Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Tummat pitkät hiukset ei kyllä tarkoita sitä, että näyttäisi Vartiaiselta.
No ei kylla. Jenni Vartiainen pitka ja hoikka, Janette lyhyt tasapaksu potkyla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta parhaiten Jonilla kipinöi Kaisan kanssa. Kahdenkeskeisillä treffeilläkin vain tuijottelivat toisiaan todella ihastuneesti. Tuntuis aika kurjalta, että valitsiskin lopuksi esim. Janeten, joka ei mielesstäni poikamaisena rämäpäänä tunnu sopivan Jonille yhtään. Jonia tuntuu tosin miellyttävän Janeten ulkonäkö ja ihannenaisekseenkin mainitsi Jenni Vartiaisen, jota Janette hiuksineen ehkä hieman muistuttaa. En myöskään pidä siitä miten suoraselkäisen kuvan Janetesta ensin sai, mutta kertoikin muille tytöille Nooran selän takana, että miten Noora oli väittänyt muiden tyttöjen puhuvan pahaa Jonista. Toki katsojia varmaan yritetään johtaa harhaan minkä ehditään, keskinäistä kemiaa on silti kyllä vaikea olla näkemättä Jonin ja Kaisan välillä. Pakko sanoa, että petyn pahasti jos valitseekin Janeten.
Ei kyllä nappaa tätä keskustelua enää edes lukea. Kerta toisensa jälkeen analysoidaan ja tuodaan esille kuinka Janette ei osaa toimia oikein, on poikamainen yms. Luulenpas, et tuskin Joni Janettea yötreffeille pyytää, jos hänellä ei ole kiinnostusta häneen. Joni myös sanoi, et on Janeten kohdalla mahdollisesti valmis väliaikaiseen etäsuhteeseen. Entä Kaisan kanssa? Kaisa on töissä Salossa perheyrityksessä, ja sieltä on kyllä matkaa Helsinkiin. Joni tietää kyllä itse kenen kanssa on kipinää, se ei ole meidän päätettävissä. Kaikkia kipinöintiä ei katsojille näytetä
En ole lukenut kuun otsikon mutta tulin sanomaan että Kaisa on tasokkain naisista.
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut kuun otsikon mutta tulin sanomaan että Kaisa on tasokkain naisista.
Taas tätä. Millä perusteella? Otetanko tavoitteeksi kehua myös muita jäljellä olevia naisia
Eihän tämä mies mikään komistus ole, ihan tavallinen punapartainen ukko !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä. Millä perusteella? Otetanko tavoitteeksi kehua myös muita jäljellä olevia naisia
Ai millä perusteella?
Käyttäytyminen. Aivan omaa liigaansa muiden ihan nättien ja fiksujen naisten keskellä, erottuu edukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kehu äläkä valita!
Niin säälittävän suomalaista, ettei edes hyviä kommentteja voi niellä nurisematta :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kehu äläkä valita!
Niin säälittävän suomalaista, ettei edes hyviä kommentteja voi niellä nurisematta :'D
Joo, nämä ovat kyllä ketjun surkuhupaisimpia kommentteja. Samalla vaivalla kun henkilö valittaa jonkun kehumisesta, hän voisi kehua itse jotain muuta naista. Kuinka kädetön täytyy ihmisen olla, että ei siihen pysty?
Mieleen tulee lähinnä, että kirjoittaja on itse joku toinen ohjelmaan osallistunut nainen, ja haluaisi lukea ketjusta itseensä kohdistuvia kehuja. Tämä ainakin selittäisi, miksei hän itse voi niitä kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kehu äläkä valita!
Joo, nämä ovat kyllä ketjun surkuhupaisimpia kommentteja. Samalla vaivalla kun henkilö valittaa jonkun kehumisesta, hän voisi kehua itse jotain muuta naista. Kuinka kädetön täytyy ihmisen olla, että ei siihen pysty?
Mieleen tulee lähinnä, että kirjoittaja on itse joku toinen ohjelmaan osallistunut nainen, ja haluaisi lukea ketjusta itseensä kohdistuvia kehuja. Tämä ainakin selittäisi, miksei hän itse voi niitä kirjoittaa.
En kyllä usko! Realitysarjoihin osallistuville annetaan salassapito-ohjeiden lisäksi yksi ohje: älkää lukeko mitään nettipalstoja tai iltapäivälehtien kommentteja liittyen ohjelmaan, koskaan.
Ihan oman mielenterveyteni vuoksi jätin lukematta osallistumaani ohjelmaan luuttyvän kommentoinnin täysin, vaikka oma osuuteni sujui hyvin ja lopputuloskin oli positiivinen. ;) Kaikkien muiden ohjelmien kommentit sitten luenkin intohimolla, vaikken ohjelmaa katsoisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janette on sanonut että haluaa suurperheen, mielellään ainakin neljä lasta ja haluaa olla lasten kanssa kotona, koska hänellä on niin suuri hoivavietti. Muut naiset sanovat, että Joni voisi olla koti-isänä ja he töissä, mutta Janette ainoana mainitsi, ettei itse voisi hoivavietin vuoksi mennä töihin kotona olon sijaan.
Maria ei muuten ole maininnut sanallakaan haluaako lapsia. Ei välttämättä halua. Ekan kauden Nina sanoi sillon ettei halua lapsia, mutta voisi ehkä adoptoida. Maria vähän samantyylinen.
Jos on paha oksennusfobia, ei välttämättä halua lapsia, tai ainakaan suurperhettä.
Mistä moinen tieto?
Itse kyllä näkisin, ettei suhteen aloittamista aristeleva Maria ole kovinkaan pian hankkimassa lapsia, mutta tuskin tuo fobia asiaan vaikuttaa.
Varmaan ajatuksena tässä se, että ei ole helppoa olla puklauttelevan lapsen kanssa jos jo julkisiin kulkuneuvoihin meno aiheuttaa ahdistusta (koska joku voi oksentaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kehu äläkä valita!
En kyllä usko! Realitysarjoihin osallistuville annetaan salassapito-ohjeiden lisäksi yksi ohje: älkää lukeko mitään nettipalstoja tai iltapäivälehtien kommentteja liittyen ohjelmaan, koskaan.
Ihan oman mielenterveyteni vuoksi jätin lukematta osallistumaani ohjelmaan luuttyvän kommentoinnin täysin, vaikka oma osuuteni sujui hyvin ja lopputuloskin oli positiivinen. ;) Kaikkien muiden ohjelmien kommentit sitten luenkin intohimolla, vaikken ohjelmaa katsoisikaan.
Uskoisin että kuulut tossa kyllä vähemmistöön, hyvä ratkasu oli toki sulta. Ihmisluonne on sellanen, että kun susta yhden kerran elämässä netissä kirjoitellaan niin kyllä niitä useimmiten uteliaina myös luetaan. Ja varmasti tuntuu pahalta, kun tulee sellasiakin kommentteja jotka ois voinu jättää kirjottamatta. Toi on kyl totta että tuotanto kehottaa vahvasti ettei osallistujat lue näitä.
Kaisa on voittaja. Kävi miten kävi bätsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tulispa seuraavaks bacherlorette ja vaikka ykköskauden Jenny siihen!!
Pelkäänpä että Suomesta löytyy tähän ohjelmaan vain Bile-Dani-jamppoja tai sit julkisuushakuisia feikkaajia.
Koko formaatti on ihan hölmö. Miten muka jokainen nainen ihastuu samaan mieheen. Ei ole tainnut koskaan kukaan nainen sanoa kesken ohjelman että minusta tuo mies ei minua miellytä. En tunne vetoa tai en voi kuvitella elämää hänen kanssaan.. Ja pakkohan näin on olla suurimman osan kohdalla.
En usko että tuo tämänkään vuoden bachelori on saanut kaikkia naisia ihastumaan. Eihän hän ole mitenkään erityisemmän komea.
Useimmat naiset takuulla ohjelmassa vain julkisuuden ja hauskan pidon takia.
Vierailija kirjoitti:
Koko formaatti on ihan hölmö. Miten muka jokainen nainen ihastuu samaan mieheen. Ei ole tainnut koskaan kukaan nainen sanoa kesken ohjelman että minusta tuo mies ei minua miellytä. En tunne vetoa tai en voi kuvitella elämää hänen kanssaan.. Ja pakkohan näin on olla suurimman osan kohdalla.
En usko että tuo tämänkään vuoden bachelori on saanut kaikkia naisia ihastumaan. Eihän hän ole mitenkään erityisemmän komea.
Useimmat naiset takuulla ohjelmassa vain julkisuuden ja hauskan pidon takia.
Tänä vuonna yksi naista lähti oma-aloitteisesti pois juuri sen vuoksi ettei Bachelor viehättänyt häntä. Muutama muukin on sanonut ettei vielä ehtinyt edes muodostaa mielipidettä miehestä ennen kuin lähtö tuli. Viimeiset jäljellä olevat tuntevat Bätsen sentään hiukan paremmin. Minusta vain yksi tai kaksi heistä on oikeasti kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Koko formaatti on ihan hölmö. Miten muka jokainen nainen ihastuu samaan mieheen. Ei ole tainnut koskaan kukaan nainen sanoa kesken ohjelman että minusta tuo mies ei minua miellytä.
On varmaan monikin sanonut mutta eipä niistä meille hehkuteta :) Mennäänkö ohjelmaan mukaan ihan "sika säkissä"-periaatteella eli hakijat eivät etukäteen edes tiedä miltä batse näyttää?? Ja ihastua/rakastua pitäisi lyhyiden kuvausten aikana (oli millainen turjake tahansa) ja kilpailla "voitosta" eikusiis siitä rakkaudesta lukuisten muiden naisten kanssa. Ja pussata ja panna (jos pyydetään). Aika absurdia. Näin kotisohvalta käsin.
Miten tuollaiseen formaattiin ylipäänsä hakeutuu kukaan (fiksu) ihminen?
Pääsee reissuun. Afrikan auringon alle. Ja viini virtaa..
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaiseen formaattiin ylipäänsä hakeutuu kukaan (fiksu) ihminen?
Minusta parhaiten Jonilla kipinöi Kaisan kanssa. Kahdenkeskeisillä treffeilläkin vain tuijottelivat toisiaan todella ihastuneesti. Tuntuis aika kurjalta, että valitsiskin lopuksi esim. Janeten, joka ei mielesstäni poikamaisena rämäpäänä tunnu sopivan Jonille yhtään. Jonia tuntuu tosin miellyttävän Janeten ulkonäkö ja ihannenaisekseenkin mainitsi Jenni Vartiaisen, jota Janette hiuksineen ehkä hieman muistuttaa. En myöskään pidä siitä miten suoraselkäisen kuvan Janetesta ensin sai, mutta kertoikin muille tytöille Nooran selän takana, että miten Noora oli väittänyt muiden tyttöjen puhuvan pahaa Jonista. Toki katsojia varmaan yritetään johtaa harhaan minkä ehditään, keskinäistä kemiaa on silti kyllä vaikea olla näkemättä Jonin ja Kaisan välillä. Pakko sanoa, että petyn pahasti jos valitseekin Janeten.