Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Nyt on kyllä aito tamperelaisjuntti päässyt bärtselöriksi. Tommosia lätkäjuntteja kokok kaupunki täynnä. Eipä naisissakaan oo särmää.
Noiden silmistä näkee että ne on ihan kännissä 😂😂
Riikka on kaunein mielestäni. Ja vaikuttaa mukavalta ihmiseltä.
mitä vetoa, että eturivin punapukunen pullukka ei saa ruusua
Bätsejä tulee ja menee, mut ei oo Juhan voittanutta 🙁
Kristallipallosta katsomalla korkeimmalla painoindeksillä olevat jää ilman ruusua.
Bachelor vaikuttaa ihan uupuneelta tossa ruusujen jaossa kun lausuu nimiä.
”Tesiree” tampesterin murteella... xD
Jumankauta kun repesin.
Toi yksi näytti Annika-O:lta (ehkä pari vuotta vanhempana) :D
Vaikka mä nyt itse en ottaisi jääkiekkoilijaa, mutta onhan se hatunnoston arvoinen juttu että junnusta saakka on tehnyt töitä ja treenannut neljä iltaa viikossa, oli keli mikä hyvänsä. Ja sen uran loputtua on vielä tehnyt toisen. Kyllä ihan aviomiesainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ketju, ei ole tuotantoyhtiön alulle laittama, niin tuo official-sana ohjelman nimen yhteydessä voi johtaa korvausvaatimuksiin. Kyseessä on kansainvälinen tv-formaatti, joten kyseessä voi olla isokin korvausvaade.
:D johan tulee alapeukkua :D
No mitä sitten odotit? :D:D:D
Odotin virallista yläpeukutusennätystä
Rumimmat jäi taas rannalle. Rehellisesti ja rumasti sanottuna.
Ihmettelen vähän että se venäläinen sai ruusun, mutta ehkä ulkonäkö riitti?
Ulkonäkö ratkaisi taas. Hiusten pituus ja painoindeksi.
Toi sinipukuinen oli tosi kaunis (vaikka mekko jossa halkio alkkareihin asti vähän mauton) :D
Ei nää oo missikisat vaan rakkauden etsinnän kisat.
Monella on ihan kamalan huono ryhti, iltakoltussa pitäis yrittää kannatella vartaloa, eikä antaa olkapäiden lysähtää velttoina.
Äsken käänsin vasta kanavalle mutta arvasin heti ketkä ei saa ruusua. Eivät olleet ton tyylisiä.
Uuteen hianoon villaan minkä mää oon teille järjestäny...
Positiivisempi ensivaikutelma baclelorista kuin kuvat antoivat ennustaa! Lihaksikas kroppa ja miehekäs mies
Joku silti naamassa tökkii, en osaa sanoa mikä.
Miinusta tulee myös punapigmentistä (punainen possuiho on turn off).