Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mies kusipää vai mä turhan herkkä?

Vierailija
14.02.2018 |

Mies tuli töistä likaisisissa työvaatteissa juuri kun otin pizzan uunista. Ja nyt lompakkoloishuutelijat stop, tämä siis oman työpäiväni jälkeen. Sanoin miehelle, että riisu likaiset vaatteet eteisessä, mulla on just ruoka hellalla. Niin mitä tekee mies? Meni hellan eteen riisumaan vaatteet! Tahallaan sanoisin. Mitä ihmeen järkeä on mennä riisumaan hellan eteen jossa ruokaa. Siinä sitten miehelle pizza kokonaan itselleen. Mä en lasten kanssa syö mitään työvaatteista varisseita likoja. Toki mä miehen mielestä olen hullu, hänhän ei kuulemma ollut lähelläkään hellaa. Joo puoli metriä, ei lähellä ei.

Kommentit (185)

Vierailija
181/185 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mua inhottaisi tosi paljon mutta mulla onkin joku pakko-oirei juttu näihin ruokajuttuihin liittyen :/

en kans pystyis syömään ja pelkkä ajautuskin ruoan "saastumisesta" voisi saada oksentamaan

en ole kukaan tuomitsemaan, jos sulla on samaa kun mulla niin ymmärrän mutta miehes ei varmaan käsittänyt asiaa samalla tavalla

Nykyään ei suositeta liian steriiliä elinympäristöä allergioiden takia. Hiekkaa syövät ja koiria pussailevat lapset ovat terveimpiä.

Lapsi hiekkarannalla ja lähimetsässä kiviä keräilemässä on eri asia kuin työmaapölyt joilta töissä suojaudutaan hengityssuojaimin. Työmaapölyt ei ainakaan vähennä allergioita.

Vierailija
182/185 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla kusipäitä molemmat. Alkoi tehdä pizzaa mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/185 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöllyääkö sen miehen vaatteista ehtaa paskaa vai mitä basilleja kenties? Haluaisin tietää :D

Lomittaja? 😅

Vierailija
184/185 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai 

Vierailija
185/185 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä ap:n mies on töissä? Jossain spitaalisairaalassa? Mitä siihen pizzaan tippui? Radioaktiivista pölyä?