Onko puolikas mikropizzaa ja päärynä pieni vaiko iso ateria?
Ainakin maha tuli täyteen mutta jäin miettimään söinkö vähän vaiko paljon.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
pieni
Finelin mukaan annoksessa oli 8 grammaa rasvaa. Voiko pizzaa siis demonisoida ruokana? Vatsa on vieläkin täynnä.
Pieni. En tulisi täyteen tuollaisella hiiren annoksella. Sinä olet varmaan tosi laiha.
Geneerisessä kokonaisessa mikropitsassa on 200 grammaa tuotetta. Joten ei, ei ole iso annos.
Onko kyseessä siis sellainen Saarioisten pienempi pitsa? Jos on, niin sitten pienehkö annos, mutta kyllä minäkin täyteen tulisin.
Jos kyseessä on jonkun toisen valmistajan normikokoinen pitsa niin sitten on ihan reilu annos jo.
Todella pieni annos. Itse olen alipainoinen mutta tollasta annoksesta tulis vaan kiukkuseks.
Todella pieni, ei täyttäisi minua yhtään vaikka olenkin normaalipainoinen, 165cm ja noin 58 kg. :D Syön enemmän kuin monet kaveripojistani, enkä myöskään urheile. Aineenvaihdunta vain ilmeisesti toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Todella pieni, ei täyttäisi minua yhtään vaikka olenkin normaalipainoinen, 165cm ja noin 58 kg. :D Syön enemmän kuin monet kaveripojistani, enkä myöskään urheile. Aineenvaihdunta vain ilmeisesti toimii hyvin.
Et ole normipainoinen vaan hieman pulska.
Tai oikeastaan normi ihmiset on pulskia niin olet sittenkin normipainoinen
Pieni mikropitsan lätty on puolikas ateria ja siitä puolet on neljännes. Päärynä on kevyt jälkiruoka sen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Pieni. En tulisi täyteen tuollaisella hiiren annoksella. Sinä olet varmaan tosi laiha.
En todellakaan ole lähelläkään laihaa 😆! Olen laihdutuskuurilla ja syön muutaman 300 kcal:n aterian päivässä. Periaatteessa viisi sellaista ateriaa. Kohta pitäisi tehdä rahkaa iltapalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä siis sellainen Saarioisten pienempi pitsa? Jos on, niin sitten pienehkö annos, mutta kyllä minäkin täyteen tulisin.
Jos kyseessä on jonkun toisen valmistajan normikokoinen pitsa niin sitten on ihan reilu annos jo.
On se kaupan ainoa pieni vegaaninen kasvispizza.
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan, mutta olet lievästi lihava.. Katso vaikka painoindeksi laskurista.. Lol.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan, mutta olet lievästi lihava.. Katso vaikka painoindeksi laskurista.. Lol.. :D
Se "yli-paino" voi olla ihan myös lihasmassaa. Parhaassa painon nosto kunnossani,painon 120kg vaikka olin vain 185cm. Lihas painaa enemmän kuin läski.
Onko se ateria? To be, or not to be
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole normipainoinen vaan hieman pulska.
Tai oikeastaan normi ihmiset on pulskia niin olet sittenkin normipainoinen
165 cm ja 58 kg, painoindeksi on 21,3. Se on todellakin normaalipainoinen. Sinä saat toki pitää sitä pulskana jos haluat, mutta normaalipainon rajoja et kuitenkaan määrittele.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkaatko sen painoindeksilaskurin, jonka mukaan bmi 21,3 on lievää lihavuutta?
Annoksesta tulee Finelin mukaan noin 300 kcal.