Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Olen tosi tyytyväinen loppuratkaisuun... Jännästi sanottu. Toisaalta viittais siihen et valinta on K mut sitten taas toisaalta olis "paljastavaa" sanoa noin, sallittaisko se. Eli en mä ainakaan osaa sanoa saako tuosta irti jotain. Mitäs tuumaatte?
Sitäkin mietin et kun K sanoi et loppuu salailu, niin voi sitäkin tarkoittaa et sillä on joku muu uusi mies kuin joni. Eihän sitäkään varmasti saa paljastaa, vai?
Vierailija kirjoitti:
http://www.sss.fi/2018/05/salolainen-bachelor-suomi-finalisti-ei-muutta…
Mitäs tästä tuumaatte?
Hmph. Voisi olla niin että Kaisa on Jonin valittu. Toisaalta taas vaikuttaa ettei kuitenkaan. Saa nähdä kuinka käy, ehkä naisista tulee bestiksiä ja Joni löytääkin onnensa muualta - ei kun niin onkin jo käynyt kerran aikaisemmin... Äsh.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä viime vuonna voittajasta laitettiin hempeilevä kuva jo ennen viimeistä jaksoa.
Ihan hölmöä on alleviivata asiaa jos ratkaisu onkin toinen. Ehkä ens kerralla vois vain tuoda julkisuuteen tasavertaisempia kuvia.
Kuvat on katsottavissa bachelorin instasta edelleen. Molemmista oli hempeilykuva.
Kyllä se valinta on valitettavasti paljastunut taas sohvatyynyillä (viime vuonna taisi käydä samoin). Facebookissa on pyörinyt klippi, jossa Janette oottaa lasi kädessä sinivihreiden tyynyjen vieressä, kun taas Kaisa huokailee pinkkisävyisten tyynyjen ympäröimänä. Viime jakson lopussa vilahtaa ruusua ojentavan Jonin taustalla sinivihreä tyynyn kulma. Ellei sitten tuotanto viime vuodesta viisastuneena ole tehnyt hämäystä ja molemmat valinnat ja erot käsitellään samalla sohvalla. Kaisa vain odottaa ensin vuoroaan toisessa huoneessa.
Tämä Janettehullu voisi oikeasti alkaa pikkuhiljaa rauhoittua ja hyväksyä myös toisenlaiset näkemykset. Poistatti vastaukseni ylläolevaan kommenttiin, jossa luki näin: ”Ai ei ole rakkaudentunnustuksia. Vai niin.”
Onko tuo mielestänne asiaton kommentti?
http://www.dailymail.co.uk/news/article-5778677/Penniless-student-29-ma…
Bätselöriä Venäjän malliin. 55v miljonäärille vaimo, 2000 naista haki ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.sss.fi/2018/05/salolainen-bachelor-suomi-finalisti-ei-muutta…
Mitäs tästä tuumaatte?
Hmph. Voisi olla niin että Kaisa on Jonin valittu. Toisaalta taas vaikuttaa ettei kuitenkaan. Saa nähdä kuinka käy, ehkä naisista tulee bestiksiä ja Joni löytääkin onnensa muualta - ei kun niin onkin jo käynyt kerran aikaisemmin... Äsh.
Niih.. no Kaisahan sanoo tuossa haastattelussa että ”olen erittäin tyytyväinen loppuratkaisuun”.. joten tavallaan tulee sellainen olo että hän on valittu koska miten voisi olla ”erittäin tyytyväinen” jos hän ei tulisi valituksi?
Mut en kyl sit tiiä... jos Janette valitaan niin ehkä Kaisalla sit on joku syy miksi hän on niin tyytyväinen siihen. Onhan tää ny jännää :D
Jokatapaukses Kaisan puolella oon ite!
Joni ei säikähtänyt Marian oksennusfobiaa ja hygienia"neuroosia" siksi, koska tunnisti itsessään samankaltaisia piirteitä. Kertoo tuossa yhdessä klipissä Janetelle siitä, miten parittomat numerot häiritsee yms.
Maria olisi ollut Jonille se Oikea.
No niin ladyt, vähän jäitä hattuun!
Siis te, jotka olette johtolankoja kaivelleet somesta. Osallistujilla on äärimmäisen tarkat ohjeet somen käytöstä, myös instastoryjen. Epäselviä ja harhaanjohtavia vinkkejä saa kyllä antaa. 😉 Samoin lehtijutuista ette voi päätellä mitään oikeasti.
Kuvausten päättymisen ja tämän illan välillä on puoli vuotta aikaa, joten tottakai se on helpotuksen huokaus ja "onneksi ei enää tarvitse salailla" kaikille osapuolille, ei ainoastaan valitulle. Esim. Kaisa voi olla tyytyväinen lopputulokaeen joko niin että löysi Jonin tai niin että kuluneen puolen vuoden aikana on vaivihkaa löytynyt muu rakas. Tosin sekin suhde on täytynyt visusti salata tähän iltaan saakka.
Tuotantoyhtiö seuraa suosituimpia keskustelupalstoja, ja voi jopa tarvittaessa ohjailla keskustelua.
Tämä kaikki kuuluu bachelor-ohjelman konseptiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Janettehullu voisi oikeasti alkaa pikkuhiljaa rauhoittua ja hyväksyä myös toisenlaiset näkemykset. Poistatti vastaukseni ylläolevaan kommenttiin, jossa luki näin: ”Ai ei ole rakkaudentunnustuksia. Vai niin.”
Onko tuo mielestänne asiaton kommentti?
Ei taida olla mistään Janeten kannattajasta kysymys, sillä poistatettu on myös kommentti, missä viitaten kommentteihin, että Kaisa on nähty muutamaan otteeseen jonkun miehen seurassa sekä ihastunut jo toiseen pohdittu, miten myös hän on siinä tapauksessa joutunut salailemaan seurusteluaan ja suhdettaan, koska kuvauksistahan on jo lähes puoli vuotta.
Tuntuu myös erikoiselta pohtia, miten kumpikaan, Janette tai Kaisa nyt tulevat selviämää, jos eivät tule valituksi, sillä puolessa vuodessa lienevät jo paremmin kuin hyvin ehtineet käsitellä asian. Kiinnostavaa kyllä kuulla, miten itse kullakin nyt menee, mikäli tuo viimeinen tilinteko jakso on kuvattu ihan hiljattain, vai oliko ne kuvaukset myös heti kuvausten päätyttyä?
Vierailija kirjoitti:
No niin ladyt, vähän jäitä hattuun!
Siis te, jotka olette johtolankoja kaivelleet somesta. Osallistujilla on äärimmäisen tarkat ohjeet somen käytöstä, myös instastoryjen. Epäselviä ja harhaanjohtavia vinkkejä saa kyllä antaa. 😉 Samoin lehtijutuista ette voi päätellä mitään oikeasti.
Kuvausten päättymisen ja tämän illan välillä on puoli vuotta aikaa, joten tottakai se on helpotuksen huokaus ja "onneksi ei enää tarvitse salailla" kaikille osapuolille, ei ainoastaan valitulle. Esim. Kaisa voi olla tyytyväinen lopputulokaeen joko niin että löysi Jonin tai niin että kuluneen puolen vuoden aikana on vaivihkaa löytynyt muu rakas. Tosin sekin suhde on täytynyt visusti salata tähän iltaan saakka.
Tuotantoyhtiö seuraa suosituimpia keskustelupalstoja, ja voi jopa tarvittaessa ohjailla keskustelua.
Tämä kaikki kuuluu bachelor-ohjelman konseptiin.
”Esim. Kaisa voi olla tyytyväinen lopputulokaeen joko niin että löysi Jonin tai niin että kuluneen puolen vuoden aikana on vaivihkaa löytynyt muu rakas.” Tai on onnellisesti sinkku ☺️
Pari tuntia enää niin alkaa! Team Kaisa 💘
Joni postasi äsken Bachelor Suomen instaan stoorin, jossa analysoi iltaa ja kertoo odottavansa innolla, että pääsee julkisesti viettämään aikaa valitsemansa naisen kanssa.
Onks tääl suurin osa Kaisan kannalla?
Minä ainaskin! 😎
Vierailija kirjoitti:
Joni postasi äsken Bachelor Suomen instaan stoorin, jossa analysoi iltaa ja kertoo odottavansa innolla, että pääsee julkisesti viettämään aikaa valitsemansa naisen kanssa.
Uu. Alkaa vaan jännittämään yhä enemmän ja enemmän! 😎
Mun mielestä viime vuonna voittajasta laitettiin hempeilevä kuva jo ennen viimeistä jaksoa.
Ihan hölmöä on alleviivata asiaa jos ratkaisu onkin toinen. Ehkä ens kerralla vois vain tuoda julkisuuteen tasavertaisempia kuvia.