Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein juuri laskiaispullia pakastealtaan valmispullista. Kysyttävää?

Vierailija
10.02.2018 |

;)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää.

Vierailija
2/31 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan pullat on hyviä:) useana vuonna tehnyt niistä laskiaispullia ja niin myös tänä vuonna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin teen aina.

Vierailija
4/31 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäs kysyä?

Tein minkäkin kerran tätini tekemistä kovista kuivista pullista :) Karmeita olivat, liian tummaksi paistettujakin. Mutta silloin ei parempaankaan taipunut. Yleensä leivon itse ja hyviähän ne ovat, nam.

Vierailija
5/31 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako sun nimi K-kirjaimella?

Vierailija
6/31 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten.?

Vierailija
7/31 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein ITE ihan ITE! Kermankin tein ITE ja hillotkin tein ITE!

Vierailija
8/31 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Itsellä pullataikina nousemassa. Voilla leivottua. Päälle kuohukermasta tehty kermavaahto ja vadelmahillo.

Vierailija
9/31 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkiset pakastepullat on parhaita?

Vierailija
10/31 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
11/31 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Prisman Xtran pullia just uuniss ja vatkasin Flora vanillaa väliin vadelmahillon kanssa laitettavaksi. Ollaan syöty jo monesti. Xtrat on parhaimpia!

Vierailija
12/31 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin teen. Pullalla on laskiaispullassa aika vähän merkitystä.

No, meillä ei kyllä muulloin kukaan syö pullaa, joten en ole leiponut kuin ehkä kolme kertaa elämäni aikana. Äitini leipoo, mutta ei lapset sielläkään siitä pullasta niin pidä. Ei maksa vaivaa leipoa.

Vierailija
13/31 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkan pullat on hyviä:) useana vuonna tehnyt niistä laskiaispullia ja niin myös tänä vuonna

No eihän niistä voi puhua samana päivänäkään itse tehtyihin verrattuna, eikä mistään muistakaan pakastepullista. Peruspullat on kyllä niin älyttömän helppoja tehdä, etten jaksa ymmärtää, miksi jotkut haluaa puuhastella näiden pakstevalmispullien kanssa.

Vierailija
14/31 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä en syö pullia ollenkaan. Kannattais varmaan teidänkin jättää syömättä.

T.fit-mama

Vierailija
15/31 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistän paremmaksi epäonnistunut ihminen -kisassa: tämä mamma tajusi vasta ap:n aloituksen nähtyään, että on laskiainen.

Vierailija
16/31 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko hyviä?

Vierailija
17/31 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö että ne sisältää jauhoja, rasvaa ja sokeria?

Vierailija
18/31 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän niistä voi puhua samana päivänäkään itse tehtyihin verrattuna, eikä mistään muistakaan pakastepullista. Peruspullat on kyllä niin älyttömän helppoja tehdä, etten jaksa ymmärtää, miksi jotkut haluaa puuhastella näiden pakstevalmispullien kanssa.

No olisko vaikka se, että pakastepullien kanssa puuhasteluun menee aikaa n. minuutti + paistoaika.

Itse tehtynä tulee sotkua, menee aikaa, ei välttämättä onnistu jos ei ole rutiinia asiaan, kuten varmaan suurimmalla osalla ihmisistä ei nykyään ole. Kuka edes syö jotain pullaa tai marjapiirakkaa (toisesta leipomisgallupista) jatkuvasti? 

Pulla on jotenkin niin turhake, etten itse henk.koht. tajua kuka jaksaa toistuvasti leipoa jotain pullaa??? Leipä on jo eri asia. 

Vierailija
19/31 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma, että av ratti lyttää täysin tälläisen laiskiasäidin mutta näköjään tämä on yleisempää kuin uskoisi :D

Pirkkapullia paistoin , väliin vadelmahilloa ja kermavaahtoa. En tiedä olisiko joku muun merkkinen valmispulla parempi, lähikaupassa ei kummoista valikoimaa ole .

Ap

Vierailija
20/31 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisko vaikka se, että pakastepullien kanssa puuhasteluun menee aikaa n. minuutti + paistoaika.

Itse tehtynä tulee sotkua, menee aikaa, ei välttämättä onnistu jos ei ole rutiinia asiaan, kuten varmaan suurimmalla osalla ihmisistä ei nykyään ole. Kuka edes syö jotain pullaa tai marjapiirakkaa (toisesta leipomisgallupista) jatkuvasti? 

Pulla on jotenkin niin turhake, etten itse henk.koht. tajua kuka jaksaa toistuvasti leipoa jotain pullaa??? Leipä on jo eri asia. 

No miksi sinä sitä pakastelaaria sitten kaivelet, jos kerran kyseessä on täysin turha tuote?

Itse tehtynä ei tule sotkua, ei mene aikaa, ja onnistuu aina erinomaisesti, jollei täysin kädetön ole. Suurin osa ihmisistä osaa leipoa, se kun ei todellakaan ole mitään rakettitiedettä. Monitoimikone, tai vähintäin vatkain löytyy liki joka kodista ja sillä taikinan vaivaa vaivatta. Sittenhän on vain nostatus ja pullien pyöräytys ja tulos aivan jotain muuta kuin ties missä maailman äärissä tehdyillä valmistaikinoilla. Ihme selityksiä näillä uusavuttomilla nahjuksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi