Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulmakarvat ei kasva takaisin!

Vierailija
12.02.2018 |

Elikkäs. Olen aikoinaan teininä nyppinyt kaikki kulmani melkein pois ja tietysti kulmakynällä sitten vääntänyt kauniit viivat.

Nyt vuosia myöhemmin kulmakarvat muuten kasvaneet takaisin mutta ei tuohon loppuosaan. About 2/3 kulmista on kasvanu siis takas mutta millään ei tule kulmakarvoja muuta kuin jtn pari hajakarvaa tohon loppuosaan.

Mitä tälle voi tehdä? Olen lukenut jostain kulmakarvaseerumeiste millä vois kiihdyttää karvan kasvua, biotiinia syön jo ja muita vitamiinilisiä. Ärsyttää kun on pakko aina täyttää toi loppuosa kulmavärillä kun pelkkä kulmien kestovärjäys ei riitä kun eihän se nyt pelkällä iholla pysy se väri. Sitten meikittä näyttää vähän ilmeettömältä ja valjulta.

Vinkkejä?anyone?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan mihinkään seerumiin mene tuhlaamaan. Jos ei sieltä mitään kasva niin silloin siellä ei (enää) ole mistä kasvaa.

P*ska tsägä, mutta ehkä ne piirretyt viivat palaa vielä joskus muotiin.

Vierailija
22/40 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös kilpirauhasen vajaatoiminta voi tehdä tuon ettei kulmat kasva loppupäähän.

Mikäpä ei olisi tuon kilpirauhasen vajaatoiminnan syytä.

Tai homeen.  Tai amalgaamin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nyppimisestä johdu. Ikää veikkaisin. Vitamiineista voisit hyötyä, kysy apteekista apua oikeiden tuotteiden valintaan.

Ai että 20v naiselle ei kasva enää kulmakarvoja :D mulla oli ennen todella tuuheat kulmat joten kylläpä se siitä nyppimisestä johtuu. Ja kirjoitin tuohon että biotiinia ja vitamiineja menee jo monipuolisen ruokavalion lisäksi.

Ap

Tuskin kasvavat enää, jos ovat kerran kunnolla vaurioituneet. Pari kaveria teki saman virheen 90-luvulla, kun se nyppiminen myös oli muotia. Eivät kasvaneet ikinä takaisin. Piirtämällä...

Vierailija
24/40 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeat ovat naisellisemmat, tekevät silmät suuremman näköisiksi.

Paksut kulmakarvat on miehekkäät, ällöttävän karvamatomaiset.

Vierailija
25/40 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos karvatupet ovat vaurioituneet tai kokonaan irronneet, ei niitä mitkään ihmeseerumit palauta tai uusia synnytä, vaikka rahaa rasvoihin laittaisi tonnitolkulla.

Microblading on tatuointia. Jos haluaa tatuoidut "kulmakarvat" niin siitä sitten vaan.

Vierailija
26/40 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä niminen olisi hyvä seerumi? Ei nyt mitään hullun kalliita

Vierailija
27/40 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermarollaus voi auttaa kulmakarvojen kasvuun. Ebäystä saa myös tilattua viidellä eurolla Etude housen ripsiseerumia joka käy myös kulmiin. Seerumilla on 300 positiivista arvostelua.

Vierailija
28/40 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iänkaikenhan tuosta liiasta nyppimisestä on varoiteltu, mutta aina joku ilmeisesti kuvittelee ettei tuo minua koske. Etenkin just teininä kannattaa tosiaan miettiä toisenkin kerran mitä tekee, aikuisena ne tekemiset kun tuppaa yleensä vain v*tuttamaan.

Ole onnellinen, jos sulla ei ole kulmaläväriä tai muuta naulapyssyn reikää naamassa. Eikä kaulassa jotain carpe diem-tekstiä tai käpälänkuvia tisseissä. Tai korvanlehtiä joiden läpi voi työntää kätensä. Noiden karvattomien kulmien kanssa voi kuitenkin elää normiaikuisen elämää.

Vierailija
29/40 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä niminen olisi hyvä seerumi? Ei nyt mitään hullun kalliita

Kaikki on hullun kallista kun maksaa turhasta. Unohda noi seerumit, ei nekään sulle uusia karvatuppeja pysty taikomaan.

Ole sen sijaan onnellinen ettet tuhonnut kulmiasi kokonaan.

Vierailija
30/40 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa tämmöinen. Ensin pitää nyppiä karvat pois "koska se on muotia". Sitten itketään kun ne ei enää kasvakaan takaisin. Elämä on.

Olisit onnellinen ettei nuoruudessasi käden amputoiminen ollut muodissa. Sekin kasvaa aika huonosti takaisin.

Vierailija
31/40 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä mainosten uhreja. Opiskelisitte hieman karvatuppien toimintaa. Jos se karvatuppi on tuhoutunut nyppimisten takia, niin voitte laittaa vaikka 500 euron voiteita eikä se silti korjaannu. Jos voiteet auttaisivat, niin kaljuuntuvat miehet kasvattaisivat niillä hiuksia.

Mutta jos haluatte maksaa tyhmyydestä niin ostakaa edes tuotteita, joita ei ole testattu eläinkokeilla ja jotka ovat muutenkin mahdollisimman ekologisia. Tosin taitaa olla mahdoton yhtälö.

Vierailija
32/40 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta juurikin vanhoille miehille kasvaa ne Bresnev-Angry Bird -kulmakarvat? Luulen ettei ne ole muotoillut koskaan.

Vierailija
33/40 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nyppimisestä johdu. Ikää veikkaisin. Vitamiineista voisit hyötyä, kysy apteekista apua oikeiden tuotteiden valintaan.

Ite oon 15v ja sama juttu. Noin 2 kesää sitten nypin aivan liian ohuiksi mun ihanat tuuheet symmetriset kulmat. Nyt on muoto tullut vähän takaisin mutta ovat harvemmat ja loppuosat ei kasva.

Vierailija
34/40 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nyppimisestä paljolti johtuu, noita on nähty ja kaikissa yhdistävänä tekijänä se että on pitkän aikaa nypitty karvat pois.

Sama näkyy sokeroinnissa/vahauksessakin. Kun karvan kiskoo juuriltaan tarpeeksi monta kertaa se alkaa ohentua eikä välttämättä jonain päivänä kasva enää ollenkaan.

Miksei sama tapahdu säärikarvoille?

Vierailija
35/40 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi joo voin vaan kuvitella. Näyttää ihan alienilta, kun tulee suihkusta ilman kulmakarvoja. Itsellä ei kasva muuten kuin sivuihin eikä etuosaan lainkaan. Kulmakarvat lähtevät puolesta välistä silmäluomia, että ei kovin hot. Itse nyppimällä ja rasvaamalla pilannut. Silmäripsetkin on nykyään lyhyet töpöt.

Vierailija
36/40 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nyppimisestä paljolti johtuu, noita on nähty ja kaikissa yhdistävänä tekijänä se että on pitkän aikaa nypitty karvat pois.

Sama näkyy sokeroinnissa/vahauksessakin. Kun karvan kiskoo juuriltaan tarpeeksi monta kertaa se alkaa ohentua eikä välttämättä jonain päivänä kasva enää ollenkaan.

Miksei sama tapahdu säärikarvoille?

Kyllä vaan tapahtuu, terv. Karvaton

Vierailija
37/40 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damn, ap joutuu varmaan alkaa harrastamaan kulmakarvojen ylikampaamista tai sitten hankkia jostain kulmakarvaperuukin.

Vierailija
38/40 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ne hajakarvat kasvaa aina takaisin yhtä rehottavina?

Vierailija
39/40 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy plastiikkakirurgilta voiko siirtää sivuille, jo muutama riittää. Sivuille microblading, ei kukaan huomaa onko ne karvoja vai tatuoitu kun katsovat vaan edessä olevia.

Itse sain Revita Lash kulmakarvaseerumia ripsiseerumin kylkiäisenä. Itsellä normit. Kyllä tuuheuttaa selvästi.

Vierailija
40/40 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta juurikin vanhoille miehille kasvaa ne Bresnev-Angry Bird -kulmakarvat? Luulen ettei ne ole muotoillut koskaan.

Olen myös huomannut, että vuosien myötä tuollaisten härökulmakarvojen määrä on lisääntynyt, jotka kasvavat paljon muita pidemmäksi. Kaipa ne sitten kasikymppisenä on kaikki yhtä pitkät ja tulee sitten se kalapuikkolookki silmien päälle. M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi