Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Jos Joni haluaisi olla oikein laskelmoiva pelimies, hän saattaisi lähettää Nooran jälkeen Kaisan kotiin. JOS yön-yli-treffit saa viettää vain kahtena yönä?
Sitten Joni saisi kokea ne yöt Janeten ja Marian kanssa. Jos kumpikaan ei kuitenkaan tunnu pitkäaikaiselta elämänkumppanilta, herttaiselta ja joustavalta Kaisalta saisi koto-Suomessa ymmärrystä ja anteeksiantoa. Jolloin Joni ja Kaisa voisivat aloittaa kaiken jälkeen suhteen, mikä Jonilla nyt on kertomansa perusteella: ohjelmasta löytyi kumppani.
Ohjelmasta löytyi kumppani. Joka ei siis ole välttämättä ohjelman "voittaja".
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmasta löytyi kumppani. Joka ei siis ole välttämättä ohjelman "voittaja".
Oho, mitäsmitäs. Siitäkö se Vaasaan tm. Pohjanmaalle suuntautunut yhteisnäkeminen?
Vierailija kirjoitti:
Kenestä kolmesta te puhutte, kun minä seuraan tvstä, niin jäljellä on neljä. Noora, Kaisa, Janette, Maria.
Eilinen, vappujakso, oli minusta ällöttävä monella tapaa. Se miten muka tehtiin hyväntekeväisyyttä, vaikka oikeasti olivat vain auttajien tiellä, ja se miten bache nuoli jokaista ja ihasteli naisen erinomaisuutta. No kehut ok, mutta tuo lääppiminen, kuin joku haaremiherra vaimojaan hoitamassa, yäk.
Nämä naiset ovat liian korkeatasoisia tuolle tallukalle.
Bachelor vaikuttI tuossa jaksossa olevan "hieman" huppelissa. Erikoinen toteutus jakaa ruusuja kesken ruokailun, ruuat vaan jätettiin lautaselle.
Jännä miten tv-kuva vääristää ihmisiä, niinkun tekin niin olen pitänyt Kaisaa tosi tätimäisenä mutta livenä nähdessäni hän ei ollut ollenkaan tätimäinen! Paljon pienempi ja sirompi sekä nuoremman näkönen mitä telkkarissa näkyy.
Musta Kaisa ei ole tätimäinen ollut ollenkaan, johtuukohan siitä et itse oon 48v. Noorakin oli ihan ok mun mielestä. Kukaan ei ole ärsyttänyt tällä kaudella ja jos on pakko valita niin Marian kaveri en haluaisi olla. En tykkää narinasta.
Toivon että joko Kaisa tai Janette "voittaa"
SPOILER
Tilinteko toi hieman sympatioita Nooran puoleen. Minusta Janette teki tyhmästi että meni heti kertomaan muille tytöille mitä Noora oli sanonut "muista tytöistä."
Miksi yhteisnäkeminen tapahtuisi Pohjanmaalla? Missä niin on sanottu?
Ruutuplus-jakson laguunitreffien perusteella tuli vahva tunne, että valittu on Kaisa. Hänen suhteen Joni ei ole kertaakaan epäröinyt ja heidän välillään on jotain erityistä kemiaa. Lisäksi ovat "naimanaamat".
Kenet tahansa kolmikosta Joni valitseekaan, olen tyytyväinen, koska yllätyksekseni tykkään näistä kaikista naisista, Mariastakin. Ja kiva, että myös he tykkäävät toisistaan, toisin kuin muilla kausilla..
Vierailija kirjoitti:
y lilauta.org/sekalainen/82067467
Onko pakko mainostaa joka välissä teinipoikien sontakeskusteluja, joissa naisista puhutaan ala-arvoisesti? Hus hus, välitunti on jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts tuo Nooran Tilinteko-jakso.... 😱
Tosin olisin toivonut, että Alexandrova olisi kysellyt vielä enemmän, koska Noorahan tykkää vastata suoraan. Olisi hiillostanut niistä väitetyistä "Joni on trash eikä tarpeeksi rikas" -kommenteista.No onpa älytöntä jos muilta on kuitenkin hiillostanut ihan älyttömästi ja nyt ku itse pääpahis on grillissä, ni ei ...
Kyllä siinä myös jonkin verran hiillostettiin, mutta olisi voitu kysellä vielä enemmän. Nooralle näytettiin vasta Tilinteossa nuo klipit Marian, Kaisan ja Janeten mielipiteistä siihen, että Noora oli väittänyt Jonille muiden puhuneen Jonista negatiivista. Noora yritti puolustautua ja selitellä, ettei tarkoittanut asiansa niin. Jenni olisi voinut kysyä ketkä oli Nooran mielestä puhuneet Jonista sillä tavalla, että hänelle syntyi negatiivinen kuva miehestä.
En yhtään ihmettele, ettei Nooralla ole naispuolisia ystäviä, koska vaikuttaa vähän ylimieliseltä.
Montako jaksoa on vielä jäljellä? 2? Vai enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+ tahtiin 3 jaksoa vielä ja 3 mimmiä mukana. Tippuukohan ens jaksossa ketään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+ tahtiin 3 jaksoa vielä ja 3 mimmiä mukana. Tippuukohan ens jaksossa ketään?
Jos yön yli treffit niin ei varmaan tipu ketään.
Eikös Joni jossain haastattelussa kertonut että pudotukset meni omasta mielestään oikein eikä tekisi toisin. Eli vikaksi jäänyt oli sydämen valittu
Jaahas54 kirjoitti:
Eikös Joni jossain haastattelussa kertonut että pudotukset meni omasta mielestään oikein eikä tekisi toisin. Eli vikaksi jäänyt oli sydämen valittu
Niin minäkin asian ymmärsin, mutta miksi on vielä jäljellä 3 tilinteko jaksoa. Yleensä voittaja kuitenkaan paljastetaan viimeisessä jaksossa, ja sitä ei voi katsoa etukäteen. Jotain outoa tässä on.59
Nyt taidan vihdoin itsekin uskoa, että Janette on valittu. Näin päättelin insta-tilien perusteella. Janetella ei ole ryhmäkuvia muiden tyttöjen kanssa. Marialla ja Kaisalla on pari päivää sitten lisättyjä ryhmäkuvia muiden naisten kanssa.
Oletteko myös huomanneet sen, että Janette on instagram kuvien ja tarinoiden mukaan kokoajan Helsingissä, eikä Tampereella vaikka instagramin kuvausboxissa lukee, että asuisi siellä.
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
Tilinteko toi hieman sympatioita Nooran puoleen. Minusta Janette teki tyhmästi että meni heti kertomaan muille tytöille mitä Noora oli sanonut "muista tytöistä."
Samaa mieltä.
Vaikutti väärinkäsitykseltä, aivan kuten Noora ymmärsi aluksi väärin Jonin puheet edellisessä jaksossa, minkä asian hän ottikin heti Jonin kanssa puheeksi ja asia selvisi.
Samalla tavoin olisi odottanut, että Janette olisi keskustellut Nooran kanssa tämän sanomisista ja varmistunut siitä mistä Noora todellisuudessa puhui ennen kuin meni käytännössä haukkumaan Nooraa selän takana muille.
Janetesta on saanut suoraselkäisemmän kuvan, mutta tuon muille juoruilun perusteella ilman, että uskalsi sanoa tuntojaan Nooralle suoraan, tuli tunne, että hän ehkä esittää kameroille mukavampaa kuin todellisuudessa on ja vaikuttaa myös laskelmoivalta, mihin esim. omien treffien muille luovuttaminen myös osana kuului.
Mä haluan kanssa tietää. Kysykää joku instassa. 😃