Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Jos J&J ensi jaksossa viettää yön tehden ^sitä^, ei kyllä itselläni kiinnostaisi enää mennä hran kanssa sitten yön yli treffeille.
Muistaakseni Tuomas vietti vain Ninjan kanssa tällaiset treffit ja Rouvinen Jennin ja Sadun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
Tilinteko toi hieman sympatioita Nooran puoleen. Minusta Janette teki tyhmästi että meni heti kertomaan muille tytöille mitä Noora oli sanonut "muista tytöistä."
Samaa mieltä.
Vaikutti väärinkäsitykseltä, aivan kuten Noora ymmärsi aluksi väärin Jonin puheet edellisessä jaksossa, minkä asian hän ottikin heti Jonin kanssa puheeksi ja asia selvisi.
Samalla tavoin olisi odottanut, että Janette olisi keskustellut Nooran kanssa tämän sanomisista ja varmistunut siitä mistä Noora todellisuudessa puhui ennen kuin meni käytännössä haukkumaan Nooraa selän takana muille.
Janetesta on saanut suoraselkäisemmän kuvan, mutta tuon muille juoruilun perusteella ilman, että uskalsi sanoa tuntojaan Nooralle suoraan, tuli tunne, että hän ehkä esittää kameroille mukavampaa kuin todellisuudessa on ja vaikuttaa myös laskelmoivalta, mihin esim. omien treffien muille luovuttaminen myös osana kuului.
Ei me oikeasti tiedetä vaikka Janette olisi asian sanonutkin Nooralle suoraan. Kaikkia ei näytetä. Myös aiemmissa jaksoissa on tullut esille, et Noora on puhunut pahaa Jonista. Minusta Janette on noista tytöistä aidoin, eikä mikään selän takana puhuja
Noora vaikutti aidosti hämmentyneeltä ja yllättyneeltä kuullessaan muiden kommentit, joten Janette ei selvästi ollut ottanut asiaa puheeksi suoraan Nooran kanssa, mutta oli puhunut Noorasta muille selän takana.
Muuthan kertoivat mielipiteensä asiasta kameralle omissa haastatteluissaan ja ennen ruususeremoniaa jäljellä oleva kolmikko, Janette mukaan lukien, puhui asiasta keskenään Nooran selän takana tämän poistuttua juttelemaan Jonin kanssa.
Eniten ihmetytti, ettei Janette heti osallistunut keskusteluun kun Noora sanoi tämän mielipiteensä Jonille, hänhän oli samassa pöydässä näiden kahden kanssa. Ei olisi syntynyt turhia väärinkäsityksiä ja juoruilua, kun olisi heti selvittänyt mitä Noora kommentillaan todellisuudessa tarkoitti.
Selvisikö tilinteossa mitä Noora sitten todellisuudessa tarkoitti?
Sitä, miten jouduttuaan odottamaan kauan omia treffejään oli luonut bachelorista itselleen todellisuutta huonomman ennakkomielikuvan, jonka henk. koht. treffeille pääsy ja Joniin paremmin tutustuminen oli heti kääntänyt positiiviseksi.
Oliko tuo sitä aikaa kun hän oli kutsunut villalla Jonia roskaksi eikä tarpeeksi varakkaaksi? Muutti mielipiteensä tuosta sitten kun tutustui paremmin?
Lukiko jossain (Nelosen sivuilla?) kauden alussa, että joku särkee bätselöörin sydämen, vai muistanko väärin? Itse käsitin sen niin, että joku, jota kohtaan bätsellä on vahvoja tunteita päättääkin jättää leikin kesken. Yksi tyttöhän lähti kotiin kesken kaiken, mutten usko, että siinä Jonin sydän kuitenkaan särkyi. Eli onko joku vielä lähdössä tai vastaako kielteisesti ruusuun tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen vieläkin et maria lähtee ens jaksossa :D saa nähdä kuinka käy! Janette varmaan valitaan, mut veikkaan et jos maria ois vähän vähemmän valittanu niin olis valittu. Nähtäväks jää :D
Onko mitään faktaa sille spekulaatiolle, että Maria lähtee kesken ohjelman pois
Se oli se "yhden tytön kohtalo sinetöidään illallisella", josta jengi sai päähänsä, että Maria lähtee itse. Siis Sofian pudotus.
Vierailija kirjoitti:
kuinka vanhoja top3?
Kaisa 30, Maria 26, Janette 25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen vieläkin et maria lähtee ens jaksossa :D saa nähdä kuinka käy! Janette varmaan valitaan, mut veikkaan et jos maria ois vähän vähemmän valittanu niin olis valittu. Nähtäväks jää :D
Onko mitään faktaa sille spekulaatiolle, että Maria lähtee kesken ohjelman pois
Se oli se "yhden tytön kohtalo sinetöidään illallisella", josta jengi sai päähänsä, että Maria lähtee itse. Siis Sofian pudotus.
Joo, ja siihen oli valittu juuri sellainen klippi, missä kaikki muut tytöt ihmettelee pöydän ääressä kun Mariaa ei näy ja Joni tulee kohti pöytää yksin (hakemaan seuraavaa, eli Kaisaa, joka saa myös ruusun). Leikkaajat osaa jekuttaa ;)
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/paattyneet-parisuhteet-ov…
Tässä ohjelman jälkeen tehdyssä haastattelussa kuulostaa mun korvaani siltä, kuin Joni puhuisi Janetesta.
"Millainen on seksikäs nainen?
– Päättäväisyys ja määrätietoisuus ovat luonteenpiirteitä, joka ovat aina kiinnittäneet huomioni. En tietenkään haluaisi olla määräysvaltaisen, minua alistavan psykopaatin kanssa. Mutta totta kai määrätietoisuus ja omanarvontunto tekevät sen, että ihminen näyttää hyvältä, seisoo selkä suorana ja tietää, mitä kohti on menossa. Vahva luonne on aina innostanut minua."
Joo leikkauksella juksattiin katsojaa. Mut silti veikkaan et ens jaksossa maria lähtee :) mut ei oo siis mitään faktaa. Joku sano siitä että ois jossain puhuttu ennen jaksoen alkua että bätsellä särkyy sydän, mäkin muistan jonkun tällasen lukeneeni.
Vierailija kirjoitti:
Joo leikkauksella juksattiin katsojaa. Mut silti veikkaan et ens jaksossa maria lähtee :) mut ei oo siis mitään faktaa. Joku sano siitä että ois jossain puhuttu ennen jaksoen alkua että bätsellä särkyy sydän, mäkin muistan jonkun tällasen lukeneeni.
Joo huvitti vaan, että tuolla vesijetti treffeillä
Noora ja Joni olivat usein lähellä toisiaan ja kaulakkain. Näytettiin vain myös Nooran ja Jonin ajelu. Takulla oli ajelulla myös Janeten kanssa. Tässä on koko ohjelman ajan vaan haluttu luoda mielikuvaa siitä, et Maria tai Kaisa ois Jonin valinta.
Belle kirjoitti:
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/paattyneet-parisuhteet-ov…
Tässä ohjelman jälkeen tehdyssä haastattelussa kuulostaa mun korvaani siltä, kuin Joni puhuisi Janetesta.
"Millainen on seksikäs nainen?
– Päättäväisyys ja määrätietoisuus ovat luonteenpiirteitä, joka ovat aina kiinnittäneet huomioni. En tietenkään haluaisi olla määräysvaltaisen, minua alistavan psykopaatin kanssa. Mutta totta kai määrätietoisuus ja omanarvontunto tekevät sen, että ihminen näyttää hyvältä, seisoo selkä suorana ja tietää, mitä kohti on menossa. Vahva luonne on aina innostanut minua."
Voi olla yhtä hyvin Kaisa tai jopa Mariakin. Jonka BTW en muuten usko lähtevän itse. Miksi lähtisi, kun on selvästi lumonnut Jonin ja on koko porukasta "lätkävaimoin" ja näyttävin.
Argh että ärsyttää tuo sarjan leikkaaminen niin, että jokaisessa ruususeremoniassa paljastetaan lähtijä ennen kuin viimeinen ruusu on jaettu. Oottekohan muut huomannu tän kun on enää kaks kilpailijaa jäljellä kerrotaan näistä toisen (sen kumpi jää) fiilikset jotka selvästi kuvattu seremonian jälkeen.... aina tyyliin "kun meitä oli vaa kaks jälel olin ihan varma et putoon koska...."
Mä näen Janeten liian meneväisenä ollakseen vakavassa parisuhteessa vielä. Joku malttamattomuus hänestä säteilee: elämä kutsuu, eikä siihen elämään kuulu minkäänlainen perheen perustamiseen tähtäävä suhde.
Mun mielestä tää Joni ei oo yhtään kiinnostava.. tosi tylsä eikä yhtään hyvännäköinen..
Janette on sanonut että haluaa suurperheen, mielellään ainakin neljä lasta ja haluaa olla lasten kanssa kotona, koska hänellä on niin suuri hoivavietti. Muut naiset sanovat, että Joni voisi olla koti-isänä ja he töissä, mutta Janette ainoana mainitsi, ettei itse voisi hoivavietin vuoksi mennä töihin kotona olon sijaan.
Maria ei muuten ole maininnut sanallakaan haluaako lapsia. Ei välttämättä halua. Ekan kauden Nina sanoi sillon ettei halua lapsia, mutta voisi ehkä adoptoida. Maria vähän samantyylinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä näen Janeten liian meneväisenä ollakseen vakavassa parisuhteessa vielä. Joku malttamattomuus hänestä säteilee: elämä kutsuu, eikä siihen elämään kuulu minkäänlainen perheen perustamiseen tähtäävä suhde.
En lähtisi lyhyen ohjelman jälkeen tekemään hänestä tuollaista päätelmää. Janette on ilmaissut kuitenkin selkeästi, että haluaa perheen. Kyllä Jonikin on aika menevä mies, ja samanlaiset haaveet on hänellä. Täällä niin moni toivoo Kaisan voittoa, ja ehkä siksi yritetään miettiä, miksi suhde Janeten kanssa ei toimisi. Mutta eiköhän se Joni itse tiedä, kuka on paras hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Janette on sanonut että haluaa suurperheen, mielellään ainakin neljä lasta ja haluaa olla lasten kanssa kotona, koska hänellä on niin suuri hoivavietti. Muut naiset sanovat, että Joni voisi olla koti-isänä ja he töissä, mutta Janette ainoana mainitsi, ettei itse voisi hoivavietin vuoksi mennä töihin kotona olon sijaan.
Maria ei muuten ole maininnut sanallakaan haluaako lapsia. Ei välttämättä halua. Ekan kauden Nina sanoi sillon ettei halua lapsia, mutta voisi ehkä adoptoida. Maria vähän samantyylinen.
Jos on paha oksennusfobia, ei välttämättä halua lapsia, tai ainakaan suurperhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi lyhyen ohjelman jälkeen tekemään hänestä tuollaista päätelmää. Janette on ilmaissut kuitenkin selkeästi, että haluaa perheen. Kyllä Jonikin on aika menevä mies, ja samanlaiset haaveet on hänellä. Täällä niin moni toivoo Kaisan voittoa, ja ehkä siksi yritetään miettiä, miksi suhde Janeten kanssa ei toimisi. Mutta eiköhän se Joni itse tiedä, kuka on paras hänelle.
Jos miettii harrastuksia jne, niin Janette on sopivampi kumppani kuin Kaisa. Kiinnostuksen kohteet eivät Kaisan kanssa taida mätsätä. Ihastustahan heillä on ollut ilmassa, mutta ainakaan TVssä ei ole näytetty minkäänlaisia pitempiä keskusteluja, sen sijaan Janeten kanssa heti jäivät kiinni urheilujuttuihin. No, todella kiva kun on mukana vielä trio joista kaikki ovat potentiaalisia. Mutta nyt varmaan alkaa ne sydämet särkyillä tytöillä, ovat kerenneet olla mukana jo useamman viikon Barchelor-kuplassa ja kehittää ihastusta mieheen. Tavallaan aika raakaa näyttää nuo pettymykset TVssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on paha oksennusfobia, ei välttämättä halua lapsia, tai ainakaan suurperhettä.
Mistä moinen tieto?
Itse kyllä näkisin, ettei suhteen aloittamista aristeleva Maria ole kovinkaan pian hankkimassa lapsia, mutta tuskin tuo fobia asiaan vaikuttaa.
Te, jotka olette seuranneet ohjelmaa tänä vuonna, mitä mieltä olette Bacheloresta? Itse en ole tällä kaudella katsonut ainuttakaan ohjelmaa, koska tämän kertainen mies on ulkonäöltään sellainen, jossa en valitettavasti näe mitään, miksi haluaisin häntä seurata toisin kuin aikaisempia miehiä.