No kyllä on Nordealla jo kovat otteet tämän tunnuslukutaulukon poisottamisen kanssa!
Ensin soitti virkailija että otatko sovellusta, otatko laitetta ja pysyin tiukkana ja vastasin kaikkeen ei ei ei. No päästiin lopulta yhteisymmärrykseen että katson verkkopankista itse jos ja kun sovelluksen otan käyttöön. Mitään tekstarimuistutusta en halunnut. Eikös 10 min päästä soi puhelin uudestaan ja koska en vastannut (en jaksanut samaa vääntöä uudestaan), perään tulee tekstari kuinka Nordea tässä yritti tavoitella ja tässä ole hyvä ohjeet sovelluksen käyttöönottoon - juuri se tekstari mistä nimenomaan kieltäydyin kun virkailijan kanssa juttelin!
Kommentit (646)
Sovellus ja mobiilipankki on käteviä. Itsekin vastustin, kun käyttöönotto tuntui hankalalta aluksi. Nyt hyvä.
Se on varmaan vanhalla isälläni pankin vaihdon paikka. Hän ei kuulemma aio tietokonetta hankkia, eikä siis omista mitään älypuhelintakaan.
Se tulee jokaiseen pankkiin jossain vaiheessa, ei vaihtaminen auta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Älkää antako periksi, vaihtakaa pankkia vaikka muuten.
Mulla on ollut sovellus käytössä heti siitä lähtien kun se tuli, ihan tosi tyytyväinen olen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Sovellus ja mobiilipankki on käteviä. Itsekin vastustin, kun käyttöönotto tuntui hankalalta aluksi. Nyt hyvä.
Joo olkoon, mutta ei ole mielenkiintoa sen käyttöönottoon ainakaan nyt.
Pankkivirkailijat ei soita kännykkään, eikös tätä ole toitotettu koko ajan.
Huijaussoitto?
Inhottavaa, että kaikenmaailman tekniikan ihmeitä pitää tunkea joka ovesta.. Itse olen kyllä hyvinkin nuori ihminen ja taidan älylaitteet yms. Mutta ei minusta ole oikein, että ihmisiä(varsinkin vanhempia sukupolvia) pakotetaan tuollaiseen ihan vaan että pankin olisi helpompi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Pankkivirkailijat ei soita kännykkään, eikös tätä ole toitotettu koko ajan.
Huijaussoitto?
Ai sekin vielä!
Mistä on kyse,? Millä tunnusluvut korvataan? Itse olen säästöpankin asiakas. Vaihdoin pois nordealta ja danskelta huonon palvelun vuoksi.
Mitä luulette hyötyvänne tuolla vastustuksella, dinosaurukset? :D Sovellus on tosi kätevä.
Mobiilivarmenne ei ole ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen takia muidenkin pitää vastustaa tätä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette hyötyvänne tuolla vastustuksella, dinosaurukset? :D Sovellus on tosi kätevä.
On varmasti, mutta ihmisistä on ehkä mukava toimia edes jossain asiassa niinkuin ennen vanhaan. Onhan niitä e-kirjojakin nykyään, mutten silti mistään hinnasta luopuisi kirjoista ihan vaan kirjoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen takia muidenkin pitää vastustaa tätä?
Missä olen näin kirjoittanut?
Ihme muutoksenvastaisuutta taas, ja vielä ilmeisen nuorilla ihmisillä. Minä mummo (72 v) otin ilman muuta käyttöön tunnuslukusovelluksen, ja onhan se ylivertaisen kätevä verrattuna siihen vanhaan läpyskään, josta piti yliviivailla numeroita.
Vierailija kirjoitti:
Se tulee jokaiseen pankkiin jossain vaiheessa, ei vaihtaminen auta mitään.
Silti, pankkia pitää kouluttaa. Asiakas on Kuningas, ei pankki.
Sovellus olisi kätevä, mutta kun kännyköissä tuppaa käymään niin, että parin vuoden päästä malli "vanhenee" ja sovellukset ei enää päivity. Mun Lumiassa ei tue enää sovellusta.
Sain tingata ja vongata monta kertaa, ennenkuin Nordea uskoi että todella haluan tunnuslukukortin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ihme muutoksenvastaisuutta taas, ja vielä ilmeisen nuorilla ihmisillä. Minä mummo (72 v) otin ilman muuta käyttöön tunnuslukusovelluksen, ja onhan se ylivertaisen kätevä verrattuna siihen vanhaan läpyskään, josta piti yliviivailla numeroita.
Ei siitä tarvi viivata, kun muisti pelaa.
Tunnuslukulaite on myös aivan yksinkertainen ja helppo, ellei ole mobiililaitetta.
Sanoo mummo 74 v. Tämän asian vuoksi ei kannata pankkia vaihtaa.
Älkää antako periksi, vaihtakaa pankkia vaikka muuten.