En taaskaan päässyt kouluun.
Hain opintolinjalle, jolle on tosi helppo päästä. Ei tullut taaskaan paikkaa. Koulut ei ole mua varten.
Kommentit (41)
En oikein jaksa ymmärtää tätä. Hain opintolinjalle, jolle kaikki hakijat ovat päässeet viime vuonna. Taas hylsy.
Vierailija kirjoitti:
Hait tietty jonnekin amk-puolelle. Hae esimerkiksi ammattikouluun.
Mulla on kaksi ammattikoulututkintoa ja kaksi ammattitutkintoa.
Älä sure. Ei sillä ole nykyään väliä kuinka hyvällä koulutuksella jää lopulta työttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hait tietty jonnekin amk-puolelle. Hae esimerkiksi ammattikouluun.
Mulla on kaksi ammattikoulututkintoa ja kaksi ammattitutkintoa.
No erikoisammattitutkinto sitten.
Tämä on varmaan kymmenes hylsy koulusta. Näköjään mua ei ole luotu opiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Perusta oma yritys ja ala suoraan miljonääriksi.
Mulla on ollut oma toiminimi 3 vuotta. Miljonääriä musta ei tule tällä alalla. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Älä sure. Ei sillä ole nykyään väliä kuinka hyvällä koulutuksella jää lopulta työttömäksi.
En etsi työtä. Olen yrittäjä. Koen, että mulla olisi ollut paljon annettavaa ryhmässä. Ja opinnot olisi olleet tosi hyödylliset. Mutta ei niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne hait?
Yamk
Ei kannata, älä harmittele. Kukaan ei arvosta työelämässä yamk-tutkintoa, turhaa työtä.
Minusta on hassua, koska olen oikeasti luova ja kehittelen ihan uusia tekniikoita. Olisin halunnut valtiolta hiukan apua koulutuksen muodossa.
Pitää tehdä ja tutkia asia itse. Sitten taas.
Päättötyöaihekin olisi ollut valmiina.
Oikeasti koulut inhoaa mua. Mulla on joku huono karma kouluihin.
Nyt hain sellaiseen, johon kaikki pääsee. Viime vuonna oli vielä järjestetty uusi haku, kun ei ollut tarpeeksi hakijoita.
Vierailija kirjoitti:
En oikein jaksa ymmärtää tätä. Hain opintolinjalle, jolle kaikki hakijat ovat päässeet viime vuonna. Taas hylsy.
Kannattaa varmaan lukea ne vaatimukset? Jos kerta YAMK:hon hait, niin onko sinulla aikaisemmat opinnot vaatimusten mukaan suoritettu?
Vierailija kirjoitti:
Voiko yamkiin päästä ilman amk- tai kanditutkintoa?
Voi. Koska olen ollut työelämässä 3 vuotta yrittäjänä. Mulla on 100 opintopistettä alan avoimia yliopisto-opintoja.
2 ammattikoulututkintoa ja 2 ammattitutkintoa. Hain linjalle, jonne kaikki hakijat ovat päässeet viime vuonna. Järjestivät vielä erillishaun viime kesänä.
Hain opintojen ja tiedon takia, en tutkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan lukea ne vaatimukset? Jos kerta YAMK:hon hait, niin onko sinulla aikaisemmat opinnot vaatimusten mukaan suoritettu?
Oli. En saanut nettiyhteyttä toimimaan haastattelussa. Liian vanha käyttöjärjestelmä. Sain hylätyn haastattelusta.
Minne hait?