Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
2781/4729 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis puoli vuotta "piiloleikkiä"? Näinköhän enää seurustelee :)

No ainakin maaliskuussa ilmoitti olevansa rakastunut ja seurustelevansa. Tuskin tilanne on siitä muuttunut. Viime kauden Tuomas kyllä paljasti omilla insta kuvillaan jo ennen ohjelman loppua, ettei ole parisuhteessa ohjelmsta löytyneen naisen kanssa. Toivottavasti tälläistä virhettä ei tule tänä vuonna

Vierailija
2782/4729 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisan uusimmassa instakuvissa hänellä on seuralaisena joku mies. Siinäpä näyttäisi olevan hänelle oikein sopivan oloinen tyyppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2783/4729 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on Kaisan uusi mies hänen instassaan. Janeten tiimi voisi nyt vähän rauhoittua, alkaa menemään vähän lapselliseksi tämä Janeten raivoisa puolustaminen ja Kaisan dissaus.

Joni sen lopullisen kumppanin itselleen kuitenkin valitsee.

Vierailija
2784/4729 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on Kaisan uusi mies hänen instassaan. Janeten tiimi voisi nyt vähän rauhoittua, alkaa menemään vähän lapselliseksi tämä Janeten raivoisa puolustaminen ja Kaisan dissaus.

Joni sen lopullisen kumppanin itselleen kuitenkin valitsee.

No en ole kyllä niin väittänytkään, että olisi uusi mies. Kyllä tämä tilanne taitaa olla juuri toisinpäin. Enemmän täällä on Kaisaa ylistäviä argumentteja esitetty, ja Janetesta keksimällä keksitty huonoja puolia

Vierailija
2785/4729 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janeten arvostelu pähkinänkuoressa:

Kommentti: "Olipa Kaisalla rento olemus ja kivat korvikset tämän päivän jaksossa."

Reaktio: "Yhyy epistä täällä kehutaan vaan aina Kaisaa eikä ketään muuta!!!" (eli Janettea)

Vierailija
2786/4729 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentti: "Olipa Kaisalla rento olemus ja kivat korvikset tämän päivän jaksossa."

Reaktio: "Yhyy epistä täällä kehutaan vaan aina Kaisaa eikä ketään muuta!!!" (eli Janettea)

Ei nyt aivan noin mene. Luepas keskustelua tarkemmin. Kyllä täällä on aika tavalla mustamaalattu Janettea, ja korostettu hänen erinomaisuutta Janetteen nähden. Maria on nyt jätetty rauhaan.

Vierailija
2787/4729 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt aivan noin mene. Luepas keskustelua tarkemmin. Kyllä täällä on aika tavalla mustamaalattu Janettea, ja korostettu hänen erinomaisuutta Janetteen nähden. Maria on nyt jätetty rauhaan.

siis Kaisan erinomaisuutta korostettu Janetteen nähden

Vierailija
2788/4729 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen mietin, et miksi On vielä 3 tilintekoa jäljellä. Viimeisessä paljastetaan voittaja, ja kaikki tytöt ovat koolla. Jos esim. Ens jaksossa ei tipu ketään, mitä tilinteossa on.

Vierailija
2789/4729 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen mietin, et miksi On vielä 3 tilintekoa jäljellä. Viimeisessä paljastetaan voittaja, ja kaikki tytöt ovat koolla. Jos esim. Ens jaksossa ei tipu ketään, mitä tilinteossa on.

Siinä sitten varmaan paljastuu, että Joni seurustelee kisan viime metreillä jättäneen Marian kanssa, eikä viimeiseksi valitsemansa henkilön :'D

Vierailija
2790/4729 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä sitten varmaan paljastuu, että Joni seurustelee kisan viime metreillä jättäneen Marian kanssa, eikä viimeiseksi valitsemansa henkilön :'D

Syön saappaat, jos näin käy

Vierailija
2791/4729 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Janettefani on täällä aina syömässä saappaitaan jos joku toinen onkin valittu :D Mäkin tykkään seurata ohjelmaa mut ei tää nyt mun elämää hetkauta kuka voittaa tai siis VALITAAN.

Täällä on jengi ihan hiilenä... Hankkikaa oma elämä!

Vierailija
2792/4729 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lapset kone kiinni ja päikkäreille mars.

Vierailija
2793/4729 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin Janeten instaa ja onpa kyllä älyttömän kaunis nainen <3

Vierailija
2794/4729 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selasin Janeten instaa ja onpa kyllä älyttömän kaunis nainen <3

Niin on sekä ulkoisesti että sisäisesti.

Vierailija
2795/4729 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniitahan nuo kaikki ovat kärkikolmikossa.

Vierailija
2796/4729 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte, kuka tippuu seuraavassa jaksossa? Mä luulen, et Kaisa.

Vierailija
2797/4729 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria lähtee ite tai kaisa

Vierailija
2798/4729 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku Janettefani on täällä aina syömässä saappaitaan jos joku toinen onkin valittu :D Mäkin tykkään seurata ohjelmaa mut ei tää nyt mun elämää hetkauta kuka voittaa tai siis VALITAAN.

Täällä on jengi ihan hiilenä... Hankkikaa oma elämä!

Kiitos tästä informaatiosta. Jos nyt itse oisit vähän vähemmän hiilenä :D

Vierailija
2799/4729 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vähän vanhempi seuraaja. Mammaksi turha nimittää, kohta enempi gramma.

Oletteko miettineet mitä kertoo miehestä se että pystyy samana päivänäkin täysillä olemaan treffeillä eri naisten kanssa, siis vaikka siitä maksetaan. Aavistuksen pelottava persoonallisuus..

Toivoisin naisilta näkeväni enemmän kritiikkiä Jonia kohtaan. Nyt melkein pelkäävät ettei Jonille vaan tule paha mieli.

Tuli vähän sellainen narsisti ja kiltit mielistelijät vaikutelma jostakin jaksosta. Siksi tykkään eniten Mariasta ja Kaisasta koska pystyvät sanomaan ei, erityisesti Maria.

Janette myötäilee liikaa. Erityisesti se kohta jossa Maria oli Safarilla oli hyvä. Kaisa myös osaa johdatella Jonia joka kertoo vahviudesta, tässä asetelmssa mies herkästi pystyy hallitsemaan. Janette esittää vahvaa mutta itse asiassa myötäilee ja on muuttumassa sellaiseksi kuin Joni haluaa (unohdan poliisikoulun ja muutan Helsinkiin) joka kertoo siitä ettei ole kypsä suhteeseen tämän miehen kanssa. Myöhmmin elämässä tulee onnettomaksi kun unohtaa oman elämänsä. Maria ja Kaisa seisovat omilla jaloillaan.

Ps näkisin mielelläni ohjelman jossa kaksi bacheloria kisaa naisista samassa showssa. Muuten ihan sama asetelma. Tulisi vähän enemmän peliä myös naisten suunnasta ja naiset ei olis siellä tyhjän panttina niin paljon.

Vierailija
2800/4729 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria lähtee itse, koska loukkaantuu kun ei päässyt ekana yli yön treffeille, vaan pahin kilpailija Janette. Ei kestä haviötä jahylkäämistä vaan hylkää itse!

Ketju on lukittu.