Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako tindermiehet heti muokkaamaan teitä?

Vierailija
11.02.2018 |

Eli neuvomaan miten pukeutua ja millä äänellä nauraa?
Tai jos on ylikiloja niin komentaa urheilemaan?
Tai neuvomaan että pitää olla pirtsakka eikä sohvaperuna?
Tai kommentoimaan sisustusta?
Mulla on kokemus että aina jotain aletaan säätämään, huulipunasta hameenmittaan. Mies itse ei yleensä halua korjausehdotuksia.
Muututteko miehen toiveen mukaisesti? Vaikka miehessä olisi myös toivomisen varaa?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ei! Monoa tulis tollaselle äkkiä.

Vierailija
2/66 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni hakee exänsä näköistä ja yrittää saada musta samannäköisen.

Naisen pitää olla täydellinen koska on nainen, mies saa olla oma itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tuollaisiin miehiin törmännyt. 

Vierailija
4/66 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tulee jotain kommenttia, viimeksi eka treffeillä mies alkoi just puhuunnhuulipunasta että se kato korostaa. Äijä itse oli lässähtänyt paksukainen. Kyllä huvitti..

Vierailija
5/66 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle esitettiin vaaatimus olla aina hameessa kesällä. Veneiltiin ja mun piti hoitaa köydet. Vähän noloa minihameessa kyykkiä siellä täällä. Sitten kauhee pahastus kun olin rennoissa shortseissa..

Vierailija
6/66 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, äläpä päästä näitä muokkaajamiehiä sinkkuudestaan, se on heille oikea olotila ja siihen on syynsä. Hyvin huono merkki.

Vierailija
7/66 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oon hoikka, mutta silti löytyi aina jotain nahkaa nipistettäväksi ja ois pitänyt urheilla enemmän ja olla lihaksia. Kasvoista piti leikkauttaa luomi pois. Oli kuulemma noita-akkaluomi. No, tää idiootti vaihtoi sitten paljon isompikokoiseen naiseen.

Vierailija
8/66 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyysin naiselta että josko voisi käyttää stringejä seurassani ja josko voisi lähettää mulle kuvan hänestä joko alastomana tai alusvaatteissa. Kumpaankaan ei suostunut vaikka oltiin nähty jo 2kk ainakin.

Vierailija
9/66 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nettimiehille aika tyypillistä.

Selaavat nättejä kuvia kuukausitolkulla ja kun viimein saavat jonkun treffailemaan, niin siitä pitää saada täydellinen.

Sen takia kandee ottaa siviilistä.

Vierailija
10/66 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pyysin naiselta että josko voisi käyttää stringejä seurassani ja josko voisi lähettää mulle kuvan hänestä joko alastomana tai alusvaatteissa. Kumpaankaan ei suostunut vaikka oltiin nähty jo 2kk ainakin.

Hehe. Just näitä tulee vastaan. Ja ei ne vaatimukset tuhon lopu. Kohta pitää lähettää kuva kurkku aunuksessa.

Vierailija
11/66 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä vaikutat varmaan ap omaa tahtoa omistamattomalta ja innokkaalta miellyttämään, ja annat selvästi ymmärtää, että epätoivoisena haluat kelvata ja teet tietenkin mitä vain, että käyt sille miehelle, jos noin käy. Ja että nautit vieläpä siitä kaikesta.

Eli ei, mulle ei käy noin miesten kanssa. Ne ei kuvittele, että mä muutun. Jos en ole sitä mitä he etsivät, heistä ei vain kuulu enää. Se on tympeää, mutta minkäs teet. En olekaan Tinderissä, enkä ole ikinä alentunut hakemaan erikseen seuraa.

Vierailija
12/66 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin vähän aikaa hipsterimiestä. Kaikki minussa tuntui olevan wt. En asu kalliossa, en kuuntele marginaalimusaa, autoilen kun asun Espoossa, ammatti tavallinen, eikä kaikki ystävät ole muusikoita tai tohtoreita. Missään muualla ei voinut liikkua kuin kallio-vallila.

Kyllä helpotuin kun heivasin.

Vierailija
13/66 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin vähän aikaa hipsterimiestä. Kaikki minussa tuntui olevan wt. En asu kalliossa, en kuuntele marginaalimusaa, autoilen kun asun Espoossa, ammatti tavallinen, eikä kaikki ystävät ole muusikoita tai tohtoreita. Missään muualla ei voinut liikkua kuin kallio-vallila.

Kumma juttu kun olisit saanut sinustakin ihmisen tekevää seuraa, niin HELPOTUIT, kun sait jäädä wt:ksi!?

Vierailija
14/66 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan Tindermiehet ei pysy kuvioissa niin kauaa että tuollaista tekisivät. Eivät sen yhden ainoan tapaamisen aikana viitsi ruveta antamaan muokkausvinkkejä :D

Vierailija
15/66 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yksikään mies ikinä vaatinut muuttamaan mitään itsessäni enkä tosiaan sellaista edes kuuntelisi. Minä olen minä ja jos en tällaisena kelpaa, niin se on hei hei sitten :) missä tällaisia vitipäitä on? Tinderissä?

Vierailija
16/66 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomivalaat eivät kelpaa kuin vaan samanlaislle suomisioille. Rumilukset🐖

Vierailija
17/66 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan Tindermiehet ei pysy kuvioissa niin kauaa että tuollaista tekisivät. Eivät sen yhden ainoan tapaamisen aikana viitsi ruveta antamaan muokkausvinkkejä :D

Miksi kaikista kunnollisista ja kilteistä tindermiehistä olet valinnut vain tuollaisia miehiä?

Vierailija
18/66 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy rumafinski yhyy yhyy

Vierailija
19/66 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu kun olisit saanut sinustakin ihmisen tekevää seuraa, niin HELPOTUIT, kun sait jäädä wt:ksi!?

Ehkä kaikkien mielestä risuparran kanssa Kallion baareissa luuhaaminen ei ole niin hienoa.

Vierailija
20/66 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yksikään mies ikinä vaatinut muuttamaan mitään itsessäni enkä tosiaan sellaista edes kuuntelisi. Minä olen minä ja jos en tällaisena kelpaa, niin se on hei hei sitten :) missä tällaisia vitipäitä on? Tinderissä?

Miksi naisille miehen miellyttäminen on niin vastenmielistä?

Jos mies pyytää pitämään vaikka mekkoja tai stringejä niin miksi siihen ei voi suostua?

Kyllähän mieskin tekee naisen mieliksi asioita.