Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teillä kävi friends with benefits suhteessa?

Vierailija
11.02.2018 |

Miten tutustuitte, miten asiat eteni ,tuliko ihastumisia, miten juttui päättyi ? Oletteko kauankin ollut?

Kommentit (294)

Vierailija
21/294 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiinnyin liikaa. Huonosti kävi. Vähän sydän oli kipeä, mutta oli parempi lopettaa ajoissa.

Vierailija
22/294 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuun oli tapailua, se päättyi kun mies ei ollut valmis sitoutumaan exän pyöriessä mielessä. Tauko, hetki fwb-touhua. Kyllästyin siihen. Päätöksen lopettaa fwb-suhde sinetöi se, kun miehen muu seuran etsintä paljastui samaan aikaan netissä (ei ollut siitä maininnut).

Suhteellisen pitkään mies yritti vielä vinkua viesteissään seksiä, mutta en siihen suostunut.

Joo, minä sain kymmenen vuoden päästä, jo aviossa ollessani, pienten lasten äitinä tällaiselta tapaukselta känniviestin ”pillua ikävä”. Olin niin kovin otettu. Pillullani ei ollut ikävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/294 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kuvaa vakipanoa ilman ystävyyttä. Vakipanon kanssa hinkataan elimiä, fwb:n kanssa vietetään aikaa myös seksitouhujen ulkopuolella ja painotus lienee tuossa ystävyydessä.

Vierailija
24/294 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ilman rakkautta on kuin tyhjä kahvi.

25/294 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin Tinderissä, molemmat etsivät vakavaa suhdetta. Menin poikkeuksellisesti miehen kanssa heti ekoilta treffeiltä sänkyyn, minkä totesin myöhemmin virheeksi, koska tajusin ettei meille voisi tulla koskaan vakavaa suhdetta. Seksi oli kuitenkin todella ihanaa, joten ehdotin sitten että minulle käy jos mies haluaa jatkaa tapailua FWB-pohjalta. Mies ensin kieltäytyi, koska oli ihastunut, mutta pari päivää myöhemmin muutti mieltään. Tapailimme sitten muutamia kertoja, minkä jälkeen mies laittoi suhteen poikki, koska ei sittenkään tykännyt siitä ettei se voinut minun puoleltani edetä mihinkään. Jättämiskeskustelun aikana hän kuitenkin vihjaili, että hän ehkä haluaisi minun pyytelevän häntä jäämään (en tiedä oliko ajatellut näin saavansa aikaiseksi ns. kunnon suhteen vai mitä). Minusta tuntui hämmentävän pahalta, ottaen huomioon että olin ja olen täysin varma ettei vakavaan suhteeseen tosiaan ollut mahdollisuuksia. Itkinkin sinä iltana. 

Myöhemmin mies on kysellyt kertaalleen kuulumisia ja pohtinut, pitäisikö palata yhteen. Pysyin kuitenkin tiukkana, koska oli aikamoisen raastavaa tuo draama, ja olin varma että sitä olisi tulossa lisää jos yrittäisimme uudelleen.

Uskon että FWB voi toimia tosi hyvinkin, mutta sen pitäisi olla kummaltakin puolelta juuri sitä, mitä halutaan. Jos toinen haluaisi enemmän, on iso riski että siinä sattuu. Ja suhteen loppuminen mistä tahansa syystä voi sattua, vaikka rakkautta siinä ei varsinaisesti olisikaan. Itseäni satutti hyvän keskustelukumppanin, rentouttavan seksin ja hyvältä tuntuvan fyysisen läheisyyden menettäminen, kun olin samalla kuormittavassa elämäntilanteessa ja suhde tuntui todelliselta henkireiältä kaiken sen stressin ja paineiden keskellä.

No jo on ihme touhua. Päätät ettei tule mitään vakavaa edes yrittämättä ja vaikka mies oli kiinnostunut. Kyllä elämä pitää tehdä vaikeaksi. 

Samaa ihmettelin, etukäteen päätetään kun seksiä oli, että tästä ei voi tulla mitään. Tahallaan tehdään asioista vaikeita. En ymmärrä yhtään.

Vierailija
26/294 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain klamydian joka ehti muhia jonkin aikaa, suutuin verisesti koska mies oli väittänyt, että seksiä muiden kanssa ei ollut.

Vierailija
27/294 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo aikaa kun mulla tämmönen panokaveri oli. Se on sellanen mies jonka olen jotenkin tuntenut jo nuoresta asti, oikeastaan kun asuttiin samoilla kulmilla niin jo lapsesta asti tuttu naama. Muistaakseni sitten paremmin tutustuin siihen ihan vaan baarissa ja siitä sitten mentiin niille, ja aloin sitten sen luona käydä sillon tällön.. Sitten oli taas vuosia taukoa ja taas jotenkin päädyin sen luo juopottelemaan jne.

No siinä kävi sitten niin, että yks kaunis kerta tämä mies tuli hakkaamaan minun oven taa ja uhkasi tulla siitä läpi, ellen avaa, joten soitin poliisit.

Senkin jälkeen on morjesteltu ja vaihdettu muutama sana nähdessä, se on alkoholisti, niin välillä olen saanut ihan hävetä kun se tulee kaupassa isoon ääneen mölisemään mulle tai huutaa minun nimeä. Kerrankin kun satuin olemaan Alkon kassalla, ja suht asiallisen oloisena vielä sillon, kun yleensä näytän hampuusilta, niin eikö se mies tullut juuri Alkoon ja kailotti mun nimeni niin että kaikki varmasti kuuli, ja huusi jotain typerää perään, voi helvetti kun hävetti. Myyjän asennekin heti muuttui, lähdin sitten äkkiä pullot kassiin survottuani ulos, ettei se mies vain ehdi perään.

Mutta siis semmonen panokaveri minulla, kylän juoppo. Sillon siis kun tämä panosuhde alkoi, se oli vielä normaalihko duunari, kävi töissä ja toimi vl-isänä lapselleen. Sittemmin on täysin alkoholisoitunut.

Mitä tästä opimme, jos asut pienellä paikkakunnalla, hanki panokaverisi toiselta paikkakunnalta.

Vierailija
28/294 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin Tinderissä, molemmat etsivät vakavaa suhdetta. Menin poikkeuksellisesti miehen kanssa heti ekoilta treffeiltä sänkyyn, minkä totesin myöhemmin virheeksi, koska tajusin ettei meille voisi tulla koskaan vakavaa suhdetta. Seksi oli kuitenkin todella ihanaa, joten ehdotin sitten että minulle käy jos mies haluaa jatkaa tapailua FWB-pohjalta. Mies ensin kieltäytyi, koska oli ihastunut, mutta pari päivää myöhemmin muutti mieltään. Tapailimme sitten muutamia kertoja, minkä jälkeen mies laittoi suhteen poikki, koska ei sittenkään tykännyt siitä ettei se voinut minun puoleltani edetä mihinkään. Jättämiskeskustelun aikana hän kuitenkin vihjaili, että hän ehkä haluaisi minun pyytelevän häntä jäämään (en tiedä oliko ajatellut näin saavansa aikaiseksi ns. kunnon suhteen vai mitä). Minusta tuntui hämmentävän pahalta, ottaen huomioon että olin ja olen täysin varma ettei vakavaan suhteeseen tosiaan ollut mahdollisuuksia. Itkinkin sinä iltana. 

Myöhemmin mies on kysellyt kertaalleen kuulumisia ja pohtinut, pitäisikö palata yhteen. Pysyin kuitenkin tiukkana, koska oli aikamoisen raastavaa tuo draama, ja olin varma että sitä olisi tulossa lisää jos yrittäisimme uudelleen.

Uskon että FWB voi toimia tosi hyvinkin, mutta sen pitäisi olla kummaltakin puolelta juuri sitä, mitä halutaan. Jos toinen haluaisi enemmän, on iso riski että siinä sattuu. Ja suhteen loppuminen mistä tahansa syystä voi sattua, vaikka rakkautta siinä ei varsinaisesti olisikaan. Itseäni satutti hyvän keskustelukumppanin, rentouttavan seksin ja hyvältä tuntuvan fyysisen läheisyyden menettäminen, kun olin samalla kuormittavassa elämäntilanteessa ja suhde tuntui todelliselta henkireiältä kaiken sen stressin ja paineiden keskellä.

Tarviit terapiaa tai jotain hoitoa. Mitä lääkityksiä sulla on tällä hetkellä? Lähdetään yhdessä purkamaan tätä tilannetta.

Kiitos huolenpidosta, mutta kuinka niin? Ei ole lääkityksiä eikä tarvetta sellaisille.

t. 3

Vierailija
29/294 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jo on ihme touhua. Päätät ettei tule mitään vakavaa edes yrittämättä ja vaikka mies oli kiinnostunut. Kyllä elämä pitää tehdä vaikeaksi. 

Se nyt vain oli selvää minulle, kuten joskus käy. Et sinä itsekään halua seurustella kaikkien tapaamiesi ihmisten kanssa. 

t. 3

Vierailija
30/294 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on jo aikaa kun mulla tämmönen panokaveri oli. Se on sellanen mies jonka olen jotenkin tuntenut jo nuoresta asti, oikeastaan kun asuttiin samoilla kulmilla niin jo lapsesta asti tuttu naama. Muistaakseni sitten paremmin tutustuin siihen ihan vaan baarissa ja siitä sitten mentiin niille, ja aloin sitten sen luona käydä sillon tällön.. Sitten oli taas vuosia taukoa ja taas jotenkin päädyin sen luo juopottelemaan jne.

No siinä kävi sitten niin, että yks kaunis kerta tämä mies tuli hakkaamaan minun oven taa ja uhkasi tulla siitä läpi, ellen avaa, joten soitin poliisit.

Senkin jälkeen on morjesteltu ja vaihdettu muutama sana nähdessä, se on alkoholisti, niin välillä olen saanut ihan hävetä kun se tulee kaupassa isoon ääneen mölisemään mulle tai huutaa minun nimeä. Kerrankin kun satuin olemaan Alkon kassalla, ja suht asiallisen oloisena vielä sillon, kun yleensä näytän hampuusilta, niin eikö se mies tullut juuri Alkoon ja kailotti mun nimeni niin että kaikki varmasti kuuli, ja huusi jotain typerää perään, voi helvetti kun hävetti. Myyjän asennekin heti muuttui, lähdin sitten äkkiä pullot kassiin survottuani ulos, ettei se mies vain ehdi perään.

Mutta siis semmonen panokaveri minulla, kylän juoppo. Sillon siis kun tämä panosuhde alkoi, se oli vielä normaalihko duunari, kävi töissä ja toimi vl-isänä lapselleen. Sittemmin on täysin alkoholisoitunut.

Mitä tästä opimme, jos asut pienellä paikkakunnalla, hanki panokaverisi toiselta paikkakunnalta.

: 'D

Vierailija
31/294 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vain oli selvää minulle, kuten joskus käy. Et sinä itsekään halua seurustella kaikkien tapaamiesi ihmisten kanssa. 

t. 3

Mutta nussia haluat? Lääkkeet.

Vierailija
32/294 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 3

Mutta nussia haluat? Lääkkeet.

Onko friends with benefits sinulle konseptina ollenkaan tuttu? Jotkut ihmiset voivat harrastaa seksiä sellaisenkin kanssa, jonka kanssa ei halua parisuhdetta.

Seksi tuon miehen kanssa toimi tosi hyvin, mutta parisuhde ei olisi toiminut. Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää?

t. 3

Vierailija
33/294 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mulla ollut neljä tuollaista suhdetta. Jokaikinen päättynyt miehen katoamiseen kertomatta syytä. Kun olen laittanut viimeisen kerran viestin, ne on luettu mutta vastausta en ole saanut. Olen sitten poistanut numeron. Ihme touhua. En enää jaksa moisia suhteita.

Vierailija
34/294 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ilman rakkautta on kuin tyhjä kahvi.

No sitten sitä, kun en tykkää kahvista.

Vierailija
35/294 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tavattiin jo ala-asteella ja liikuttiin samoissa porukoissa lukioon saakka. Ylioppilasjuhlien jatkoilta päädyttiin sitten samaan sänkyyn ja siitä eteenpäin tavattiin satunnaisesti samoissa merkeissä. Tavattiin myös muutenkin, mutta enimmäkseen ystäväporukkamme mukana. Vähän yli parikymppisenä mies sitten sairastui vakavasti ja meidän väliltä katosi tämä sänkypuoli. Olin hänen tukenaan ja vaikka hän tervehtyi, emme enää päätyneet sänkyyn. Pian tuon jälkeen löysimme kummatkin puolisot ja nyt kolmikymppisenä olemme edelleen ystäviä (ilman niitä "etuja") ja toistemme lasten kummeja. Kummankin puolisot tietävät tämän meidän yhteisen historian.

Vierailija
36/294 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen ja rakastuminen, josta suhde nyt kestänut jo yli 10 vuotta

Vierailija
37/294 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se suhde toimi ja voi hyvin melkein 4 vuotta. Sitten minä muutin ulkomaille ja palattuani huomattiin että tästähän voisi tulla jotain isompaakin. Nyt olemme olleet parisuhteessa 5 vuotta, josta naimisissa 2 vuotta. Ja ensimmäisen lapsemme laskettu aika oli eilen.

Vierailija
38/294 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut useampia. Yksi itseasiassa päättyneen seurustelun jälkeen, oltiin pari vuotta niin että parin kuukauden välein käytiin leffassa, oluella tms. ja siitä sitten päädyttiin aina petiin. Useampia vakipanoja, joiden kanssa ei sitten juurikaan hengailtu, paitsi yhden kanssa lähdettiin seksin jälkeen aina yökerhoon joraamaan.

Useamman miespuolisen ystävän kanssa olen harrastanut seksiä kerran tai seitsemän, ystävyys on kuitenkin säilynyt. Ainiin ja oli pari naistakin.

Hauskaa hommaahan tuo, ei aina tarvitse olla niin vakavaa. Ja joo, miehiä on ollut paaaaljon, oon varmaan jossain 120-130 lukemissa.

Vierailija
39/294 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin työasioissa ulkomailla ja ensin mielenkiinto molemmilla heräsi koska työt sujuivat yhdessä. Sitten siinä neuvottelupöydän yli vilkuillessa ja keskustellessa viikkojen myötä mielenkiinto heräsi muutenkin ja mies kysyi treffeille. Oltiin nuoria ja vapaita molemmat ja minä vieraassa maassa ja vieraassa kaupungissa joten miten muuten olisin yhtä varmaa seuraa löytynyt. Suhde kesti muutaman kuukauden eli yhtä pitkään kuin minun ulkomailla olemisenikin, molemmat tiesivät koko ajan että poismuutto on jossain vaiheessa edessä. Suhde päättyi kun muutin pois, jonkin verran pidettiin ja ollaan pidetty edelleenkin yhteyksiä ammatillisessa mielessä. Mieheni tietää tästä suhteesta ja että olemme yhteyksissä. Aika normaali suhde siis meillä joilla työt kansainvälisiä. Oltaisiin voitu jatkaakin suhdetta mutta työt vetivät molempia kotimaahan. Antoisa suhde kaikkiaan. Samanlaisia olisi ollut mahdollista jo opiskeluaikoina (olen tradenomi suomenkieliseltä liiketalouspuolelta) kun onhan englanninkielisillä linjoilla suurin osa ulkomaalaisia mutta ei kai sitten omassa oppilaitoksessani ollut sopivaa kun ei suhdetta muodostunut kenenkään kanssa. 

Vierailija
40/294 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä miten käy, 8 vuotta takana. Alkoi kun parin viinilasin jälkeen lapsivapaana perjantai-iltana panetti ja pyysin naapurin muka auttamaan tietokoneongelman kanssa, siitä jatkettiin tovi ihan rehellisessä seksisuhteessa ilman enempiä verukkeita. Ystävystyttiin ja huomattiin että on muitakin yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Muutama kerta viikossa nähdään, välillä vain seksiä ja välillä taas käydään vaikka tanssimassa, syömässä, konsertissa, melomassa, lenkillä, millon mitäkin..  Joskus matkustellaan yhdessä. Ei ole kuitenkaan kummankaan suunnitelmissa tehdä tästä tämän vakavampaa.