Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
ton haastattelun perusteella tietää että ei bachelor löytänyt bacheloretteaan; "oli kaiken kaikkiaan mukava kokemus... oppi kaikkea itsestään... " korostaa kokemusta, eikä lopputulemaa, eikä vaikuta aidon innostuneelta
Tuo kaulahan on just hyvä!
Enemmän mua tökkii nuo luistelijan reidet. Miksi pitää sulloutua liian pieniin housuihin jos reidet on noin muhkeat?
Vierailija kirjoitti:
ton haastattelun perusteella tietää että ei bachelor löytänyt bacheloretteaan; "oli kaiken kaikkiaan mukava kokemus... oppi kaikkea itsestään... " korostaa kokemusta, eikä lopputulemaa, eikä vaikuta aidon innostuneelta
Kertoo samalla kuitenkin olevansa rakastunut, eli onko rakastunut johonkin ihan eri paikassa tapaamaansa mimmiin vasta ohjelman teon jälkeen....?
No onhan tää nyt sata kertaa parempi kuin se lentäjä-Tuomas edellisellä kaudella!!
Lihaksikas, pitkä, ryhdikäs, ääni miellyttävä...
Toivottavasti uusin bätse olisi supliikki show-mies ja osaisi tehdä vaikutuksen sekä naisiin että meihin katsojiin! Ulkoiset puitteet on kuitenkin ihan kunnossa.
Nyt vaan mietityttää kuka noista daameista muka olisi eniten lätkänpelaajan unelmanainen. Ei kukaan?
Kyllä näki noista naisista sen, että suomalaiset alkavat pikkuhiljaa muistuttamaan amerikkalaisia. Vain pari jos sitäkään noista naisista oli normaalipainoisia. Voitte alapeukuttaa mutta totta puhun. Käsistä sen ekana huomaa. Enkä sano tätä ilkeyttäni vaan vain todetakseni asian. Lihakset puuttuvat ja läskiä tilalla.
Tuskin mitään vuosisadan rakkaustarinaa syntyy tälläkään kertaa, mutta pääasia että katsojat viihtyvät! ;)
Komea mies ja ihan fiksun tuntuinen. Kyllä tuollaiselle miehelle varmasti morsian löytyy.
Onko bätselöörin insta bongattu ja onko siellä vinkkejä nykytilanteesta?
Mietin aina noiden naisten instatilien tullessa esiin, kuinka monelle tämä Bachelor on vain keino saada julkisuutta? Kaikilla ainakin jo valmiiksi julkiset instatilit ja setti siellä sitä perus minäminäminä ja minun pylly ja minä täällä ja minä siellä -kamaa.
Koska se vi tun bachelor edes alkaa ja mikä kanava?!
Pliis kertokaa mulle, miten voin katsoa Bacheloria ulkomailta käsin? Muutettiin ulkomaille viime kesänä eikä täällä ruudut ja muut toimi. En ole niin tietotekniikkaihminen että tietäisin miten ne koneen sijaintiasetukset tai se vpn toimii. Pitääkö mun ladata joku maksullinen juttu?
Taas liian nuoria naisia! Jos bachelor on yli 30, niin naistenkin pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Taas liian nuoria naisia! Jos bachelor on yli 30, niin naistenkin pitäisi olla.
No mutta on ainakin naisten keski-ikä korkeampi mitä viime kaudella. Niitä 22-23v on paljon vähemmän. Tosin eiköhän noista karsiudu heti pois ne yh-äidit ja kolmekymppiset kuten aina.
Itse bachelorin insta ei ole kovinkaan aktiivinen. Päivitykset luokkaa viime heinäkuulta ja nyt toi bachelor alkaa -kuva. Ei muuten mitään jännää mistä voisi päätellä onko edelleen yhdessä.
Paitsi nuuskapurkin kuvasta iso miinus. -.-
Vierailija kirjoitti:
Pliis kertokaa mulle, miten voin katsoa Bacheloria ulkomailta käsin? Muutettiin ulkomaille viime kesänä eikä täällä ruudut ja muut toimi. En ole niin tietotekniikkaihminen että tietäisin miten ne koneen sijaintiasetukset tai se vpn toimii. Pitääkö mun ladata joku maksullinen juttu?
Ostat suomalaisen palveluntarjoajan VPN-yhteyden. Sen jälkeen nettiyhteytesi menee aina halutessasi Suomen kautta ja voit käyttää suomalaisia nettitelkkuja ihan kuten olisit Suomessa. Ellei ne ole blokanneet VPN-tarjoajan IP-osoitteita.
Cyber Ghost, ilmainen VPN ja toimii. Lataa ohjelma, valitse "surf anonymously" ja valitse maaksi Suomi.
13.3. Livillä.