Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Mähän sanoin et siilitukalla ei kannata edes yrittää! :)
Ja suutelua jo seuraavassa jaksossa...jotenkin kornia kun näin alussa ja naisia todella paljon mukana
Nyt tiedämme et poikamies löytää noiden naisten joukosta sen oikean.
Jossain se oli, että on tunnustanut et seurustelee ohjelmassa olleen naisen kanssa. En ala arvaileen kuka nainen on.
Älkää haukkuko naisten ulkonäköä. He eivät ole tulleet missikisoihin tai mallikisoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei nää oo missikisat vaan rakkauden etsinnän kisat.
Vaikea uskoa kun katsoo bätsen valintoja....
Haluatko vastaanottaa tän rrrsuun. En kestä enää tota murrretta.
Annika-O:lta näyttävä = Riikka?
Hellyttävä se tumma pyöreähkö eturivistä, joka putosi. Hän oli muiden puolesta onnellinen. Varmaan mukava ihminen.
Kauhea hampputukka tolla pitkähiuksisella blondilla!
Pois karsiutui pari herkän oloista tyyppiä, ihan reilua jos bachelori on jo iskenyt silmänsä johonkin ja muita vain vedätetään loppumatka.
Miks mulla tulee tosta Mariasta kuitenkin vähän bitch vaikutelma? Semmonen olo, ettei ole aidosti mukava ihminen. Esim. Janetesta ja Riikasta ei tule sellaisia viboja!
Vierailija kirjoitti:
Hellyttävä se tumma pyöreähkö eturivistä, joka putosi. Hän oli muiden puolesta onnellinen. Varmaan mukava ihminen.
Ajattelin ihan samaa, varmaan herttainen ihminen.
Kylläpä on vanhoihin karmeihin tehty tuo Anna. Eritysesti kasvot.
Nainen on vasta 27-vuotias ja näyttää mun 75-vuotiaalta mummoltani hiustyyliä myöten.
Ton porukan Laura/Veera tulee olemaan taatusti Maria!
Vierailija kirjoitti:
Haluatko vastaanottaa tän rrrsuun. En kestä enää tota murrretta.
Tuleeko sulle jotenkin yllätyksenä että Suomessa on murteita?
"Olen täysin valmis rakastumaan" ..heh
Vierailija kirjoitti:
Miks mulla tulee tosta Mariasta kuitenkin vähän bitch vaikutelma? Semmonen olo, ettei ole aidosti mukava ihminen. Esim. Janetesta ja Riikasta ei tule sellaisia viboja!
Koska opeteltu tekohymy antaa ihmisestä teennäisen ja epäluotettavan kuvan. Ja sehän Marialla on koko ajan päällä.
En saa tuon Annan puheesta mitään selvää. Onko se suomalainen?
Vierailija kirjoitti:
Monella on ihan kamalan huono ryhti, iltakoltussa pitäis yrittää kannatella vartaloa, eikä antaa olkapäiden lysähtää velttoina.
Jotenkin olettaisi että urheilulliset ihmiset kantaisivat itsensä ylväästi.
jatkoon pääsi yks lyhythiuksinen... tosin eipä tuolla montaa ollut.