Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Säkin muutit kaks vuotta sitten Helsinkiin. Ei vitsi meillähän on paljon yhteistä. Päivän reps!
Toinen reps tuli kun bätse sano siit yhdestä et voiku toinen ois avautunu enemmän.
Tämä siis ton viiden sekunnin ensikohtaamisen jälkeen.
Miten saa ton värisen tukan ku tolla Janetella? Mikä toi sävy on? Tällä hetkellä mulla on suklaanruskea tukka.
Jos Maria on tuo tumma nainen, joka sai ensivaikutelmaruusun niin on kyllä minusta kaikkein kaunein nainen noista ehdokkaista. Tuli sellanen fiilis, että Bachelor suosii brunetteja ja on heidän peräänsä aika paljon.
Bachelorin suosikit nyt tietää jo aina etukäteen pelkkiä kuvia katsomalla. Usein myös sinkkuillallinen-ohjelmassa miesten valinnan tietää etukäteen ulkonäön perusteella jo, ihan sama kuinka paljon yhteistä olisi jonkun tavallisemman näköisen kanssa. 😅
Ei ole kyllä minun mieleen tämä bachelor... mitäs jos ei oikeesti kiinnosta jotakuta naista yhtään, eikä tykkäis miehestä ollenkaan niin pitääkö esittää että "joo ihana mies on, kyllä mä voisin ihastua" :D
Ykstoikkonen tapa puhua tolla poikamiehellä, kuinkakohan jaksaa kuunnella monta jaksoa?
Mulle tulee mieleen Sara Sieppi tuosta Mariasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ketju, ei ole tuotantoyhtiön alulle laittama, niin tuo official-sana ohjelman nimen yhteydessä voi johtaa korvausvaatimuksiin. Kyseessä on kansainvälinen tv-formaatti, joten kyseessä voi olla isokin korvausvaade.
:D johan tulee alapeukkua :D
No mitä sitten odotit? :D:D:D
Tyypillinen mies ainaki! Kauneimmat naiset sai ruusut kättelyssä. Ihan ku ne ei ois tienny tuota ilman noita ruusujakin. "Tunteet heränny" Oisko joku alakerrassa heränny. :D
Mun mielestä Janette näytti kuitenkin tekevän aidosti vaikutuksen, vaikka Maria olikin tosi kaunis.
Finaalijaksossa Joni paljastuu Rennyksi:
https://vignette.wikia.nocookie.net/diehard/images/1/14/Die_Hard_2_-_Re…
Miettikää ku joku nainen lähtis tuolta kesken kauden. "Emmä suhun kyllä voisi rakastua" toteaa Bachelle :D
Anteeksi yleistys, mutta kyllä ne jääkiekkoilijat (ja ex-jääkiekkoilijat) vaan tuntuvat sen verran ulkonäön perään olevan että en yllättynyt ensiruusujen saajista.
Toi poikamieshän seurustelee jonkun naisen kanssa tosta ohjelmasta. En vaan jaksa kaivelle mistään, että kuka se mahtaa olla. Riikka on ihan ok:n näköinen ja oloinen - toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis mulla lopahti kiinnostus kun tuo bätse on vaan niin tylsä. Vaikka ohjelma muuten kiinnostaisi. Siis joku ex-jääkiekkoilija. Eikö Suomessa parempaa löydy. :o
Ei taida löytyä paljon ketään joka haluaa laittaa itsensä naurunalaiseksi tuonne ruutuun.
Ex kiekkoilija sopii just hyvin tuohon hommaan.
Tän jakson perusteella on melkein ikävä Rouvista. :D Ja naisetkin tylsiä. No annetaan vielä mahdollisuus, jos heidän persoonat tulisi vielä esiin eikä kaikki ois noin hajuttomia ja mauttomia.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee mieleen Sara Sieppi tuosta Mariasta!
Sara Sieppi?! Täh? Mulla ei yhtään
Näkee miten jonkun kanssa on selvästi kemiaa, ja toisen kanssa suorastaan vaivautunut tunnelma. Se käsimimmi muun muassa, vaivaannuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää ku joku nainen lähtis tuolta kesken kauden. "Emmä suhun kyllä voisi rakastua" toteaa Bachelle :D
Näin on käynyt joskus. En muista oliko Suomessa vai Jenkeissä.
Mulle taas tulee mieleen se edellinen batselori eili se Rouvinen = Jutan uusin.