Lolan asunto etuovessa, mits pidätte?
Kommentit (22)
sitten siisti ja stailattu viimeisen päälle??? Hah hah!!! Eiköhän kodin ole tärkeintä olla sellainen missä viihtyy eikä sellainen missä ei uskalla lapset edes leikkiä kun stailaus menee pilalle.
Ei-turkulaisille tiedoksi että Papinsaaren alue on merenrantaa. Siitä saa ja kannattaa maksaa lisää =0)
Sanoin, että täällä mollataan, niin tuli heti: " happamia sanoi..."
Tänään kierrettiin taas asuntonäyttöjä ja kyllä tuo Lolan on helmi joukossa. ihan uskomatonta peetä myydään. Esimerkiksi erillinen pakastin ja jääkaappi on edelleen vain noin puolessa perheasunnoista. Siis 130 neliöinen kämppä, jossa yksi kaappi puoliksi jaettuna!!!
vessassa rumat kaakelit, mutta tuskin ovat itse laittaneet ja eikös tuo ole aika uusikin?
Oletteko jotain sisustusarkkitehtejä vai? Ääliöt!
Ja sisustus on peruslookkia kun rahaa ei ole paljon, siivous olisi kyllä ollut paikallaan...
minä en löydä koko lolan asuntoa!!! miten sen löytää???
Mutta mikä pisti oikeesti silmään oli että lastenhuonetta ei ollut siivottu kunnolla ennen kuvausta.
En nyt tarkoita että pitäisi elää steriilissä kodissa, mutta ennen asunnon näyttöä/kuvausta laittaisin kodin kyllä parempaan kuntoon. Eli siivoisin turhat roinat pois, jotka antavat liian ahtaan vaikutelman.
mikä seepramatto makkarissa ja makkarin parisängyn päiväpeitto huitaistu puolihuolimattomasti sängylle, kun aluslakanatkin vilkkuvat...
Kummia kuvia sinänsä, kiinnostaako kersan pehmolelut asunnonostajia?
Olisivat kyllä voineet siivota kunnolla ennen kuvausta. Muutoinkin aika sekavan ja sotkuisen oloinen kämppä, mut kyllä se mulle kelpais. :)
Ei oo kyl sit yhtään sisustusmakua, vaik rahaa olisikin! Lastenhuonekin täynnä kaiken maailman pehmonalleja ja aivan hirvitykset lastulevykaapit...
tavallistakin tavallisempi ja lastenhuone vielä siitä tavallisimmasta päästä eli kunhan jotain kalusteita kerätty sinne.
Lapsen huonekkin oli kun romukoppa..
Miksi minä löysin kuvia vain talon ulkopuolelta?
Eiköhän suurin osa entisistä misseistä ja malleista elä pätkätöillä.
Sillä, että kyseessä on " julkkis" , ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Toisilla on makua ja tyylisilmää, toisilla ei. Ei kai julkimot keskimäärin sen tyylitietoisempia ole kuin taviksetkaan.
t. 25