Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
2661/4729 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Joni kysyi tai totesi jotenkin Nooran kommenttiin, että "ai musta on puhuttu pahaa" ja Noora ei sitä korjannut yhtään. Ei kyllä Janettekaan. Tää on peliä...

Mielenkiintoista olikin, kuinka Janette oli Jonin läsnäollessa hiljaa eikä ottanut asiaa puheeksi Nooran kanssa, mutta juoruili selän takana Marialle ja Kaisalle. Janettehan on koko ajan esiintynyt ystävällisenä, reiluna ja muut huomioonottavana ja hänestä on saanut pelkästään mukavan ja sympaattisen vaikutelman. Tämä tapaus toi hieman toisen näkökulman Janeten käytökseen, sillä se vaikutti harkitulta pelaamiselta. Urheilijana Janetessa itsessään on selvästi myös se kilpailuhenkinen puoli ja hyvinhän hän itse on tässä "kilpailussa" pärjännytkin.

Vierailija
2662/4729 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Joni kysyi tai totesi jotenkin Nooran kommenttiin, että "ai musta on puhuttu pahaa" ja Noora ei sitä korjannut yhtään. Ei kyllä Janettekaan. Tää on peliä...

Mielenkiintoista olikin, kuinka Janette oli Jonin läsnäollessa hiljaa eikä ottanut asiaa puheeksi Nooran kanssa, mutta juoruili selän takana Marialle ja Kaisalle. Janettehan on koko ajan esiintynyt ystävällisenä, reiluna ja muut huomioonottavana ja hänestä on saanut pelkästään mukavan ja sympaattisen vaikutelman. Tämä tapaus toi hieman toisen näkökulman Janeten käytökseen, sillä se vaikutti harkitulta pelaamiselta. Urheilijana Janetessa itsessään on selvästi myös se kilpailuhenkinen puoli ja hyvinhän hän itse on tässä "kilpailussa" pärjännytkin.

Aika jännä, että tämä Nooran törkeä käytös nyt yritetään syytää Janeten niskaan. Tämä tilanne ei ollut kuitenkaan uusi, ja varmaan tytöt olivat puhuneet Nooran käytöksestä aiemminkin. Joskus on fiksua vain olla hiljaa. Kyllä tuo juoroilu on aika yleistä naisilla, eikä varmaan meistä kukaan ole siinä täysin puhdas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2663/4729 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän ot, mut osaisko joku kertoa, mistä Marian päällä usein nähty valkoinen mekko on ostettu? Se, jossa on röyhelöt edessä? Ois täydellinen kesämekko!

Mangossa myytiin viime kesänä, myös tummansinisenä tollasta. Sovittelin sitä sillon. En tiiä myydäänkö enää, tuskin, useinhan ne mallistot vaihtuu.

Vierailija
2664/4729 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, että tämä Nooran törkeä käytös nyt yritetään syytää Janeten niskaan. Tämä tilanne ei ollut kuitenkaan uusi, ja varmaan tytöt olivat puhuneet Nooran käytöksestä aiemminkin. Joskus on fiksua vain olla hiljaa. Kyllä tuo juoroilu on aika yleistä naisilla, eikä varmaan meistä kukaan ole siinä täysin puhdas. 

Tässä puhutaan Janeten omasta käytöksestä, joka on ristiriidassa hänestä muutoin saadun mielikuvan kanssa.

Juoruilua, selän takana puhumista ja laskelmoivuutta ei Janetelta olisi uskonut näkevänsä, mutta tämä tapaus toi sen esiin.

Reilua olisi ollut sanoa mielipiteensä suoraan Nooralle tai puhua asiasta talolla kaikkien, myös Nooran itsensä, läsnäollessa eikä juoruilla selän takana.

Vierailija
2665/4729 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos lapsellinen itsestään liikoja luuleva Noora lähti kotiin kasvamaan.

Vierailija
2666/4729 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palomies-jakson jälkeen kyllä vahvin kemia tuntuisi olevan Jonilla ja Kaisalla tai Jonilla ja Marialla. Jos noi Kaisalle sanotut "haluan viedä sun mun äidin luo" -jutut on höpöä, niin on kyllä sydäntä särkevää.

Vierailija
2667/4729 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruutuplus-jakson laguunitreffien perusteella tuli vahva tunne, että valittu on Kaisa. Hänen suhteen Joni ei ole kertaakaan epäröinyt ja heidän välillään on jotain erityistä kemiaa. Lisäksi ovat "naimanaamat".

Kenet tahansa kolmikosta Joni valitseekaan, olen tyytyväinen, koska yllätyksekseni tykkään näistä kaikista naisista, Mariastakin. Ja kiva, että myös he tykkäävät toisistaan, toisin kuin muilla kausilla..

Kaisa ja Joni vaikuttivat kyllä näillä(kin) treffeillään täysin yhteensopivalta ja samanhenkisiltä parilta. Joni vaikuttaa kuitenkin häikäistyneen Marian ja Janeten ulkoisesta kauneudesta, hänhän mainitsi ihannenaisekseen Jenni Vartiaisen ja tässä kaksikossa on ulkoisesti paljon samaa kuin Jennissä. Monen muun tavoin uskon myös, että lopullinen valinta on Janette, joka ilmeisesti myös ensimmäisenä kolmikosta viettää yötä Jonin kanssa, mikä vaikuttaa taatusti niin Jonin ja Janeten kuin Kaisan ja Mariankin tunteisiin.

Vierailija
2668/4729 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on alkanut ärsyttämään Kaisa. Jotenkin hän yrittää itse koko ajan korostaa, kuinka hyvin heillä synkkaa Jonin kanssa. Muutenkin lässyttää liikaa turhanpäiväisyyksiä. Mietin myös, miksi toisensa jälkeen korostetaan Jonin ja Janeten välistä matkaa ja mahdollista etäsuhdetta. Onko Kaisalta kysytty, onko hän valmis muuttamaan Salosta Helsinkiin?!!! Oli myös mielenkiintoista kuulla tyttöjen näkemyksiä lasten hoidosta. Täällä on puhuttu siitä, ettei Janette sovi äidiksi ja viihdy kotona. Nyt noista kolmesta vain Janette oli valmis jäämään kotiin hoitamaan lapsia, joten palstan spekulaatiot oli taas aivan vääriä.

Vierailija
2669/4729 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janette on nuorin ja nätein noista kolmesta joten se ratkaisee

Vierailija
2670/4729 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruutuplus-jakson laguunitreffien perusteella tuli vahva tunne, että valittu on Kaisa. Hänen suhteen Joni ei ole kertaakaan epäröinyt ja heidän välillään on jotain erityistä kemiaa. Lisäksi ovat "naimanaamat".

Kenet tahansa kolmikosta Joni valitseekaan, olen tyytyväinen, koska yllätyksekseni tykkään näistä kaikista naisista, Mariastakin. Ja kiva, että myös he tykkäävät toisistaan, toisin kuin muilla kausilla..

Kaisa ja Joni vaikuttivat kyllä näillä(kin) treffeillään täysin yhteensopivalta ja samanhenkisiltä parilta. Joni vaikuttaa kuitenkin häikäistyneen Marian ja Janeten ulkoisesta kauneudesta, hänhän mainitsi ihannenaisekseen Jenni Vartiaisen ja tässä kaksikossa on ulkoisesti paljon samaa kuin Jennissä. Monen muun tavoin uskon myös, että lopullinen valinta on Janette, joka ilmeisesti myös ensimmäisenä kolmikosta viettää yötä Jonin kanssa, mikä vaikuttaa taatusti niin Jonin ja Janeten kuin Kaisan ja Mariankin tunteisiin.

Minusta kyllä Joni ja Kaisa eivät ole yhtään samanhenkisiä. Mielenkiinnon kohteet ovat aivan erilaiset. Eleistä ja ilmeistäkin huomas, ettei Joni jaksaisi Kaisan juttuja kauan kuunnella

Vierailija
2671/4729 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu +

Ei ne Kaisan ja Jonin toiset kahdenkeskiset treffit nyt kovin kummoiset olleet. Eikä minusta mikään erityinen kipinä välittynyt.

Ennen kauden alkua sanottiin jossain, että pätselöörin oli vaikea tehdä päätöstä ja siksi jaksoja on nyt edellisiin kausiin verrattuna enemmän.

Vierailija
2672/4729 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on alkanut ärsyttämään Kaisa. Jotenkin hän yrittää itse koko ajan korostaa, kuinka hyvin heillä synkkaa Jonin kanssa. Muutenkin lässyttää liikaa turhanpäiväisyyksiä. Mietin myös, miksi toisensa jälkeen korostetaan Jonin ja Janeten välistä matkaa ja mahdollista etäsuhdetta. Onko Kaisalta kysytty, onko hän valmis muuttamaan Salosta Helsinkiin?!!! Oli myös mielenkiintoista kuulla tyttöjen näkemyksiä lasten hoidosta. Täällä on puhuttu siitä, ettei Janette sovi äidiksi ja viihdy kotona. Nyt noista kolmesta vain Janette oli valmis jäämään kotiin hoitamaan lapsia, joten palstan spekulaatiot oli taas aivan vääriä.

Oletko nähnyt Ruutuplus-jakson, jossa Kaisa ja Joni treffeillä? Kemiaa näiden kahden välillä ei voi olla havaitsematta. Joni tosin tuntuu jokaisten treffiensä jälkeen olevan yhtä ihastunut jokaiseen treffikumppaniinsa, joten helppoa valinta ei tv:ssä nähdyn perusteella Jonille varmasti ole ollut. Ehdottomasti kuitenkin paras bachelor kahteen aiempaan verrattuna, sillä osaa ja uskaltaa puhua ja pussata, vaikka tuota jälkimmäistä jo vähän liikaakin. Lisäksi ensimmäinen, joka aidosti tuntuu olevansa mukana tositarkoituksella. Ensimmäinen haki ainoastaan julkisuutta ja toinen ei ehkä ollut osannut kieltäytyä pyynnöstä osallistua eikä ollut loppuun asti miettinyt, mihin ohjelmaan on lähdössä.

Vierailija
2673/4729 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman elämänsä pätselööri kirjoitti:

Ruutu +

Ei ne Kaisan ja Jonin toiset kahdenkeskiset treffit nyt kovin kummoiset olleet. Eikä minusta mikään erityinen kipinä välittynyt.

Ennen kauden alkua sanottiin jossain, että pätselöörin oli vaikea tehdä päätöstä ja siksi jaksoja on nyt edellisiin kausiin verrattuna enemmän.

Aivan samaa ajattelin myös, ei mitään suurta tunteiden paloa heidän välillään nyt havainnut. Tai ehkä Kaisa on ihastunut täysin Joniin, ja olettaa jo Jonin valitsevan hänet.

Vierailija
2674/4729 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyllä Joni ja Kaisa eivät ole yhtään samanhenkisiä. Mielenkiinnon kohteet ovat aivan erilaiset. Eleistä ja ilmeistäkin huomas, ettei Joni jaksaisi Kaisan juttuja kauan kuunnella

Onpa kumma, kun mä taas näen hyvinkin Kaisaan ihastuneen miehen. Mutta ei tätä nyt noin vakavasti kannata ottaa. Lopputulos ei kuitenkaan vaikuta kenenkään av:lla kommentoivan elämään.

Vierailija
2675/4729 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin tuossa juuri Nooran tilinteon Ruutu+:sta ja en mä vain huomannut, että missä kohti Noora olis lipsauttanut, että Maria ja Janette ois loppukaksikko? Sanoi heidän kyllä olevan kaks tummaverikköä ja Jonin suosikkeja alusta alkaen, mutta mainitsi myös Kaisan Jonin suosikiksi ja että oli jo pitkään nähnyt, että he ovat varmasti loppukolmikko.

Jonin ja Kaisan välillä on kyllä jokin ihme yhteys, he vain tuijottaa toisiaan ihastuneesti ja sanoja ei tarvita, tunteet puhuu puolestaan... Mutta Janette näyttää pääsevän ekana yön yli-treffeille ja se voi kääntää kaiken.. Jännittävää on!

Vierailija
2676/4729 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattelin tuossa juuri Nooran tilinteon Ruutu+:sta ja en mä vain huomannut, että missä kohti Noora olis lipsauttanut, että Maria ja Janette ois loppukaksikko? Sanoi heidän kyllä olevan kaks tummaverikköä ja Jonin suosikkeja alusta alkaen, mutta mainitsi myös Kaisan Jonin suosikiksi ja että oli jo pitkään nähnyt, että he ovat varmasti loppukolmikko.

Jonin ja Kaisan välillä on kyllä jokin ihme yhteys, he vain tuijottaa toisiaan ihastuneesti ja sanoja ei tarvita, tunteet puhuu puolestaan... Mutta Janette näyttää pääsevän ekana yön yli-treffeille ja se voi kääntää kaiken.. Jännittävää on!

Noh, kyllähän täällä jengi myös "tiesi" että Maria lähtee oma-aloitteellisesti ja särkee Jonin sydämen ja Joni joutuu näin ollen tyytymään seuraavaksi parhaaseen.

Meni juurikin näin :'D

Vierailija
2677/4729 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen vieläkin et maria lähtee ens jaksossa :D saa nähdä kuinka käy! Janette varmaan valitaan, mut veikkaan et jos maria ois vähän vähemmän valittanu niin olis valittu. Nähtäväks jää :D

Vierailija
2678/4729 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen vieläkin et maria lähtee ens jaksossa :D saa nähdä kuinka käy! Janette varmaan valitaan, mut veikkaan et jos maria ois vähän vähemmän valittanu niin olis valittu. Nähtäväks jää :D

Onko mitään faktaa sille spekulaatiolle, että Maria lähtee kesken ohjelman pois

Vierailija
2679/4729 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai sitten Kaisa tulistuu ja aiheuttaa hämmennystä lähtemällä menemään, kun Joni viettää yön Janeten kaa.. tuskin siellä nimittäin vain kädestä kiinni pidellään..

Vierailija
2680/4729 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään faktaa sille spekulaatiolle, että Maria lähtee kesken ohjelman pois

Ihan rauhassa :D Kyse on vaan veikkauksesta, ei sille tarvi "faktoja".

Ketju on lukittu.