Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lolan asunto etuovessa, mits pidätte?

Vierailija
17.04.2006 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä, että kyseessä on " julkkis" , ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Toisilla on makua ja tyylisilmää, toisilla ei. Ei kai julkimot keskimäärin sen tyylitietoisempia ole kuin taviksetkaan.



t. 25

Vierailija
2/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten siisti ja stailattu viimeisen päälle??? Hah hah!!! Eiköhän kodin ole tärkeintä olla sellainen missä viihtyy eikä sellainen missä ei uskalla lapset edes leikkiä kun stailaus menee pilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-turkulaisille tiedoksi että Papinsaaren alue on merenrantaa. Siitä saa ja kannattaa maksaa lisää =0)

Vierailija
4/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että täällä mollataan, niin tuli heti: " happamia sanoi..."



Tänään kierrettiin taas asuntonäyttöjä ja kyllä tuo Lolan on helmi joukossa. ihan uskomatonta peetä myydään. Esimerkiksi erillinen pakastin ja jääkaappi on edelleen vain noin puolessa perheasunnoista. Siis 130 neliöinen kämppä, jossa yksi kaappi puoliksi jaettuna!!!

Vierailija
5/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessassa rumat kaakelit, mutta tuskin ovat itse laittaneet ja eikös tuo ole aika uusikin?

Vierailija
6/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jotain sisustusarkkitehtejä vai? Ääliöt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sisustus on peruslookkia kun rahaa ei ole paljon, siivous olisi kyllä ollut paikallaan...

Vierailija
8/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en löydä koko lolan asuntoa!!! miten sen löytää???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä pisti oikeesti silmään oli että lastenhuonetta ei ollut siivottu kunnolla ennen kuvausta.

En nyt tarkoita että pitäisi elää steriilissä kodissa, mutta ennen asunnon näyttöä/kuvausta laittaisin kodin kyllä parempaan kuntoon. Eli siivoisin turhat roinat pois, jotka antavat liian ahtaan vaikutelman.

Vierailija
10/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä seepramatto makkarissa ja makkarin parisängyn päiväpeitto huitaistu puolihuolimattomasti sängylle, kun aluslakanatkin vilkkuvat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummia kuvia sinänsä, kiinnostaako kersan pehmolelut asunnonostajia?

Vierailija
12/22 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat kyllä voineet siivota kunnolla ennen kuvausta. Muutoinkin aika sekavan ja sotkuisen oloinen kämppä, mut kyllä se mulle kelpais. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iha hieno on..

Vierailija
14/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyl sit yhtään sisustusmakua, vaik rahaa olisikin! Lastenhuonekin täynnä kaiken maailman pehmonalleja ja aivan hirvitykset lastulevykaapit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallistakin tavallisempi ja lastenhuone vielä siitä tavallisimmasta päästä eli kunhan jotain kalusteita kerätty sinne.

Vierailija
16/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen huonekkin oli kun romukoppa..

Vierailija
17/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä löysin kuvia vain talon ulkopuolelta?

Vierailija
18/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneen sydäntyynyt :DD

Vierailija
19/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kohdenumero ei ole se eka.

Vierailija
20/22 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa entisistä misseistä ja malleista elä pätkätöillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi