Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
2801/4729 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammagramma kirjoitti:

Olen jo vähän vanhempi seuraaja. Mammaksi turha nimittää, kohta enempi gramma.

Oletteko miettineet mitä kertoo miehestä se että pystyy samana päivänäkin täysillä olemaan treffeillä eri naisten kanssa, siis vaikka siitä maksetaan. Aavistuksen pelottava persoonallisuus..

Toivoisin naisilta näkeväni enemmän kritiikkiä Jonia kohtaan. Nyt melkein pelkäävät ettei Jonille vaan tule paha mieli.

Tuli vähän sellainen narsisti ja kiltit mielistelijät vaikutelma jostakin jaksosta. Siksi tykkään eniten Mariasta ja Kaisasta koska pystyvät sanomaan ei, erityisesti Maria.

Janette myötäilee liikaa. Erityisesti se kohta jossa Maria oli Safarilla oli hyvä. Kaisa myös osaa johdatella Jonia joka kertoo vahviudesta, tässä asetelmssa mies herkästi pystyy hallitsemaan. Janette esittää vahvaa mutta itse asiassa myötäilee ja on muuttumassa sellaiseksi kuin Joni haluaa (unohdan poliisikoulun ja muutan Helsinkiin) joka kertoo siitä ettei ole kypsä suhteeseen tämän miehen kanssa. Myöhmmin elämässä tulee onnettomaksi kun unohtaa oman elämänsä. Maria ja Kaisa seisovat omilla jaloillaan.

Ps näkisin mielelläni ohjelman jossa kaksi bacheloria kisaa naisista samassa showssa. Muuten ihan sama asetelma. Tulisi vähän enemmän peliä myös naisten suunnasta ja naiset ei olis siellä tyhjän panttina niin paljon.

Aivan älytöntä kritiikkiä taas Janettea kohtaan. Mistä sinä tiedät, et hän on hylännyt haaveet poliisikoulusta? Tunnetko hänet? Janette on vahva nainen, ei häntä noin vain jyrätä. Surullista, et sinä tiedät paremmin kuka on kypsä suhteeseen ja kuka ei. Kyllä Janette on käynyt ohjelman perusteella kyllä syvällisemmät keskustelut Jonin kanssa kuin Kaisa.

Vierailija
2802/4729 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammagramma kirjoitti:

Olen jo vähän vanhempi seuraaja. Mammaksi turha nimittää, kohta enempi gramma.

Oletteko miettineet mitä kertoo miehestä se että pystyy samana päivänäkin täysillä olemaan treffeillä eri naisten kanssa, siis vaikka siitä maksetaan. Aavistuksen pelottava persoonallisuus..

Toivoisin naisilta näkeväni enemmän kritiikkiä Jonia kohtaan. Nyt melkein pelkäävät ettei Jonille vaan tule paha mieli.

Tuli vähän sellainen narsisti ja kiltit mielistelijät vaikutelma jostakin jaksosta. Siksi tykkään eniten Mariasta ja Kaisasta koska pystyvät sanomaan ei, erityisesti Maria.

Janette myötäilee liikaa. Erityisesti se kohta jossa Maria oli Safarilla oli hyvä. Kaisa myös osaa johdatella Jonia joka kertoo vahviudesta, tässä asetelmssa mies herkästi pystyy hallitsemaan. Janette esittää vahvaa mutta itse asiassa myötäilee ja on muuttumassa sellaiseksi kuin Joni haluaa (unohdan poliisikoulun ja muutan Helsinkiin) joka kertoo siitä ettei ole kypsä suhteeseen tämän miehen kanssa. Myöhmmin elämässä tulee onnettomaksi kun unohtaa oman elämänsä. Maria ja Kaisa seisovat omilla jaloillaan.

Ps näkisin mielelläni ohjelman jossa kaksi bacheloria kisaa naisista samassa showssa. Muuten ihan sama asetelma. Tulisi vähän enemmän peliä myös naisten suunnasta ja naiset ei olis siellä tyhjän panttina niin paljon.

Kyllä näkisin, et Janetella on myös vahva oma tahto. Hän esim. on ollut aika varovainen Jonin suhteen, ja empi suuteluakin ekoilla yksilötreffeille. Kaisa taas on käynyt suoraan Jonin kimppuun, ja olettaa, että suhde on molemminpuolin aika selvä.

Joni on myös halukas tulevaisuudessa jäämään koti-isäksi, ja tämän heti sopisi Kaisalle. Eikö muka siis myötäile?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/4729 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria lähtee itse, koska loukkaantuu kun ei päässyt ekana yli yön treffeille, vaan pahin kilpailija Janette. Ei kestä haviötä jahylkäämistä vaan hylkää itse!

Mun mielestä toi olis vähän outo reaktio, koska tässä asetelmassa tuntuu jotenkin että Maria tulee valituksi jos se vaan haluaa tulla valituksi. En usko että yhet yön yli treffit tota asetelmaa muuttais koska Marialla vastaavanlaiset treffit joka tapauksessa edessä ja Joni tuntuu olevan aika myyty. jos Maria olis matkan varrella osoittanut samaa kiinnostusta ku muut keskimäärin ni tää olis varmaan aika selvä homma. Nyt toki mielenkiintosempi tilanne ku tuntuu et mitä vaan voi tapahtuu. Saatan olla ihan väärässäkin, mutta aika vahva tunne jotenkin että Marialla on tän ohjelman avaimet käsissä. eikä siis varsinaista syytä pelätä häviämistä tai vastaavaa.

Vierailija
2804/4729 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ollaan heti tuomitsemassa jonkun suhteen onnistuminen? Ei ole mitään takuita siitä, että Jonin suhde Kaisan tai Marian kanssa olisi kestävämpi. Joni itse myös pohti sitä, olisiko suhde Kaisan kanssa liian arkinen. Tärkeintä lienee, et ohjelmaan osallistuneet itse miettivät mahdollisesti suhteen haasteita. Maria ja Janette ovat hyvin tätä kysymystä pohtineet. Kaisa on niin lääpällään Joniin, ettei ole asiaa edes kyseenalaistanut.

Vierailija
2805/4729 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen myös sen et Joni on Mariaan eniten ihastunut ja jos Maria lähtee tai jää valitsematta, niin se johtuu siitä et lähtee itse tai Joni ei valitse koska maria osoittanut ettei oo mikään miehen perässä hiihtäjä. Samaa mieltä myös gramman kanssa :D

Vierailija
2806/4729 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas ruutuplussan jälkeen keskustellaan ensi viikon pudotuksesta ja jakson tapahtumista!

Tämän iltaisen TV-jakson pudotus puolestaan on itsestäänselvä mutta ensi viikon valinta tulee puolestaan kertomaan paljon enemmän...

Vierailija
2807/4729 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi jaksossa ei tipu kukaan, koska jaksoja on yksi liikaa kuin osallistujia.

Vierailija
2808/4729 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se nähdään tänään.

Voihan olla, että ensi viikollakin tippuu tai oma-aloitteisesti poistuu yksi ja viimeisissä jaksoissa Joni tutustuu kahteen finalistinaiseen kerrankin oikeasti ja kunnolla: esittelee perheelle ja lähipiirilleen, lomailee yhdessä, tutustuu myös naisen perheeseen jne. Siis kaikkea sitä, mitä ei näissä Suomen versioissa ole nähty. Tai Antti Peltonenhan taisi käydä finalistien kotona ja tutustua nuorten naisten vanhempiin, mutta that’s it... muutoin on näissä Suomen tuotannoissa maksimissaan tavattu ravintolatilanteessa joku kaveri.

Entä jos Joni kutsuukin jonkun jo tippuneista naisista takaisin?

Vierailija
2809/4729 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kauden Laura saanut lapsen !

Vierailija
2810/4729 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kumpi Laura? Varmaan koiranpennun saanut

Vierailija
2811/4729 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Joni päättää et haluaa lisää aikaa miettiäkseen näiden naisten väliltä/tutustua Suomessa kaikkiin paremmin... (?) Arvailuja vain.

Vierailija
2812/4729 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nähdään tänään.

Voihan olla, että ensi viikollakin tippuu tai oma-aloitteisesti poistuu yksi ja viimeisissä jaksoissa Joni tutustuu kahteen finalistinaiseen kerrankin oikeasti ja kunnolla: esittelee perheelle ja lähipiirilleen, lomailee yhdessä, tutustuu myös naisen perheeseen jne. Siis kaikkea sitä, mitä ei näissä Suomen versioissa ole nähty. Tai Antti Peltonenhan taisi käydä finalistien kotona ja tutustua nuorten naisten vanhempiin, mutta that’s it... muutoin on näissä Suomen tuotannoissa maksimissaan tavattu ravintolatilanteessa joku kaveri.

Olihan Jennyllä perhettä mukana kun Juha Rouvinen vieraili Turussa jossain raflassa, Sadulla sen sijaan taisi olla vain kavereita mukana.

Vierailija
2813/4729 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä ollaan heti tuomitsemassa jonkun suhteen onnistuminen? Ei ole mitään takuita siitä, että Jonin suhde Kaisan tai Marian kanssa olisi kestävämpi. Joni itse myös pohti sitä, olisiko suhde Kaisan kanssa liian arkinen. Tärkeintä lienee, et ohjelmaan osallistuneet itse miettivät mahdollisesti suhteen haasteita. Maria ja Janette ovat hyvin tätä kysymystä pohtineet. Kaisa on niin lääpällään Joniin, ettei ole asiaa edes kyseenalaistanut.

"Kaisa on niin lääpällään Joniin, ettei ole asiaa edes kyseenalaistanut". Mistä moinen faktatieto?

Vierailija
2814/4729 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kummiksi tullut...

Vierailija
2815/4729 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelliseen: ainakin instassa kuvassa hän ja kummilapsensa :)

Vierailija
2816/4729 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nähdään tänään.

Olihan Jennyllä perhettä mukana kun Juha Rouvinen vieraili Turussa jossain raflassa, Sadulla sen sijaan taisi olla vain kavereita mukana.

Mutta kaikki tapahtui tuolloinkin kliinisestä ja puolueettomassa ravintolassa.

On ihan eri asia mennä jonkun kotiin ja tutustua läheisiin siellä. Paljon henkilökohtaisempaa, intiimimpää.

Vierailija
2817/4729 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kumpikaan viime kauden Laura saanut lasta.

Vierailija
2818/4729 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kumpikaan viime kauden Laura saanut lasta.

Haha, testasin et meneekö joku heti kyyläämään instasta tuota väitettä ja onnistuihan se!

Vierailija
2819/4729 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että mitähän tällä palstalla tapahtuu sen jälkeen, kun selviää, ettei Kaisa olekaan Jonin valinta.

Vierailija
2820/4729 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaisa on niin lääpällään Joniin, ettei ole asiaa edes kyseenalaistanut". Mistä moinen faktatieto?

.

No on kyllä kaikista avoimemmin ilmoittanut kameroille kiinnostuksen Jonia kohtaan, ja pohtii jo kuinka suuri rakkaustarina voi tästä syntyä. Meni jo ensitreffeillä liian läheiseksi tapaaminen.

Ketju on lukittu.