Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
2701/4729 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko edellisessä Tilinteossa, että Riikka näytti ihan eriltä kun oli hiukset suorana? Hiuksilla voi kyllä kaunistaa tai rumentaa, minusta suorat hiukset ei sopineet Riikalle yhtään, vaan oli tuulitukkana paljon kauniimpi.

Vierailija
2702/4729 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös tärkeetä muistaa, että se että aristelee suhteen alottamista Jonin kanssa ei oo synonyymi sille että aristelee suhteen alottamista yleisesti. Kyllä aika tuuri saa olla että se yks ainokainen kumppanivaihtoehto tuolla sattuis olemaan just se tuleva elämänkumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2703/4729 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näen Janeten liian meneväisenä ollakseen vakavassa parisuhteessa vielä. Joku malttamattomuus hänestä säteilee: elämä kutsuu, eikä siihen elämään kuulu minkäänlainen perheen perustamiseen tähtäävä suhde.

En lähtisi lyhyen ohjelman jälkeen tekemään hänestä tuollaista päätelmää. Janette on ilmaissut kuitenkin selkeästi, että haluaa perheen. Kyllä Jonikin on aika menevä mies, ja samanlaiset haaveet on hänellä. Täällä niin moni toivoo Kaisan voittoa, ja ehkä siksi yritetään miettiä, miksi suhde Janeten kanssa ei toimisi. Mutta eiköhän se Joni itse tiedä, kuka on paras hänelle.

Mutta nyt varmaan alkaa ne sydämet särkyillä tytöillä, ovat kerenneet olla mukana jo useamman viikon Barchelor-kuplassa ja kehittää ihastusta mieheen. Tavallaan aika raakaa näyttää nuo pettymykset TVssä.

Täh?? Mikä järki tässä tv-ohjelmassa sit olis? Kyllähän nuo aikuiset ihmiset ovat ymmärtäneet mihin ovat lähteneet mukaan. Vain yksi lopulta valitaan, muut pettyvät enemmän tai vähemmän.

Vierailija
2704/4729 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän että Mariaa ei nyt saisi haukkua, mutta katsoin tässä sarjan ekat jaksot ja luin läpi tämän ketjun alkupuolta. Kyllä Maria vaan käyttäytyi aika kammottavasti ja osoitti sellaisia luonteenpiirteitä, että hänen kanssaan voi olla vaikea olla.

Kauneus on katsojan silmässä, mutta moni Maria-fani toitottaa Marian olevan jotenkin absoluuttisen kaunis tai näyttävä. Itse näen muodottoman kropan, nätit mutta elottomat silmät ja luonnottoman hymyn. Kauniilta hän näyttää puhuessaan luonnollisesti ja unohtaessaan poseerata tai ilmeillä.

Vierailija
2705/4729 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että kaikilla naisilla riittää vientiä ohjelman jälkeen.

Taru nähty viime viikonloppuna Tikkurilan Amarillossa herraseurassa ;) Näytti todella kauniilta livenä ja hentorakenteisemmalta kuin tv:ssä.

Vierailija
2706/4729 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että kaikilla naisilla riittää vientiä ohjelman jälkeen.

Taru nähty viime viikonloppuna Tikkurilan Amarillossa herraseurassa ;) Näytti todella kauniilta livenä ja hentorakenteisemmalta kuin tv:ssä.

Korjaan eli siis Flamingin Amarillossa piti sanoman!

Vierailija
2707/4729 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt, miksei kukaan ole puhunut naisten "kammottavasta " käytöksestä hiekkabätseä muotoiltaessa! Naisethan laittoivat pullon ja viestilapun sojottamaan patsaan jalkojen väliin!  Kauheita rivoja vonkaajanaisia! Ihan hiljaa on oltu tästä miehen seksualisoimisesta!

Ja samat palstalaiset kuitenkin haukkuvat Jonia, kun hän suutelee hellästi treffeillä naisia. On kaksinaismoraliseja palstalla.

(Minusta kummatkin ovat ok, sekä suutelu että leikinlasku rannalla.)

Vierailija
2708/4729 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmiin pisti Jonin tosikkomainen vastaus ruutuplus-jaksossa, kun Kaisa kysyi pilke silmäkulmassaan eivätkö naiset pääsekään näkemään Jonia kokkaamassa, ja että mistä he voivat tietää tämän olevan hyvä kokki. Joni siihen totisella naamalla: "No mä oon hyvä kokki". Melkein pahin turn off jos mies ei pysty suhtautumaan itseensä kepeästi eikä kestä itseensä kohdistuvaa hyväntahtoista naljailua. Toki yksittäisessä tilanteessa ihminen voi reagoida melkeinpä miten vain, mutta toivottavasti tuo ei ole tapa, jolla mies yleensä itseensä suhtautuu.

Vierailija
2709/4729 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka toivon Marian tai Kaisan voittavan, kyllä se voittaja Helsinkiin muutosta pääteltynä taitaa valitettavasti olla Janette.

Edelleen myös veikkaisin, että bachelor ja Janette ovat tunteneet tai vähintään tienneet toisensa tamperelaisina jo ennen ohjelmaa. En myöskään ihmettelisi, jos ovat viestitelleet myös kuvausten aikana keskenään. Kaikillahan on kuitenkin omat puhelimet käytössään ja Sofiahan sen jo paljasti, että bachelor viestitteli hänelle myös pudotuksen jälkeen.

Vierailija
2710/4729 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun silmiin pisti Jonin tosikkomainen vastaus ruutuplus-jaksossa, kun Kaisa kysyi pilke silmäkulmassaan eivätkö naiset pääsekään näkemään Jonia kokkaamassa, ja että mistä he voivat tietää tämän olevan hyvä kokki. Joni siihen totisella naamalla: "No mä oon hyvä kokki". Melkein pahin turn off jos mies ei pysty suhtautumaan itseensä kepeästi eikä kestä itseensä kohdistuvaa hyväntahtoista naljailua. Toki yksittäisessä tilanteessa ihminen voi reagoida melkeinpä miten vain, mutta toivottavasti tuo ei ole tapa, jolla mies yleensä itseensä suhtautuu.

Kukahan tässä se tosikko on? Tuohan oli selvästi vitsillä heitetty itsekehu Jonilta, joka ei välttämättä edes osaa kokata.

Vierailija
2711/4729 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt, miksei kukaan ole puhunut naisten "kammottavasta " käytöksestä hiekkabätseä muotoiltaessa! Naisethan laittoivat pullon ja viestilapun sojottamaan patsaan jalkojen väliin!  Kauheita rivoja vonkaajanaisia! Ihan hiljaa on oltu tästä miehen seksualisoimisesta!

Ja samat palstalaiset kuitenkin haukkuvat Jonia, kun hän suutelee hellästi treffeillä naisia. On kaksinaismoraliseja palstalla.

(Minusta kummatkin ovat ok, sekä suutelu että leikinlasku rannalla.)

Johtui varmaan siitä, kun keskustellessa kenen naisen kanssa tahansa, Jonilla se ajatus menee  jalkojen väliin ja puntti alkaa jäykistellä.

Vierailija
2712/4729 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka toivon Marian tai Kaisan voittavan, kyllä se voittaja Helsinkiin muutosta pääteltynä taitaa valitettavasti olla Janette.

Edelleen myös veikkaisin, että bachelor ja Janette ovat tunteneet tai vähintään tienneet toisensa tamperelaisina jo ennen ohjelmaa. En myöskään ihmettelisi, jos ovat viestitelleet myös kuvausten aikana keskenään. Kaikillahan on kuitenkin omat puhelimet käytössään ja Sofiahan sen jo paljasti, että bachelor viestitteli hänelle myös pudotuksen jälkeen.

Siis onko heillä tuolla kuvauksissa puhelimet, siis tytöillä? Bätsellä toki on ja pudotuksen jälkeen tietysti tytöilläkin.

ohis

Ja sitten asiaan. Mitä useamman jakson olen katsonut, niin sitä vähemmän unelmapoikamieheltä Joni alkaa vaikuttaa. Ei siis mikään kammotusvävy, mutta tässä alkaa jo toivoa, että omat suosikkini eivät tule valituksi.

Vierailija
2713/4729 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on riikan ig? tai mistä löytää kaikkien?

Vierailija
2714/4729 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näen Janeten liian meneväisenä ollakseen vakavassa parisuhteessa vielä. Joku malttamattomuus hänestä säteilee: elämä kutsuu, eikä siihen elämään kuulu minkäänlainen perheen perustamiseen tähtäävä suhde.

En lähtisi lyhyen ohjelman jälkeen tekemään hänestä tuollaista päätelmää. Janette on ilmaissut kuitenkin selkeästi, että haluaa perheen. Kyllä Jonikin on aika menevä mies, ja samanlaiset haaveet on hänellä. Täällä niin moni toivoo Kaisan voittoa, ja ehkä siksi yritetään miettiä, miksi suhde Janeten kanssa ei toimisi. Mutta eiköhän se Joni itse tiedä, kuka on paras hänelle.

Voiko sanoa varmasti, että ihminen osaa tehdä oikeat päätökset parinvalinnassa? Mielestäni ei. Itsekin olen ollut suhteissa, joihin ei olisi kannattanut lähteä alunperinkään. Oma mielipiteeni nähdyn perusteella edelleen se, että Kaisa on vaimomatskua, Janette on styylausmatskua. Valitettavasti taitaa vaan mennä niin, että bätse tekee valintansa lyhyen tähtäimen styylauskriteerien perusteella, kuten esim. sen että Janette Kaisaa menevämpi ja "jännittävämpi". 

Vierailija
2715/4729 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko heillä tuolla kuvauksissa puhelimet, siis tytöillä? Bätsellä toki on ja pudotuksen jälkeen tietysti tytöilläkin.

ohis

Ja sitten asiaan. Mitä useamman jakson olen katsonut, niin sitä vähemmän unelmapoikamieheltä Joni alkaa vaikuttaa. Ei siis mikään kammotusvävy, mutta tässä alkaa jo toivoa, että omat suosikkini eivät tule valituksi.

Saa olla omat puhelimet ainakin osan ajasta, ja tietokoneetkin. Tuolla on jonkin verran luppoaikaa ja saavat silloin esim tehdä etätöitä. Kaverini ollut mukana.

Vierailija
2716/4729 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Saa olla omat puhelimet ainakin osan ajasta, ja tietokoneetkin. Tuolla on jonkin verran luppoaikaa ja saavat silloin esim tehdä etätöitä. Kaverini ollut mukana.

Jos on nettiyhteyskin, niin pääsee tekemään taustatutkimusta bätsestä.

Vierailija
2717/4729 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janette on sanonut että haluaa suurperheen, mielellään ainakin neljä lasta ja haluaa olla lasten kanssa kotona, koska hänellä on niin suuri hoivavietti. Muut naiset sanovat, että Joni voisi olla koti-isänä ja he töissä, mutta Janette ainoana mainitsi, ettei itse voisi hoivavietin vuoksi mennä töihin kotona olon sijaan.

Maria ei muuten ole maininnut sanallakaan haluaako lapsia. Ei välttämättä halua. Ekan kauden Nina sanoi sillon ettei halua lapsia, mutta voisi ehkä adoptoida. Maria vähän samantyylinen.

Jos on paha oksennusfobia, ei välttämättä halua lapsia, tai ainakaan suurperhettä.

Mistä moinen tieto?

Itse kyllä näkisin, ettei suhteen aloittamista aristeleva Maria ole kovinkaan pian hankkimassa lapsia, mutta tuskin tuo fobia asiaan vaikuttaa.

Eihän tuo tieto ollut, vaan päätelmä. Ja periaatteessa ihan looginen sellainen.

Käytännössä fobia kuitenkin helpottaa, mitä enemmän joutuu oksentamaan.

Vierailija
2718/4729 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. yhtä asiaa jäin tässä miettimään, kun katselin Ruudusta klippejä ja mm. yhden Jonin haastattelun, joka oli julkaistu maaliskuussa ja käsittääkseni myös kuvattukin silloin. Joni sanoo, että mitään vakavampia tulevaisuuden suunnitelmia ei oo tehty, nautittu vain yhdessäolosta. Eikö yhteenmuutto/muutto toiselle paikkakunnalle kuitenkin olis jo aika selkee vakavampi liike, joten ehkä Janeten muutto Helsinkiin ei välttämättä liitykään Joniin. Janette muutti kuitenkin käsittääkseni maalis-huhtikuun aikana Helsinkiin (ainakin sohvaa näkyi kaupittelevan maaliskuussa muuton vuoksi), joten aika nopeesti ois homms muuttunutkin vakavammaksi.. mutta mene ja tiedä, nää on malttamattoman mielen spekulaatioita.

Vierailija
2719/4729 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. yhtä asiaa jäin tässä miettimään, kun katselin Ruudusta klippejä ja mm. yhden Jonin haastattelun, joka oli julkaistu maaliskuussa ja käsittääkseni myös kuvattukin silloin. Joni sanoo, että mitään vakavampia tulevaisuuden suunnitelmia ei oo tehty, nautittu vain yhdessäolosta. Eikö yhteenmuutto/muutto toiselle paikkakunnalle kuitenkin olis jo aika selkee vakavampi liike, joten ehkä Janeten muutto Helsinkiin ei välttämättä liitykään Joniin. Janette muutti kuitenkin käsittääkseni maalis-huhtikuun aikana Helsinkiin (ainakin sohvaa näkyi kaupittelevan maaliskuussa muuton vuoksi), joten aika nopeesti ois homms muuttunutkin vakavammaksi.. mutta mene ja tiedä, nää on malttamattoman mielen spekulaatioita.

Voisin kuvitella, että yhteen muutto  ennen finaalin näyttämistä tv:sta ei ole edes sallittu. Salaa pitää kärvistellä siihen asti.

Vierailija
2720/4729 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No takuulla liittyy. Eihän Joni voi haastattelussa paljastaa suunnitelmia yhteenmuutosta. Kyllä Janette on Jonin valinta

Ketju on lukittu.