Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaako tindermiehet heti muokkaamaan teitä?

Vierailija
11.02.2018 |

Eli neuvomaan miten pukeutua ja millä äänellä nauraa?
Tai jos on ylikiloja niin komentaa urheilemaan?
Tai neuvomaan että pitää olla pirtsakka eikä sohvaperuna?
Tai kommentoimaan sisustusta?
Mulla on kokemus että aina jotain aletaan säätämään, huulipunasta hameenmittaan. Mies itse ei yleensä halua korjausehdotuksia.
Muututteko miehen toiveen mukaisesti? Vaikka miehessä olisi myös toivomisen varaa?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole kumppanin muokkaus enemmän naisten toimialaa? Tyypillisimmään ajatellaan, että kyllä minä tuosta juoppo-rentusta teen vielä hyvän ja uskollisen aviomiehen. Eikä taida historia tuntea montakaan tällaista onnistunutta muutosta? Lähinnä muuttuu varallisuus alkoholin kautta kuseksi, ja naisen silmäkulma kälätyksen kautta mustaksi. Ja kellään ei ole kivaa.

On sinulla ongelmat...

Ei minulla ole tämän asian kanssa ongelmia, tämä oli vain tällainen sivuhuomio. Jollakin toisella on varmaan erilainen näkemys aiheeseen.

Vierailija
62/66 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia nämä muokkaajamiehet ovat muuten? Onko heillä mitään yhdistävää tekijää vai onko ainoa yhdistävä tekijä treffikumppani, joka tuntuu kaipaavan ohjausta ja neuvomista?

Minä en ole muokkaajiin törmännyt ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/66 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vastaan, tai no ehkä sittenkin: tapailin vähän nuorempana poikaa/ miestä joka kiinnitti huomiota kiharoihini ja sanoi että voisin laittaa ne kun häntä näen. Kiitin ja hymyilin vain kehuille ja päätin pitää huolen etten laita kiharoita vaikka niitä kertoja ei tullutkaan monta ennen kuin lopetin suhteen. Siitä tyypistä tuli muokkaajafiilis. Ei kiinnosta. Yllättäen olenkin sinkku ja hyvin olen viihtynyt :D ja aion viihtyä niin kauan kunnes löydän jonkun joka RAKASTAA.

Vierailija
65/66 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut vastaan, tai no ehkä sittenkin: tapailin vähän nuorempana poikaa/ miestä joka kiinnitti huomiota kiharoihini ja sanoi että voisin laittaa ne kun häntä näen. Kiitin ja hymyilin vain kehuille ja päätin pitää huolen etten laita kiharoita vaikka niitä kertoja ei tullutkaan monta ennen kuin lopetin suhteen. Siitä tyypistä tuli muokkaajafiilis. Ei kiinnosta. Yllättäen olenkin sinkku ja hyvin olen viihtynyt :D ja aion viihtyä niin kauan kunnes löydän jonkun joka RAKASTAA.

Täh? En minä pitäisi ollenkaan ikävänä, jos mies pitäisi kiharoistani ja sanoisi, että tykkäisi nähdä ne toistekin. Päinvastoin laittaisin ne erittäin mielelläni ja jotakin muutakin niihin sopivaa. Ihme nipottaja olet ja varmasti saat sinkkuna olla kauan, sillä otat ilmeisesti kaiken kettuiluna. Hohhoijaa...

Vierailija
66/66 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto