Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei! Olen nyt itseopiskellut nettilääkäri joten heittäkääpä minua visaisilla terveyspulmilla!

Vierailija
12.02.2018 |

Vastaan niin monelle kuin ehdin.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnassa puristava tunne, samoin käsivarressa. Välillä kovakin kipu, mutta lievenee sitten melkein kokonaan pois. Mikähän mahtaa olla vialla?

Kip kop päivystykseen. Vaivan laatu selviää tarkemmin siellä.

Vierailija
42/72 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppusilmää kutiaa ja kiima päällä. Mikä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu jatkuva pahoinvointi, siis oikeasti lähes 24/7. Pahenee ajoittain. Liittyy syömiseen.

Vierailija
44/72 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sano, että kun luen jotain, on mulla ongelmia kortikaalisissa näköalueissa. Ongelma ilmenee siten, että pidän Vauva AV:lla olevia hulluina.

Onko mielestäsi ongelma alueissa jotka on identifioitu neuronien responssiselektiivisyyden ja alueiden välisten yhteyksien perusteella kuten V1 (piirredetekotit), V eli visual (area 17), V2, V3, V4 (väri), V5 (liike)? Vai kohdistuuko ongelma alueelle MT (medial temporal)/MST (anaotominen lokaatio), STS, IT, Broadmannin alueille kuten 7a, 7b, VIP, LIP, FEF?

Kuvantamistutkimuksessa pitäisi kuulema katsella alueita FFA (fuciform area), EBA (extra striate body area), PPA (parahippucampal place areaa).

Vierailija
45/72 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppusilmää kutiaa ja kiima päällä. Mikä on?

Olisiko iltaseksin aika. Kaksin, kimpassa tai soolona.

Vierailija
46/72 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu jatkuva pahoinvointi, siis oikeasti lähes 24/7. Pahenee ajoittain. Liittyy syömiseen.

Syö vain ruokia jotka eivät aiheuta pahoinvointia.

Vierailija
47/72 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sano, että kun luen jotain, on mulla ongelmia kortikaalisissa näköalueissa. Ongelma ilmenee siten, että pidän Vauva AV:lla olevia hulluina.

Onko mielestäsi ongelma alueissa jotka on identifioitu neuronien responssiselektiivisyyden ja alueiden välisten yhteyksien perusteella kuten V1 (piirredetekotit), V eli visual (area 17), V2, V3, V4 (väri), V5 (liike)? Vai kohdistuuko ongelma alueelle MT (medial temporal)/MST (anaotominen lokaatio), STS, IT, Broadmannin alueille kuten 7a, 7b, VIP, LIP, FEF?

Kuvantamistutkimuksessa pitäisi kuulema katsella alueita FFA (fuciform area), EBA (extra striate body area), PPA (parahippucampal place areaa).

Tein sinulle lähetteen keskussairaalan psykiatrian pkl:lle. Jos vaiva vielä säännöllisten käyntien jälkeen pahenee on silmätautien erikoislääkärin laaja tutkimus paikallaan.

Vierailija
48/72 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini sanoo että olen hullu. Mitä teen?

Vierailija
49/72 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurini sanoo että olen hullu. Mitä teen?

Av:lla aikaa viettäessäsi voit kokea normaaliuden tunteita. Lisää palstailua päivääsi.

Vierailija
50/72 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein sinulle lähetteen keskussairaalan psykiatrian pkl:lle. Jos vaiva vielä säännöllisten käyntien jälkeen pahenee on silmätautien erikoislääkärin laaja tutkimus paikallaan.

Tänks. Havaitsin, että simpukkatumakkeeni ts. nucleus cochlearis, oliivitumake ts. superior olive, nelikukkulatumake ts. inferior colliculus,  sisempi polvitumake ts. medial geniculate nucleus body tuottivat Volley Theoryn mukaisen primmmm-äänen päässäni saatuani M1-lähetteen. Avaankin tästä sitten Karjalan ja laitan pullon dentaalisesti suuhun ja toivon nesteen valuvan retrofleksisesti kohti pötsiäni.

Vierailija
51/72 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yskinyt varmaan jo kymmenen vuotta. Pitäisikö  mennä lääkäriin vai onko sinulla ratkaisua tähän?

-lääkäri-

Vierailija
52/72 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänks. Havaitsin, että simpukkatumakkeeni ts. nucleus cochlearis, oliivitumake ts. superior olive, nelikukkulatumake ts. inferior colliculus,  sisempi polvitumake ts. medial geniculate nucleus body tuottivat Volley Theoryn mukaisen primmmm-äänen päässäni saatuani M1-lähetteen. Avaankin tästä sitten Karjalan ja laitan pullon dentaalisesti suuhun ja toivon nesteen valuvan retrofleksisesti kohti pötsiäni.

Mukavaa että olet löytänyt tepsivän omahoitokeinon.

Vierailija
53/72 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yskinyt varmaan jo kymmenen vuotta. Pitäisikö  mennä lääkäriin vai onko sinulla ratkaisua tähän?

-lääkäri-

Yskä lähtee yskimällä. Jos tupakoit niin lopeta välittömästi.

Vierailija
54/72 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkojani kuumottaa, mikähän niissä mahtaa olla?

Vierailija
55/72 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulo on heikentynyt toisesta korvasta. Mittauksessa arvo 40. Mitä se tarkoittaa ja miten saan kuulolaitteen?

Vierailija
56/72 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ylipalkkiollista saikkua 6kk, komensin lapseni 2kpl, läksyjen tekoon. Lisäksi mulla on kylkiluita rusautteleva yskä, räkää valuva nenä ja pieni palkka.

Vierailija
57/72 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkojani kuumottaa,

mikähän niissä mahtaa olla?

Iltalenkin aika. Hopi, hopi.

Vierailija
58/72 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulo on heikentynyt toisesta korvasta. Mittauksessa arvo 40. Mitä se tarkoittaa ja miten saan kuulolaitteen?

Suosittelen siirtymistä valikoivaan kuuloon. Mikäli tämä ei miellytä niin varaa aika omasta terveyskeskuksestasi.

Vierailija
59/72 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt itkettää kirjoitti:

Mulle ylipalkkiollista saikkua 6kk, komensin lapseni 2kpl, läksyjen tekoon. Lisäksi mulla on kylkiluita rusautteleva yskä, räkää valuva nenä ja pieni palkka.

Tein sinusta lasun. Nykyään lapsia ei saa enää komentaa. Pieni nuha ja yskä eivät estä työn tekoa. Suosittelen menojen suhteutusta tuloihin.

Vierailija
60/72 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt itkettää kirjoitti:

Tein sinusta lasun. Nykyään lapsia ei saa enää komentaa. Pieni nuha ja yskä eivät estä työn tekoa. Suosittelen menojen suhteutusta tuloihin.

😨😢☠💀👻

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä