Miksen saa olla työttömänä kun viihdyn näin ja työhalukkaita ihmisiä kuitenkin riittää?
Mikä ongelma? Työpaikoista on kova kilpailu. Jääpä teille halukkaille enemmän.
Kommentit (639)
Vierailija kirjoitti:
Ei sun työssä tarvitse käydä kunhan mun ei tarvitse maksaa veroja sun elättämistä varten.
No anna työpaikkas jollekin joka jaksaa veronsa maksaa.
Samaa mietin. Pitäisi olla muutamia satoja työttömien paikkoja haettavana. Kaikki eivät tähän pysty, eivätkä halua, mutta me jotkut ollemme tähän päteviä.
Ei ole sinun vikasi, että tämä maa on tällainen.
Siksi kun työttömänä sulla on liikaa aikaa syytää näitä typeriä aloituksia AVlle. Me työssäkäyvät haluttaisi raskaan päivän jälkeen tasokasta viihdettä vauva-foorumilta, mutta koko ajan yksi urpo vinkuu samaa " vapaaehtoinen työttömyys on palvelukseni yhteiskunnalle"-pa*kaa. Lopeta jo ja mene viettämään sitä työttömän laatuaikaa vaikka illalliselle ystäviesi kanssa. Ai nii, ei sulla ole varaa.
Saathan sinä olla, eri asia pitääko yhteiskunnan elättää sinut sinä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Lässynlää.
Saat todellakin olla työtön, minä en ole enkä halua olla.
Eli mikä tässä on ongelma??
Ole ihan vapaasti, kunhan meidän työssä käyvien ei tarvitse kustantaa sinun loisimistasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun työssä tarvitse käydä kunhan mun ei tarvitse maksaa veroja sun elättämistä varten.
Et sinä ihmisiä elossa pidä. Älä siis niin korkealle itseäsi nosta. Jos veronmaksu lopetettaisiin kokonaan tai rahaa ei olisi ollenkaan maailmassa, niin luuletko, että ihmiset kuolisivat ilman rahaa nälkään, vaikka maailmassa olisi yhä kaikki samat raaka-aineet saatavilla? Raha on pelkkä vaihdon väline.
Ole ihan vapaasti työtön, kunhan et vaadi muita ihmisiä elättämään itseäsi. Mikäli yhteiskunnan tukia nostat, joudut sopeutumaan niiden ehtoihin.
Huvittaa työssäkäyvien "Minä elätän sinut" -asenne. Siinä on melkoista jumalan paikkaa otettu.
Kaikki ihmiset on toisistaan riippuvaisia maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö ahdistaisi käydä töissä jos työttömyyskorvaukset lopetettaisiin, saisi koko ajan pelätä että entä jos työt syystä tai toisesta loppuu, niin tippuisi todellakin tyhjän päälle.
Työttömyyskorvaus voidaan mun puolesta lopettaa sitten, kun jokaisen ihmisen on mahdollista löytää palkkatyötä alle viikossa, kun vaan kyselee.
Miksen saa olla maksamatta veroja kun tienaan työstäni hyvin, kun teitä loikoilijoita riittää.
Mä en ainakaan haluais että mun työpaikan olis saanut joku joka on töihin pakotettu karenssin uhalla.
Töitä ei riitä kaikille, hyvä jos joku haluaa olla työtön, minä en halua.
Viihdytkö enää sitten, kun me ahkerat ei elätetäkään kaltaisiasi lusmuja? Tervemenoa katuojaan.
Siis mikä tuo "kunhan minun ei tarvitse elättää" juttu on? Ettehän te uskalla lisätä esim. nälkäkuolemia Suomessa, jossa ruuasta ei ole pulaa millään mittarilla.