Hei! Olen nyt itseopiskellut nettilääkäri joten heittäkääpä minua visaisilla terveyspulmilla!
Kommentit (72)
Fanitan keskustaa ja pääministeriä. Mikä auttaa tähän sairaustilaan, joka vain hivuttaa vähitellen vähäisetkin järjelliset ajatukset pois päästäni?
Vierailija kirjoitti:
Fanitan keskustaa ja pääministeriä. Mikä auttaa tähän sairaustilaan, joka vain hivuttaa vähitellen vähäisetkin järjelliset ajatukset pois päästäni?
Turvaudu Väyryseen. Kyllä se siitä.
Miksi oikeassa nivusessani on tulehtunut imusolmuke :(
Vierailija kirjoitti:
Tohtor, osaisitteko sanoa mikä olisi suotuisin aika päivästä ottaa d-vitamiini- ja magnesium-lisät? Ennen vai jälkeen kaffen ja bullan? Vaikuttaako miten imeytymiseen?
Magnesium hierotaan käsiin ja työnnetään kuulaa alkuillasta!
Vierailija kirjoitti:
Miksi oikeassa nivusessani on tulehtunut imusolmuke :(
Elimistösi on häiriötilassa. Hakeudu terveysasemallesi tutkimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohtor, osaisitteko sanoa mikä olisi suotuisin aika päivästä ottaa d-vitamiini- ja magnesium-lisät? Ennen vai jälkeen kaffen ja bullan? Vaikuttaako miten imeytymiseen?
Magnesium hierotaan käsiin ja työnnetään kuulaa alkuillasta!
Totta tämäkin. Urheilu kannattaa aina.
Pierettää pirusti aina julkisilla paikoilla. Mitä teen? Onko mulla pierutauti?
Vierailija kirjoitti:
Tohtorin pitää muistaa kääntää reseptit etnisille porukoille. Savossa d-vitamiini on tee-vitamiini ja eteläpohojammaalla ree-vitamiini!
Vierailija kirjoitti:
Liiku syrjemmällä, voit piereskellä vapaasti. Suolisto kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohtorin pitää muistaa kääntää reseptit etnisille porukoille. Savossa d-vitamiini on tee-vitamiini ja eteläpohojammaalla ree-vitamiini!
Vitskua vaan kaikille tuttavallisesti. Ei tärkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liiku syrjemmällä, voit piereskellä vapaasti. Suolisto kiittää.
Syö vähemmän bullia.
Ymmärrän harmistuksesi. Voit käydä ilman lähetettä juttelemassa psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa.