Miksi suomalaiset miehet ajavat päänsä kaljuksi, vaikka tukankasvua olisi?
Ruman näköstä, kun näytetään keskitysleirivangeilta tai venäläisiltä koronkiskureilta.
Tukka on miehen kruunu, kuten partakin, lisää miehisyyttä. Tukan pois ajaminen on vähän sama kuin tekisi itsestään eunukin.
Älkää miehet tehkö sitä.
(Luonnollinen kaljuuntuminen on ihan eri asia kuin siiliksi ajaminen, siinä ei ole mitään kamalaa).
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kaljut miehet on kuumia <3
Höpöhöpö. Pitkätukkaset ja partaset on kuumia.
Ymmärrän hiusten pois ajamisen täiongelman tai syöpähoitojen yhteydessä, en muuten.
Kannattaisi nauttia tukasta jos sitä vain on.
Helppo hoitaa ja halpa pitää. Suomessa parturi on niin sairaan kallis. 2 viikon välein pitäisi käydä, jos jotain mallia pitäisi, eli yli 500 vuodessa. Kone maksoi 20 ja palvellut nyt 3 vuotta.
Jos olisin mies, niin ajaisin itsekin kaljuksi tai pitäisin hyvin lyhyttä siiliä.
Mun miehellä on hyvin lyhyt siili. Sopii hänelle parhaiten.
Jos kaljuuntuu ja hiusraja ohenee ja lähestyy päälakea niin ei sellaiseen välttämättä viitsi kasvattaa hiuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Pitkätukkaset ja partaset on kuumia.
Pitkätukkainen mies näyttää naiselta, ellei ole muuten miehekäs.
Samaa olen ihmetelly kuin ap. Itse asiassa pitkät hiukset on miehellä tosi tyylikkäät, jos ne on kunnolla leikattu ja laitettu. Ihan käsittämätön tämä nykyinen kalju+tatuoinnit - muoti. Ihan niin kuin venäläisiä kuritushuonevankeja kaikki. Terv. mies