Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
101/4729 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pliis kertokaa mulle, miten voin katsoa Bacheloria ulkomailta käsin? Muutettiin ulkomaille viime kesänä eikä täällä ruudut ja muut toimi. En ole niin tietotekniikkaihminen että tietäisin miten ne koneen sijaintiasetukset tai se vpn toimii. Pitääkö mun ladata joku maksullinen juttu? 

Ostat suomalaisen palveluntarjoajan VPN-yhteyden. Sen jälkeen nettiyhteytesi menee aina halutessasi Suomen kautta ja voit käyttää suomalaisia nettitelkkuja ihan kuten olisit Suomessa. Ellei ne ole blokanneet VPN-tarjoajan IP-osoitteita.

Kiitos! 

Vierailija
102/4729 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea tuo bätseloori. Jos baarissa tapaisi, niin kyllä ainakin jutella haluaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/4729 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas liian nuoria naisia! Jos bachelor on yli 30, niin naistenkin pitäisi olla.

Päälle kolmekymppinen menestynyt mies on kuuminta kauppatavaraa. Yli 30-vuotias nainen puolestaan jo parhaat päivänsä nähnyt. 10 vuoden ikäero on hyvin tyypillinen tuossa vaiheessa elämää olevalle pariskunnalle. 

Vierailija
104/4729 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

get real kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päälle kolmekymppinen menestynyt mies on kuuminta kauppatavaraa. Yli 30-vuotias nainen puolestaan jo parhaat päivänsä nähnyt. 10 vuoden ikäero on hyvin tyypillinen tuossa vaiheessa elämää olevalle pariskunnalle. 

Olen 24 ja menestyvä töissäni, mutta mulle joku itseäni n. 10v vanhempi mies olisi nyt liian vanha. Tai siis mietityttäisi lähinnä, haluaako hän joskus tyyliin vuoden päästä jo lapsia (jos siis haluaisi niitä ylipäätään), kun taas itse voisin odottaa hyvin vielä ainakin yli 5 vuotta. Olisiko hänellä mitään yhteistä oman, vielä opiskelevan, lapsettoman ja asuntolainattoman yms. kaveripiirini kanssa, ja minulla hänen jo asunnot ostaneiden ja kenties lapsia tehneiden/suunnittelevan kavereidensa kanssa. Olisiko meillä lopulta liian erilaiset elämäntilanteet; erilaiset jutut ja ilot ja murheet. Näin siis vähän kärjistettynä, toki on niitä, jotka haluavat 25v äideiksi ja myös niitä kolmekymppisiä, joilla on edelleen se ns. bilevaihe silmässä. 

Vierailija
105/4729 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään tuohon ohjelmaan valitaan aina niitä bilettäviä ja vielä menovaihe päällä olevia (ja usein vielä opiskeleviakin) nuoria naisia, joilla tuskin on suunnitelmissa perustaa perhettä parin vuoden sisällä, kun taas Bachelor on aina reilusti yli kolmekymppinen mies, jolla on perheen perustaminen lähisuunnitelmissa ja vakityö? Kun valinta osuu aina sellaiseen reilusti nuorempaan mutta kauniiseen naiseen, niin eipä nuo suhteet ole kantaneet. Sen takia, jos ihan oikeasti olisi vaimoa etsimässä, niin ikäraja naisille voisi olla vähintään joku 25, niin karsiutuisi ainakin ne nuorimmat 19-23v:t sieltä heti pois, joilla tuskin on samoja suunnitelmia parin vuoden sisään mitä Bachella.

Vierailija
106/4729 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen perusmies, keskivertoa liikunnallisesti ja lihaksikkaampi. Luulisi tuollekin kelpo vaimo löytyvän.

Itse en syttyisi ainakaan näin ensivaikutelman perusteella kasvojen vuoksi, mutta ehkä kokonaisuus on enemmän kuin osiensa summa.

Vierailija
107/4729 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

get real kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 24 ja menestyvä töissäni, mutta mulle joku itseäni n. 10v vanhempi mies olisi nyt liian vanha. Tai siis mietityttäisi lähinnä, haluaako hän joskus tyyliin vuoden päästä jo lapsia (jos siis haluaisi niitä ylipäätään), kun taas itse voisin odottaa hyvin vielä ainakin yli 5 vuotta. Olisiko hänellä mitään yhteistä oman, vielä opiskelevan, lapsettoman ja asuntolainattoman yms. kaveripiirini kanssa, ja minulla hänen jo asunnot ostaneiden ja kenties lapsia tehneiden/suunnittelevan kavereidensa kanssa. Olisiko meillä lopulta liian erilaiset elämäntilanteet; erilaiset jutut ja ilot ja murheet. Näin siis vähän kärjistettynä, toki on niitä, jotka haluavat 25v äideiksi ja myös niitä kolmekymppisiä, joilla on edelleen se ns. bilevaihe silmässä. 

onko kyseiset bachelorsutturat 20 vuotiaita korkeakoulutettuja menestyviä uraohjuksia?

Vierailija
108/4729 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ig perusteella Taru ja Peppi

Vierailija
109/4729 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

get real kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko kyseiset bachelorsutturat 20 vuotiaita korkeakoulutettuja menestyviä uraohjuksia?

Luulisi sitä paremmalla syyllä ettei heillä ole mitään yhteistä, jos "sutturat" vain keskittyvät sutturointiin ja bileisiin ja 35v mies töihin ja asuntolainan maksuun.

Vierailija
110/4729 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

13.3. asti joutuu vielä odottamaan? Huoh.

Vierailija
111/4729 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yana on kaunein naisista ❤️

Vierailija
112/4729 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

get real kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 32-vuotias urallani menestynyt mies ja seurustelen 21-vuotiaan opiskelevan naisen kanssa. Olemme olleet yhdessä jo pari vuotta. En kuitenkaan pysty juurikaan allekirjoittamaan sitä, että elämäntilanne olisi ihmisiä yhdistävä tekijä. Naisystäväni kaveripiiri on toki itseäni noin kymmenen vuotta nuorempaa ja täysin eri elämäntilanteissa, mutta en usko, että he edes saman ikäisinä olisivat kovin paljoa kaltaisiani, sillä on sangen vaikea kuvitella näitä neitejä tulevinakaan syksyinä kanssani hirvimetsälle. 

Puolisoni kaverit sen sijaan pitävät minusta ihmisenä. Hänen parhaan ystävänsä kanssa meillä on samanlainen huumorintaju, toisen läheisen kaverin kanssa tulemme aina hyvin toimeen ja hän aina kehuu puolisolleni, kuinka ihana pariskunta olemme hänen silmissään. Kolmas hänen läheisimmistä kavereistaan taas omaa yhteisiä kiinnostuksen kohteita liikunnan ja kehonhuollon saralla kanssani ja juttua on aina riittänyt.

En kuitenkaan näe, että minun kavereideni tulisi olla puolisoni kavereita, eikä hänen ystäviensä tule olla minun ensisijainen vaihtoehtoni kun haluan viettää aikaa sosiaalisissa piireissä. Kun en ole töissä, vietän aikaani mieluiten puolisoni kanssa kahden. Toissijainen vaihtoehto sosiaalisille tilanteille on omien kaverien kanssa ajanvietto ja yhteiset (miesvaltaiset) harrastukset. Uskon myös, että kumppanini valitsee mielummin kahvittelut kaveriensa kanssa, kuin kaljaillan minun kaverieni kanssa. Näen myös suhteemme vahvuutena sen, että olen elänyt hänen elämänvaiheensa jo läpi ja osaan kokemuksieni ansiosta tukea häntä sen tuomissa haasteissa.

Joka tapauksessa suhteita on erilaisia, joissain suhteissa sukupuolten väliset erot ovat pieniä ja kaveriporukka integroituu yhtenäiseksi. Itse olen kuitenkin hieman tämän uuden Bachen kaltainen maskuliininen mies ja naiseni puolestaan hento, kaunis ja naisellinen. Olemme tavallaan kuin yö ja päivä, mutta monesti suhteissa juuri tämä vastakohtien tasapaino on se suola. Jokainen valitkoon parisuhteensa sen mukaan, mikä itselle toimii - eihän me kaikki samoihin vaatteisiinkaan mahduta. 

Lastenteko on asia, mikä on toki hyvä nostaa esille ja saattaa olla suhteissa isokin haaste. Itse olin 20-vuotiaana varma, että tulisin olemaan nuori isä. Tässä sitä kuitenkin ollaan 32-vuotiaana, eikä minulla enää ole asian kanssa kiire. Sen takia en lähtisi karsimaan potentiaalista seurustelukumppania iän takia, sillä tuo lapsiasia on sellainen, joka elää vuosien aikana. Tiedän laajasta sosiaalisesta piiristäni lukuisia naispuoleisia tapauksia, jotka 20-25-vuotiaina olivat varmoja siitä, että tekevät lapsen vasta kun ikää on lähemmäksi 30, tai jopa yli. Ihmisen biologia on kuitenkin siitä omalaatuinen ja ihmeellinen, että se saattaa muuttaa mielen hyvinkin lyhyessä ajassa. Monet näistä nuorista naisista ovatkin hankkiutuneet lyhyen harkinnan jälkeen raskaiksi 25-27 vuotiaana. Ihmiset muuttuu, ajat muuttuu. Ovia ei kannata koskaan sulkea rakkaudelta ennakkoluulojen takia, sen olen elämässä oppinut.

Vierailija
113/4729 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo bachelori ainakin osaa puhua ja ihanasti puhuu naisista, on komeakin. Alkaisi ohjelma jo.

Vierailija
114/4729 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan loppumittelöä Yanan ja Jeninan välille.

Vierailija
115/4729 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ennustan Marian ja Jonnan taistelua lopussa.

Vierailija
116/4729 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia, Taina ja Veronika ei ole finaalissa

Vierailija
117/4729 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tos nyt monta noin 30 vuotiastakin! Veronika, Anna ja Desire rumimmat. Jonna J ei myöskään kauneimmasta päästä, mutta kuvauksen perusteella vaikuttaa parhaalta matchiltä Jonille... Emilia ja Maria ehkä kauneimmat. 

Vierailija
118/4729 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton iltasanomien kuvien perusteella sanosin et yana yks rumimmista :D vai oliks tää nyt itse yana/sen kaveri kommentoimassa ;)

Vierailija
119/4729 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi että tuolla tuolta löytyisi rumia naisia. Mielestäni kaikki on tosi hyvän näköisiä, taitaa edellisellä kommentoijalla olla hieman kateellisuutta kommentissaan.

Vierailija
120/4729 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko, että bachelor tuosta ohjelmasta naisen löysi. Taitaa olla, että rakkaus on syttynyt jossain muualla.

Ketju on lukittu.