Tunnetko Fazerin myymälöiden tarjontaa ?
Sain joululahjaksi 15 euron lahjakortin Fazerille. Viikonloppuisin brunssi maksaa 24 euroa ja pitäisi maksaa omasta pussista miehen lahjakortti. Viikolla ei kerkeä, kun olen töissä ja lomalla ei ole bussilippu voimassa.
Mietin mitä ostaisin kotiini sellaista, mitä voisi tuoda kotiin, mutta kun katsoin nopeasti tarjontaa, berliinin munkki maksaa lähes 3 x enemmän kuin pakasteena.
Oletko nähnyt, myydäänkö esim Alku tuotteita kaupoissa ? Karkit ovat myös aivan liian kalliita, tuntuisi tuhlaamiselta laittaa lahjakortti karkkiin, jonka myös saa paljon halvemmalla kaupasta.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap antaa lahjakortin eteenpäin, ongelma ratkaistu. Kun on noin vaikeaa se elämä.
Ei elämä ole vaikeaa. Haluan käyttää lahjakortin niin, että siitä on iloa koko perheelle.
Onko se väärin ?
ap
Tuntuu kyllä todella olevan vaikeaa. Haluatko edes apua, vai oletko vain päättänyt, että on vaikeaa? Jopa Forumin myyjät ovat vääränlaisia. Menkää perunaleivoksille Kluuviin ja lakkaa valittamasta.
Saat lahjakortin jota et halua käyttää kun liian kallista 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap antaa lahjakortin eteenpäin, ongelma ratkaistu. Kun on noin vaikeaa se elämä.
Ei elämä ole vaikeaa. Haluan käyttää lahjakortin niin, että siitä on iloa koko perheelle.
Onko se väärin ?
ap
Tuntuu kyllä todella olevan vaikeaa. Haluatko edes apua, vai oletko vain päättänyt, että on vaikeaa? Jopa Forumin myyjät ovat vääränlaisia. Menkää perunaleivoksille Kluuviin ja lakkaa valittamasta.
ei oikeesti ole yhtään vaikeaa. En halua mennä kahville, koska 2 kahvin hinnalla saan oikeesti jotain kotiinkin. Forumin myyjät eivät ole vääranlaisia. Paikka on vilkas ja siellä halutaan nopeasti palvella asiakas ja seuraava tilalle. Siellä ei voi tutkia valikoimaa, siksi kysyn täältä.
Koska brunssi on meille liian kallis, haluan ostaa jotain sieltä kotiini, siksi kysyn täältä apua.
Haluan käyttää lahjakortin niin, että siitä on iloa koko perheelle. 5 hengen kakku maksoi yli 30 euroa. Mutta ystävänpäivä on ensi viikolla. Menen silloin Kluuviin.
ap
Mene Vantaalle tehtaanmyymälään ja osta esim. pakkausviallisia karkkeja. Käyn siellä viikoittain. Esimerkiksi iso säkki lakuja 3,20€, 2,2 kg hedelmäturkinpippureita. 15,50€, jättisäkki wienernougatia 8,20 €, tutti frutti karkkeja jättisäkeissä 3€ jne
Vierailija kirjoitti:
Mene Vantaalle tehtaanmyymälään ja osta esim. pakkausviallisia karkkeja. Käyn siellä viikoittain. Esimerkiksi iso säkki lakuja 3,20€, 2,2 kg hedelmäturkinpippureita. 15,50€, jättisäkki wienernougatia 8,20 €, tutti frutti karkkeja jättisäkeissä 3€ jne
Voitko neuvoa? Miten stadista pääsee sinne Fazerilan tehtaanmyymälään? Olen aina halunnut käydä, vaan mielestäni se on kamalan kaukana ja vaikean matkan päässä. Ei ole autoa. Millä bussilla?
Kiitti jo etukäteen neuvoista. Thänks!
Se on sun lahjakortti.Rhk antaja tarkoitti, että saisit joskus jotain pientä arjen luksusta.
Olet ehkä joskus harmitellut, että olisi kiva käydä kahvilla, mutta maksaa liikaa.Nyt se ongelma poistui.Kai sulla joskus tulee tilanne että joudut ravaamaan kaupungilla ostoksilla/hoitamassa asioita ym. Välillä olisi kiva istahtaa alas kupposelle ja leivokselle.Et vaan raaski, kun maksaa paljon.No, nyt sulla on se lahjakortti tällaista tilannetta varten.Eli pidä se lompakossa mukana.Miksi sä vartavasten lähtisit sitä tuhlaamaan?Sit jos tätä tilannetta ei tule niin kuukautta ennen umpeutumista muistutus kalenteriin että ostat sillä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/tuotemerkit/alku/
jaa, kenen nämä sitten on ja miksi siinä on Fazerin logo ?
Puhuit karkeista.
Lue paremmin. Alku-tuotteiden perään kyseli, ja toisessa lauseessa pohti myös karkkien olevan kalliita. Eri asioita. Mihin ihmisten lukutaito on kadonnut?
huuto Kalliosta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko neuvoa? Miten stadista pääsee sinne Fazerilan tehtaanmyymälään? Olen aina halunnut käydä, vaan mielestäni se on kamalan kaukana ja vaikean matkan päässä. Ei ole autoa. Millä bussilla?
Ap ei todellakaan viitsi ottaa asioista itse selvää... Näinkö kaikilla elämänalueilla?
Hei Ap! Onpas täällä ollut ikävää keskustelua. Älä pahoita mieltäsi, tää vaan joskus lähtee väärille urille.
Jos sulla on mahdollisuus käydä tehtaanmyymälässä, käy siellä.
Jos ei ole, niin kysäise jossain muussa niissä myymälöissä tai konditorioissa, saako sieltä esim. Alku-puuroja. Ne olis kivoja, vähän parempaa, mutta silti raaskisi ostaa, ja riittää koko perheelle.
Ja jos Alku-puuroja ei saa, niin kerro myyjälle, että sulla on 15 euron lahjakortti ja haluaisit sillä ostaa jotain viemistä koko perheelle. Myyjä osaa varmasti ehdottaa jotain. Toki se voi olla kalliimpaa kuin kaupassa, mutta ajattele niin päin, että sait sen kuitenkin ilmaiseksi. Lahjakortilla oli tarkoitus ilahduttaa, ja toivottavasti myös saat siitä iloa!
Toivon sinulle ja perheellesi hyvää viikonloppua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei todellakaan viitsi ottaa asioista itse selvää... Näinkö kaikilla elämänalueilla?
Pöljä! Tuo kommentti ei ollut ap:lta. Tarkkana nyt siellä!
Vierailija kirjoitti:
En osaa noita busseja neuvoa, koska en käytä julkisia. Fazer on Vaaralassa, etsi HSL:n sivuilta tiedot. Metrolla pääsee Mellunmäkeen eikä siitä ole kauhean pitkä matka kävellä. Tehtaanmyymälä on auki myös la.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa noita busseja neuvoa, koska en käytä julkisia. Fazer on Vaaralassa, etsi HSL:n sivuilta tiedot. Metrolla pääsee Mellunmäkeen eikä siitä ole kauhean pitkä matka kävellä. Tehtaanmyymälä on auki myös la.
Kiitos! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko, kirjoitustyyli on aivan erilainen. Tämän en ole todellakaan kirjoittanut alkuperäinen Ap .
Miten sinun elämäsi alueet ?
Vierailija kirjoitti:
Se on sun lahjakortti.Rhk antaja tarkoitti, että saisit joskus jotain pientä arjen luksusta.
Olet ehkä joskus harmitellut, että olisi kiva käydä kahvilla, mutta maksaa liikaa.Nyt se ongelma poistui.Kai sulla joskus tulee tilanne että joudut ravaamaan kaupungilla ostoksilla/hoitamassa asioita ym. Välillä olisi kiva istahtaa alas kupposelle ja leivokselle.Et vaan raaski, kun maksaa paljon.No, nyt sulla on se lahjakortti tällaista tilannetta varten.Eli pidä se lompakossa mukana.Miksi sä vartavasten lähtisit sitä tuhlaamaan?Sit jos tätä tilannetta ei tule niin kuukautta ennen umpeutumista muistutus kalenteriin että ostat sillä jotain.
Kiitos ! Kiitos sinulle, joka kirjoitit tämän.
Saan aina välillä äidiltäni lounasseteleitä ja niitä on lompakossa 3.
Olen säästänyt niitä, mutta luulen, että nyt käytän ne.
Vanhempani tulevat meille reilu kuukauden päästä viikonlopuksi. Soitin jo äidilleni, lupasi jäädä su aamuna lasten kanssa ja menen mieheni kanssa brunssille. Varasin paikankin jo.
Kyllä. Lahjakortin tarkoitus on saada minulle breikki arjesta ja teemme sen yhdessä mieheni kanssa.
Nyt on todella hyvä fiilis.
Kiitos !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ehkä joskus harmitellut, että olisi kiva käydä kahvilla, mutta maksaa liikaa.Nyt se ongelma poistui.Kai sulla joskus tulee tilanne että joudut ravaamaan kaupungilla ostoksilla/hoitamassa asioita ym. Välillä olisi kiva istahtaa alas kupposelle ja leivokselle.Et vaan raaski, kun maksaa paljon.No, nyt sulla on se lahjakortti tällaista tilannetta varten.Eli pidä se lompakossa mukana.Miksi sä vartavasten lähtisit sitä tuhlaamaan?Sit jos tätä tilannetta ei tule niin kuukautta ennen umpeutumista muistutus kalenteriin että ostat sillä jotain.Kiitos ! Kiitos sinulle, joka kirjoitit tämän.
Saan aina välillä äidiltäni lounasseteleitä ja niitä on lompakossa 3.
Olen säästänyt niitä, mutta luulen, että nyt käytän ne.Vanhempani tulevat meille reilu kuukauden päästä viikonlopuksi. Soitin jo äidilleni, lupasi jäädä su aamuna lasten kanssa ja menen mieheni kanssa brunssille. Varasin paikankin jo.
Kyllä. Lahjakortin tarkoitus on saada minulle breikki arjesta ja teemme sen yhdessä mieheni kanssa.
Nyt on todella hyvä fiilis.
Kiitos !
Täytyy sanoa, että ymmärrän sinua täysin. Itse monesti ajattelen myös koko perhettä kun jotain extraa saa. Mutta sillon tällön kun miehen kanssa johonkin kahdestaan päästään, niin se onkin kivaa. Se breikki arkeen on todella hyvä joskus. Edes se kahdestaan kahvilassa käyminen :)
2 sivua ilkeilyä ja 1 neuvo.
Tyypillistä av.ta