Lapsi ei jaksaisi käydä koulussa
Mies soitti ja kysyi, mitä tehdään. Käskin miestä soittamaan mun äidille. Sieltä ne parhaat neuvot kaikkeen tulee.
Kommentit (62)
Äitini ei ole mua aikoinaan tai koskaan neuvoessaan ainakaan ikinä ajatellut, että niillä neuvoilla mulle tulee hyvä olla, vaan hänelle itselleen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein kunnon ryynijuoppo pojastasi tulee. Pitää örinäbileitä juopporemmille paskaisessa kämpässään.
Ei kyllä viihtyisi sellaisessa seurassa yhtään.
ap
Tulee viihtymään.
Nyt soitat koulukuraattorille ja pyydät apua lapselle. Jos et itse kykene, niin pyydät isää soittamaan. Sun äidillä, hänen tekemisillään tai sanomisillaan, ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeämpää ois, että ois onnellinen, eikä kukaan painosta.
apEipä ole onnellinen, jos on masentunut ja rikki. Juoppo siitä tulee, sano minun sanoneen, jos ei narkkarikin vielä.
No ei minusta ainakaan tullut, vaikka olen ollut masentunut ja rikki 17-vuotiaasta alkaen. Tietty lapsellani on paha olla aiemmin, mutta se olo saa tilaa, toisin kuin mulla. Ja jos tulee, niin sehän on lapsen oma valinta sitten. Koskea päihteisiin.
apSen ainakin sanot sun lapsille, että he eivät missään nimessä tee lapsia. Teidän perheen masentuneisuus ja narsistisuus ja mielenterveyshäiriöt eivät saa enää jatkua.
En tietenkään määräile heitä tuollaisessa asiassa. Asia ei sitäpaitsi sinulle kuulu.
apKuuluu se, niin kauan kun jaksat täällä valittaa sun ja sun perheen mielenterveysongelmasta.
Ei se sillä muutu asiaksi, joka sulle kuuluu yhtään. Sä voit olla lukematta, jos kuvittelet, että sun on asiassa jotain mun puolesta päätettävä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt soitat koulukuraattorille ja pyydät apua lapselle. Jos et itse kykene, niin pyydät isää soittamaan. Sun äidillä, hänen tekemisillään tai sanomisillaan, ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.
Mies sanoikin että on yhteydessä kouluun. Aiemminkin on ollut jo sellaisia yhteispalavereja, muttei tarkalleen ottaen jaksamisesta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein kunnon ryynijuoppo pojastasi tulee. Pitää örinäbileitä juopporemmille paskaisessa kämpässään.
Ei kyllä viihtyisi sellaisessa seurassa yhtään.
apTulee viihtymään.
Ei kyllä tule. Välttelee jo nyt luokan apinaosastoa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoikin että on yhteydessä kouluun. Aiemminkin on ollut jo sellaisia yhteispalavereja, muttei tarkalleen ottaen jaksamisesta.
ap
No, ei varmaan ole jaksamista, kun perhe on täynnä mielenterveysongelmia. Teidän tapauksessanne voisi olla huostaanotto jo parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNo, ei varmaan ole jaksamista, kun perhe on täynnä mielenterveysongelmia. Teidän tapauksessanne voisi olla huostaanotto jo parempi.
No mitä sä siitä mitään tiedät, siis millaiset voimat ja miksi pojalla on. Mites, kun tyttö on energinen, ollut aina, ja ei ole mitään vastaavia ongelmia?
ap
Tyttö tekee kaikenlaista, poika haluaa vain olla laitteilla, tietokoneella ja se on tosi passivoivaa. Ellei voi olla, lukee tai piirtää. Inhoaa kaikkea fyysistä, ainakaan oma-aloitteisesti. Kuin minä....
ap
Jos ei ole passivoituneena koneella, saattaa myös uuvuttaa vanhemmat puheella, joka koskee avaruusoilioita maailmassa, joka on sekoitus pelejä ja hänen omaa mielikuvitustaan ja sitä kuunnellessa loppuu oma jaksaminen.
ap
Kumma tyyppi tämä ap. Kinaa ja riitelee kaikkien kanssa, mikään ei ole hyvä, kirjoittelee itsekseen tänne vastauksia itselleen. Voi vene! Rauhoitus nyt vähän ja keksi jotain muuta tekemistä itsellesi.
Länkyti, länkyti vaan sulle ap.
Vierailija kirjoitti:
Kumma tyyppi tämä ap. Kinaa ja riitelee kaikkien kanssa, mikään ei ole hyvä, kirjoittelee itsekseen tänne vastauksia itselleen. Voi vene! Rauhoitus nyt vähän ja keksi jotain muuta tekemistä itsellesi.
Länkyti, länkyti vaan sulle ap.
En kirjoita itselleni vastauksia esiintyen jonain toisena, vai mitä vastauksia oikein tarkoitat? :D
ap
Miten sun kävi sen oppilaan kanssa, jota puristelit käsivarresta?
Koulussa on niin paljon kaikenlaista turhaa, valinnaisaineita jotka venyttää päivää. Ja nyt poika on keksinyt, ettei haluaisi lukea A2-kieltäkään, ettei jaksa :( Ei minulta vaan kyselty, jaksanko mä päntätä saksaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miten sun kävi sen oppilaan kanssa, jota puristelit käsivarresta?
En ole puristellut ketään käsivarresta.
ap
Nykyajan lapset on niin luusereita.
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Jollet sinä ollut lapsena luuseri, niin olet ainakin nyt.
Saksasta ois kuitenkin sata kertaa enemmän hyötyä aikuisena, kuin vaikkapa uskonnosta, ympäristöopista tai jostain turhakevalinnaisesta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apJollet sinä ollut lapsena luuseri, niin olet ainakin nyt.
En ole sillä omaisuudella, joka mulla on.
ap
Kuuluu se, niin kauan kun jaksat täällä valittaa sun ja sun perheen mielenterveysongelmasta.