Alkaako tindermiehet heti muokkaamaan teitä?
Eli neuvomaan miten pukeutua ja millä äänellä nauraa?
Tai jos on ylikiloja niin komentaa urheilemaan?
Tai neuvomaan että pitää olla pirtsakka eikä sohvaperuna?
Tai kommentoimaan sisustusta?
Mulla on kokemus että aina jotain aletaan säätämään, huulipunasta hameenmittaan. Mies itse ei yleensä halua korjausehdotuksia.
Muututteko miehen toiveen mukaisesti? Vaikka miehessä olisi myös toivomisen varaa?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Ei pahalla, mutta käsi sydämelle: varmasti te naiset olette ajatelleet kivan miehen tavatessanne, että tuo ois ihan hyvä
JOS kampausta muuttais hieman. Tuolle parralle pitää tehdä jotain. Hirveät kengät, pakko viedä tuo shoppailemaan. Käyttäisipä mies tätä väriä enemmän jne.Minut on jätetty rumien lakanoiden takia. Kuin 80-luvun hotellista kuulemma.
Mun viimeisin deitti on juuri sellainen, että kuvassa oli lyhyt parta, tavatessa napaan saakka. Ja on ja pysyy. Yök. Mutta mun ois pitänyt muuttua.
No, miehessä oli paljon toivomisen varaa, en alkanut avautumaan, miehet suuttuu heti.
Mutta luulen että tämäkin täydellinen metsämies saa uutta kaunotarta etsiä, kun ei ymmärrä ettei ihan ole siinä asemassa että voi luetella speksejä kun omaan lookkiinsa saa nainen kyllä pitkään nieleskellä ennenkuin tottuu. Itse aion sanoa että ei ollut kemioita.
Asun Keski-Euroopassa, sama meininki täällä. Ensin tietysti ovat aivan hullaantuneita pohjoismaiseen eksoottisuuteen, mutta hyvin pian alkaa kommentointi. Milloin on huulipunaa liikaa, milloin olisi hyvä laitattaa silikonirinnat! Rintani ovat DD ja kiinteät huom! Kommentoijat reippaasti yli 100kg äijiä keski-ikäisiä niinkuin minäkin noin 45v.
Noita tulee vastaan jotka alkaa heti lähetellä kuvia vaatteista joihin pitäis pukeutua. Tai kuvia hyvännäköisistä naisjukkiksista.
Vierailija kirjoitti:
Ei pahalla, mutta käsi sydämelle: varmasti te naiset olette ajatelleet kivan miehen tavatessanne, että tuo ois ihan hyvä
JOS kampausta muuttais hieman. Tuolle parralle pitää tehdä jotain. Hirveät kengät, pakko viedä tuo shoppailemaan. Käyttäisipä mies tätä väriä enemmän jne.Minut on jätetty rumien lakanoiden takia. Kuin 80-luvun hotellista kuulemma.
Luulen, että sinussa oli muuta vikaa, kuin lakanat ja ne lakanat oli vaan kohtelias tekosyy pistää poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yksikään mies ikinä vaatinut muuttamaan mitään itsessäni enkä tosiaan sellaista edes kuuntelisi. Minä olen minä ja jos en tällaisena kelpaa, niin se on hei hei sitten :) missä tällaisia vitipäitä on? Tinderissä?
Miksi naisille miehen miellyttäminen on niin vastenmielistä?
Jos mies pyytää pitämään vaikka mekkoja tai stringejä niin miksi siihen ei voi suostua?
Kyllähän mieskin tekee naisen mieliksi asioita.
Miksi mies ei voi valita sellaista naista valmiiksi, joka tykkää mekoista ja stringeistä? Jos ei vaan tykkää käyttää mekkoja ja stringejä?
Eli kasvattaisitko itse esim. pitkän tukan ja ryhtyisit hevariksi, jos nainen sitä haluaisi? Tai ryhtyisit m´pukumieheksi, jos tykkäät pukeutua rennosti? Tai vittu pukeutuisit itse niihin persnaruhiertimiin...
Luuletko että tavismiehillä on jotakin valinnanvaraa naisista? Voin kertoa sulle että se nainen on otettava jonka vain saa, ei siinä voi nirsoilla juuri minkään suhteen.
Luulen että mun virhe on ollut se, että vaikka olen kuulemma kaunis ja ihana ja normaalipainoinen, oon valinnut vähän vaatimattomampia taviksia kuin saisin. Ne on just pahimipia muokkaajamiehiä ja narisijoita. Täytyy jatkossa klikata rohkeesti niitä upeita joilla on itsetunto kohdallaan eikä tarvi tehdä naisesta koristetta tai näyttelyesinettä!
Tämä! Parhaat miehet olleet ne komistukset, eivät vikise tai moiti naistaan niinkuin tavikset.
Olen puetuttanut ties kuinka monia naisia uuteen naisellisempaan ja rohkeampaan tyyliin, ja tuolla en tarkoita mitään minihameita vaan ihan tyylikkäitä naisellisuutta korostavia vaatteita. Yksi tinder-deitti kilahti ehdotuksesta parien treffien jälkeen, mutta ei kyllä muutenkaan oikein olisi toiminut. Muut on olleet tosi tyytyväisiä ja innoissaan. Viimeksi heti ekoilla treffeillä lähdettiin ostamaan naiselle korsetti :) Yllytin vielä laittamaan illanviettoon päälle, oli tosi tyytyväinen ja nyt oli sitten ominpäin hankkinut pari korsettia lisää, ihan kunnollisia kiristettäviä. Olemukseen on tullut huikeasti muutenkin lisää ryhtiä ja itseluottamusta.
Nämä taitaa kuitenkin olla enemmän kiinni siitä kuka ehdottaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen puetuttanut ties kuinka monia naisia uuteen naisellisempaan ja rohkeampaan tyyliin, ja tuolla en tarkoita mitään minihameita vaan ihan tyylikkäitä naisellisuutta korostavia vaatteita. Yksi tinder-deitti kilahti ehdotuksesta parien treffien jälkeen, mutta ei kyllä muutenkaan oikein olisi toiminut. Muut on olleet tosi tyytyväisiä ja innoissaan. Viimeksi heti ekoilla treffeillä lähdettiin ostamaan naiselle korsetti :) Yllytin vielä laittamaan illanviettoon päälle, oli tosi tyytyväinen ja nyt oli sitten ominpäin hankkinut pari korsettia lisää, ihan kunnollisia kiristettäviä. Olemukseen on tullut huikeasti muutenkin lisää ryhtiä ja itseluottamusta.
Nämä taitaa kuitenkin olla enemmän kiinni siitä kuka ehdottaa.
Oletko katsonut vähän liikaa leffoja? Tuskinpa olet mikään Kiho tai vastaava, joten ihan unissasi vain niitä korsetteja ekoilla treffeillä ostelet..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yksikään mies ikinä vaatinut muuttamaan mitään itsessäni enkä tosiaan sellaista edes kuuntelisi. Minä olen minä ja jos en tällaisena kelpaa, niin se on hei hei sitten :) missä tällaisia vitipäitä on? Tinderissä?
Miksi naisille miehen miellyttäminen on niin vastenmielistä?
Jos mies pyytää pitämään vaikka mekkoja tai stringejä niin miksi siihen ei voi suostua?
Kyllähän mieskin tekee naisen mieliksi asioita.
Esimerkiksi siksi, että stringit ovat epämukavat ja hameet monissa tilanteissa epäkäytännöllisiä. Lisäksi hameiden kanssa monissa tilanteissa pakolliset sukkahousut ovat ainakin minusta epämukavia. Harvassa ovat ne miehet, jotka suostuisivat jatkuvasti kulkemaan älyttömän epämukavissa vaatteissa kaikki päivänsä. Naisilta kyllä kehdataan vaatia jalat hajottavia korkokenkiä ja ties mitä. Meikkaaminen ja hiustenlaitto vievät myös hirveästi rahaa ja aikaa ainakin tottumattomalta, joten niitäkään ei kohtuullista vaatia.
t. parisuhteessa oleva meikkaamaton ja mukavissa vaatteissa kulkeva nainen
Hyrr en voi sietää tota piirrettä miehissä, tilataan sun puolesta, vihjaillaan miten pitäisi olla ja näyttää. Ja ei ei todellakaan kaikki ole tuollaisia, tommoset on niitä alistavia miehiä, mutta on myös tuollaisia naisiakin ei sen puoleen.
Suosituilla miehillä on varaa vaatia.
Tinderissä jako menee niin että muutama suosittu mies saa kaiken, koska muut eivät saa mitään. Se näkyy siinä mitä naiselta vaaditaan.
121212 kirjoitti:
Suosituilla miehillä on varaa vaatia.
Tinderissä jako menee niin että muutama suosittu mies saa kaiken, koska muut eivät saa mitään. Se näkyy siinä mitä naiselta vaaditaan.
Höpö höpö
Vain narsistinen ihminen yrittää muokata toisesta itselleen sopivan. Jos olisi varaa valita, niin silloin ei tarvitsisi tyytyä siihen mitä saa ja yrittää hänestä muokata sopivaa, vaan silloin ottaisi jo valmiiksi tyydyttävän naisen.
Painu takasin ylikselle jonne!
Itse olin tyytyväinen,kun tapailumies alkoi ehdottaa naisellisempia pukeutumista.Sitten sitä käytiin ostoksilla ja ostelin hyviä vaatteita.Tapailumiehen kanssa suhde lopahti aika äkkiä ja eipä ole nähnyt minun muodonmuutosta.Nykyään ostan vaan laadukkaita vaatteita ja naisellinen pukeutuminen on nyt hyvä asia,kun nykyinen kumppanini sitä arvostaa.Kiitos tälle aikaisemmalle miehelle siitä!Ei mitään niin huonoa,ellei jotain hyvääkin.
No, jos oliskin niin että upea Hunk-mies alkaisi pyydellä mua pukeutumaan seksikkäästi, niin ehkä suostuisin. Mutta nämä juntit rupumiehet niitä yleensä jo ekadeiteillä ehdottelevat. Lähden naureskellen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Eli neuvomaan miten pukeutua ja millä äänellä nauraa?
Tai jos on ylikiloja niin komentaa urheilemaan?
Tai neuvomaan että pitää olla pirtsakka eikä sohvaperuna?
Tai kommentoimaan sisustusta?
Mulla on kokemus että aina jotain aletaan säätämään, huulipunasta hameenmittaan. Mies itse ei yleensä halua korjausehdotuksia.
Muututteko miehen toiveen mukaisesti? Vaikka miehessä olisi myös toivomisen varaa?
Ainoa mies, joka on osoittautunut juuri tällaiseksi, on mieheni. Ei ollut ennen naimisiinmenoa lainkaan, vaikka asuimmekin yhdessä. Aloitti heti häiden jälkeisenä päivänä. Suhde lähti siitä alamäkeen itsetuntoni kanssa.
Minua ei ole yksikään mies yrittänyt muuttaa tai sanonut parannusehdotuksia. Joko siis en ole sellainen nainen, joka ehdotuksia tuntuu tarvitsevan tai sitten miehet huomaavat, että minä en ihan kaikkea hyvällä kuuntele.
Olisihan tuo kyllä ihan mielenkiintoinen tilanne, jos eteen tulisi. Tietenkään en ota pahalla, jos joku minulle sanoo vaikka että olisi kiva nähdä minut hieman tiukemmassa paidassa, hiukset auki tai vaikka korkeammissa koroissa. Sehän olisi vain normaalia toisistaan kiinnostuneiden aikuisten esileikkiä, jota minäkin kyllä osaan ja mukaan lähden, jos mies on kiinnostava.
Minä olen saanut vain kehuja pukeutumisesta. Käytän kyllä paljon mekkoja ja hameita.
Eiköhän se ole kumppanin muokkaus enemmän naisten toimialaa? Tyypillisimmään ajatellaan, että kyllä minä tuosta juoppo-rentusta teen vielä hyvän ja uskollisen aviomiehen. Eikä taida historia tuntea montakaan tällaista onnistunutta muutosta? Lähinnä muuttuu varallisuus alkoholin kautta kuseksi, ja naisen silmäkulma kälätyksen kautta mustaksi. Ja kellään ei ole kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole kumppanin muokkaus enemmän naisten toimialaa? Tyypillisimmään ajatellaan, että kyllä minä tuosta juoppo-rentusta teen vielä hyvän ja uskollisen aviomiehen. Eikä taida historia tuntea montakaan tällaista onnistunutta muutosta? Lähinnä muuttuu varallisuus alkoholin kautta kuseksi, ja naisen silmäkulma kälätyksen kautta mustaksi. Ja kellään ei ole kivaa.
On sinulla ongelmat...
En ajattele. Joko natsaa tai ei natsaa, mutta minun tehtäväni ei ole ruveta muuttamaan ketään sellaiseksi mitä minä haluan.