessa siitä uskotaan. Lisäksi 8h työpäivä kuuluu teollistumisen alkutaipaleen aikoihin. Nykysin tarpeettoiman pitkä mm. lisääntyneen työn tehokkuuden vuoksi. Mm. Norjassa ihmisiltä ei ensinnä kysytä ensitapaamisella, että mitä teet työksesi. Vain Suomessa ihminen määritellään sillä, mikä on hänen työnsä.

Vierailija
9/279 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksittäistapaus.

Häpäisevät työttömät. 

Miksi YLE julkaisee tämmöisiä, että kansa sitten alkaa vihata kaikkia työttömiä.

No tietenkin siksi että työnantajansa, eli hallituksen, laatima aktiivipaska saisi kannatusta.

Vierailija
10/279 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"On aika leikata pummeilta tukia lisää ja isosti!"

Niinhän te persut aina uhootte! Etkä ole edes veronmaksaja. Et mahdollista muiden elämää täällä. Älä ylennä itseäsi sellaiselle tasolle, mille kukaan ihminen ei kuulu.

Vierailija
11/279 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa lähinnä ap toi sun tiukkuus! Vai että ihan veronmaksaja olet,. kas kun et itse Jumala! Mene nukkumaan!

Vierailija
12/279 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ossi, kun taistelet rohkeasti epäinhimillistä ankeuttajakokeistoa vastaan. Voisinpa itsekin sanoa yhtä rohkeasti FUCK YOU herroille, mutta valitettavasti lainani takia minut on kahlehdittu palkkaorjan asemaan ainakin seuraavaksi 20 vuodeksi.

Vierailija
13/279 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu työttömiä vihaava trolli taas hilluu palstalla. Ota ne iltalääkkeesi. Tai älä ota viinan kanssa.😂😂

Vierailija
14/279 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole oikeasti mitään kaupaksi käyvää taitoa, niin työttömyys on ihan ok vaihtoehto. Kalliimmaksi ne pakottamiset ja hyppelyt tulee.

Vierailija
15/279 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hetkeekän usko, että niin moni tuntisi elämäntapapummeja kuin väittää tuntevansa. Tai sitten he liikkuvat koko ajan jossain ihme porukoissa. Kun itse olin työtön, kävin paljon kursseja ja joka kurssilla saattoi yksi pummi olla, mutta ei juuri se enempää. Omassa tuttava- tai ystäväpiirissä oli vain työtä hakevia työttömiä ja heistä valtaosa onkin töissä tai on tehnyt jotain työpätkää ja samoin on nytkin, joskin vähemmän, kun olen itse töissä.

Mutta aina kun näitä juttuja julkaistaan, siihen pistetään mukaan kaikki työttömät. Miksi? Miksi ihmiset ovat niin tyhmiä, etteivät, tajua, että meitä entisiä työttömiä on työelämäsä pilvin pimein? Kun 10 ihmistä tolloillee, 300 tuhatta muuta saa saman leima niskaansa. Älytöntä.

Vierailija
16/279 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOKOOMUS on mennyt liian pitkälle, jo parikymmentä vuotta sitten.

Vierailija
17/279 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KOKOOMUS on mennyt liian pitkälle, jo parikymmentä vuotta sitten.

KOKOOMUS on Suomen sosialistipuolueista kaikkein lähimpänä poliittista keskustaa, mutta tukevasti vasemmalla joka tapauksessa.

Vierailija
18/279 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää työttömät nöyristelijät.

Miksi teidän pitää työssäkäyville mitään todistella?

Kelahan sen tuen maksaa, antaa Rouva Laitsohuoltajan ja Neiti Lähihoitajan tällä palstalla kiukutella ja uhitella, en usko että aivot omaava (aivottomista en tiedä) akateeminen odottaisi nöyrää työtöntä.

Mielummin kapinallinen työtön kun nöyrä lammas.

Vierailija
19/279 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tulonsiirroista on eläkkeitä. Onko teillä oikeasti hajuakaan, miten vähän yksi ihminen maksaa veroja joka menee työttömyyskorvauksiin tai toimeentulotukiin? Olen itse tehnyt työtä 17-vuotiaasta ja yhtään ei ketuta maksaa niitä toimeen tulemiseen meneviä veroja. Summa on minimaalinen kuukausipalkastani.

Vierailija
20/279 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen veronmaksaja.

t. työtön.

😂 etkä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä