Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on pieni käsi niin se on tutkittu asia että ei vaan toimi...wtf :D
Oli kyllä typerä juttu. Oliko se joku flirtin yritys, ei kyllä onnistunut.
Toi Maria, siis missä se on ollu aiemmin, jossain tosi-tv jutussa, hirveen tutun näkönen?
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on pieni käsi ja ollaan myös saman pituisiakin. Yhdessäoloa takana 11v :D
Jos ketju, ei ole tuotantoyhtiön alulle laittama, niin tuo official-sana ohjelman nimen yhteydessä voi johtaa korvausvaatimuksiin. Kyseessä on kansainvälinen tv-formaatti, joten kyseessä voi olla isokin korvausvaade.
Kyllä on niin kulunut ohjelma, huh huh.
Ja miksi kaikki suomalaiset naiset kävelevät kuin olisivat navettaan menossa ripeästi lypsämään lehmää ennne pellolle lähtöä? Jos sinulla on iltapuku, hiukset kauniisti ja kiva meikki niin koita edes vähän kävellä naisellisesti. Mut ei!
Vierailija kirjoitti:
Jos me avokin kanssa joskus erotaan, niin varmasti johtuu sitten tuosta käden koosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikilla naisilla on taikinakäsivarret :((((
Omien sanojen mukaan kaikki käyvät salilla, ovat muutenkin liikunnallisia ja tietenkin syövät terveellisesti. Mutta mikä on totuus? Sen verran salilla, että saa instakuvat otettua ja sitten sohvalle syömään suklaatia odotellessa vuorikiipeilijälääkärin huhuilua postiluukusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Maria on yksi ehdottomasti kiinnostavimmista naisista täällä. Noni tässä se nähtiin. Ulkonäkö määrää miehelle kiinnostavuuden asteen.
Olihan tossa muitakin kauniita, kunnes näki miten ne liikkuu tai kun avasivat suunsa. Maria oli tosi sulavaliikkeinen ja viehättävä, ilmeikkäät silmät ja säteilevä lämmin hymy. Ei mikään ihme jos jää miehen mieleen. Intensiivinen katse.
Vierailija kirjoitti:
Toi Maria, siis missä se on ollu aiemmin, jossain tosi-tv jutussa, hirveen tutun näkönen?
Samaa katsoin!! Mua höiritsee, kun sillä on niin överi erottuvat hampaat. Kun se puhuu niin ne hampaat vaan häikäisee, ei pysty katsomaan 😂
Ei kai se Maria oo joka oli big Brothersissa.???
Onhan tuolla kauniimpia kun toi Maria.
Säkin muutit kaks vuotta sitten Helsinkiin. Ei vitsi meillähän on paljon yhteistä. Päivän reps!
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee ton bachelor on naamanmuodosta mieleen Renny Harlin.
Jaaha. Uus puhelin kirjoittelee omiansa :)
> bachelorin
Miksi tota Mariaa hehkutetaan? Riikka esimerkiksi huomattavasti kauniimpi!
Voi juma mikä sivistymätön karvanaama. Seisoo peukku taskussa kun puhuu naisille. Ei ole edes komea ja vaikuttaa tyhmältä, suppea sanavarasto.
Vierailija kirjoitti:
Jos ketju, ei ole tuotantoyhtiön alulle laittama, niin tuo official-sana ohjelman nimen yhteydessä voi johtaa korvausvaatimuksiin. Kyseessä on kansainvälinen tv-formaatti, joten kyseessä voi olla isokin korvausvaade.
:D johan tulee alapeukkua :D
Jes, mahtavaa keskustelua "siis tosi kiva, et oot täällä" (kuka sä olitkaan?)
Vierailija kirjoitti:
Voi juma mikä sivistymätön karvanaama. Seisoo peukku taskussa kun puhuu naisille. Ei ole edes komea ja vaikuttaa tyhmältä, suppea sanavarasto.
No tällai tamperelaiselle näyttää sopivan rouheelta ja aidolta, ei miltään ylisliipatulta pelimieheltä.
Siis mulla lopahti kiinnostus kun tuo bätse on vaan niin tylsä. Vaikka ohjelma muuten kiinnostaisi. Siis joku ex-jääkiekkoilija. Eikö Suomessa parempaa löydy. :o
Onko kukaan tehnyt insta -salapoliisityötä, että keitä Bachelor seuraa ja toisinpäin.