Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki treffit, suhteet tai edes sen tapaiset menevät pieleen koska olen lyhytkasvuinen nainen

Vierailija
13.02.2018 |

Olen n. 130cm pitkä ja ihan sopusuhtainen kropaltani. Kuitenkin kaikki tapaamiset ja suhteet tyssäävät siihen että miehet häpeävät minua. Tapailin viimeksi 150-senttistä miestä ja hänkin häpesi minua. Esitteli minut ystävilleen serkkunaan.

Olen tapaillut myös lyhytkasvuisia miehiä ja aina sama juttu että minua hävetään.

Pisin suhde minulla oli 165-senttisen miehen kanssa ja aina sain kuulla pottuilua ja "lässyttämistä" Voi eikö se pikku-Sanni nyt yletä siihen mukiin, minäpä annan sen"

Olen lapsenkasvoinen vaikka olen vähän yli 30-vuotias. Monesti vieraatkin ihmiset lässyttävät minulle jos kysyn vaikka kelloa.

Kannattaako enää edes yrittää?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla kuitenkin riittää miehiä ja suhteita, eli toivoa on. Kokeilepa olla normaalipituinen nainen joka ei ikinä pääse edes treffeille... Vaihtaisin mieluusti paikkoja kanssasi.

Vierailija
2/27 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa hankalaa jos muut lyhytkasvuisetkin häpeävät. Itsesi pituisetkin tai vain vähän pidemmät (esim. 10 cm pidemmät)?

Vierailija
4/27 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
5/27 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnekas, että sulla on treffejä ja suhteita. Itse olen 174cm (=miehille liian pitkä) ja en ole käynyt treffeillä vuosikausiin. Kokeile korkokenkiä? Onko aloitus provo?

Vierailija
6/27 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnekas, että sulla on treffejä ja suhteita. Itse olen 174cm (=miehille liian pitkä) ja en ole käynyt treffeillä vuosikausiin. Kokeile korkokenkiä? Onko aloitus provo?

Mistä lähtien 174cm on ollut liian pitkä? :D En halua loukata, mutta pituutesi ei ole ongelma. Joku muu mättää jos ei treffejä tule.

Vierailija
7/27 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa niin (todella) lapsenkasvoisena 161cm naisenakin kuulee tuota lässytystä tuntemattomilta. Pitää aina yrittää ujuttaa jotain vihjeitä iästä jos juttelee uusille ihmisille, muuten jossain vaiheessa tulee se hämmentynyt "öö siis... miten vanha sä oikein oot?" Toisen suusta. Ei naurata enää siinä vaiheessa kun reippaasti kahdenkympin puolella kysellään olenko lukiossa, amiksessa vai vasta menossa sinne. Kaverin tupareissakin kysyttiin "miksi tänne on kutsuttu joku alaikäinen".

Vierailija
8/27 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh, voin samaistua aloittajaan!

Vierailija
9/27 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään lohduttaa niin (todella) lapsenkasvoisena 161cm naisenakin kuulee tuota lässytystä tuntemattomilta. Pitää aina yrittää ujuttaa jotain vihjeitä iästä jos juttelee uusille ihmisille, muuten jossain vaiheessa tulee se hämmentynyt "öö siis... miten vanha sä oikein oot?" Toisen suusta. Ei naurata enää siinä vaiheessa kun reippaasti kahdenkympin puolella kysellään olenko lukiossa, amiksessa vai vasta menossa sinne. Kaverin tupareissakin kysyttiin "miksi tänne on kutsuttu joku alaikäinen".

Tämä!!!

T.158cm

Vierailija
10/27 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytymisesi on ilmeisesti aika lapsekasta ja siksi sinua myös kohdellaan sen mukaisesti. Älä enää hanki vaatteita lastenosastolta, vaan mielummin teetätät aikuisten vaatteista sinulle sopivat versiot. Opettele muutenkin ottamaan tila haltuusi sopivalla itsevarmuudella, huumorilla ja tasaisella käytöksellä. Miehille ole nainen, ei mikään lapsinainen.

Vierailija
11/27 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!!!

T.158cm

Olen 158 cm pitkä ja minua ei olla ikinä kohdeltu noin.

Vierailija
12/27 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas katkera aloitus. Jo aloituksen sävy kertoo kirjoittajasta niin paljon, että luulen katkeruuden olevan se päällimmäinen syy epäonnistuneisiin suhteisiin.

Vierailija
13/27 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että sinua hävetään jostain muusta syystä kuin pituutesi vuoksi?

Vierailija
14/27 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla kuitenkin riittää miehiä ja suhteita, eli toivoa on. Kokeilepa olla normaalipituinen nainen joka ei ikinä pääse edes treffeille... Vaihtaisin mieluusti paikkoja kanssasi.

Kuinka montaa miestä oot pyytänyt treffeille? Alle viittäkymmentä?

Vierailija
15/27 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko siis kääpiö

Vierailija
16/27 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet se mikä olet, sitä et voi muuttaa, mutta asennettasi voit. Voit myös etsiä miehen, jolla on tarvittavaa itsevarmuutta ja lopetat jämäpalojen tapailun, sillä et ole heidän unelmien nainen. Älä sinäkään arvota miehiä pituuden mukaan, vaan keskitytään ihan muihin asioihin.

Vaikka et pysty muille naisille kilpailemaan pituudellasi, niin mieti joku muu asia, mikä on sinun valttikorttisi. Vaikka sitten suihinottotaito tai joku muu taito, jota miehet arvostavat.

Vierailija
17/27 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko siis kääpiö

Oletko sinä siis vajaa?

Vierailija
18/27 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/27 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko, että lyhytkasvuisuudella on mitään tekemistä asian kanssa. Yksi parhaista ystävistäni on kaunis ja menestynyt lyhytkasvuinen nainen. Hänellä on hyvännäköinen, fiksu ja kiva "normaalikokoinen" mies, ura tiukassa nousukiidossa ja ihailijoita niin paljon, että hän on alkanut jo melkein ottaa itsestäänselvyytenä sen, että hän saa aina kehuja, huomiota miehiltä, tarjotaan juomia ym. Uskon että hän kiinnittää huomiota kokonsa vuoksi, mutta tekee kyllä kaiken muun ihan itse, esim pukeutuu ja laittautuu huolellisesti, on ystävällinen kaikille, hymyilee, osoittaa avointa luonnetta ensitapaamisella ja ennen kaikkea tekee töitä varmaan tuplasti meihin muihin verrattuna. Eipä tulis mieleenkään sääliä tai hävetä häntä.

Vierailija
20/27 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan usko, että lyhytkasvuisuudella on mitään tekemistä asian kanssa. Yksi parhaista ystävistäni on kaunis ja menestynyt lyhytkasvuinen nainen. Hänellä on hyvännäköinen, fiksu ja kiva "normaalikokoinen" mies, ura tiukassa nousukiidossa ja ihailijoita niin paljon, että hän on alkanut jo melkein ottaa itsestäänselvyytenä sen, että hän saa aina kehuja, huomiota miehiltä, tarjotaan juomia ym. Uskon että hän kiinnittää huomiota kokonsa vuoksi, mutta tekee kyllä kaiken muun ihan itse, esim pukeutuu ja laittautuu huolellisesti, on ystävällinen kaikille, hymyilee, osoittaa avointa luonnetta ensitapaamisella ja ennen kaikkea tekee töitä varmaan tuplasti meihin muihin verrattuna. Eipä tulis mieleenkään sääliä tai hävetä häntä.

Näin kun ap:kin toimisi, niin olisi elämä aika paljon mukavampaa. Nyt hän vain lilluu itsesäälissä ja itkee asioita, jotka eivät ole muutettavissa.