Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 27, nainen 40. Paha ikäero?

Vierailija
07.02.2018 |

Mä oon todella ihastunut tuohon mieheen, voiko välillemme todella kehkeytyä jotain ikäerosta huolimatta? Eikö miehet useimmiten ihannoi nuorempaa naista?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetöntä, jos parisuhteessa on ikäero yli 6 - 8 vuotta. Oli se sitten kumminpäin vain. Eri sukupolvea. Vaikeuksia tulossa. Tiedän kokemuksesta. Mikä ihme ajaa nuoria miehiä vanhojen naisten syliin? Miten ihmeessä nuoret naiset saattavat olla vanhojen miesten kanssa. 

Vierailija
22/31 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että toi olis ihanaa!! Ei mitään kummaa tai pahaa asiassa! Nauti nainen <3

Harvoin näkee näin positiivisia viestejä, kun mies on vanhempi. Kumma juttu. <3

Voisiko johtua siitä, että ihan näihin päiviin asti vanhempi nainen - nuorempi mies-asetelma on ollut paljon paheksutumpi kuin vanhempi mies - nuorempi nainen, siis kun ikäero on ollut ainakin kymmenen vuotta jos ei enemmänkin? Tuo jälkimmäinen on ollut aika lailla normaali juttu eikä sitä olla yhtään niin paljon kummeksuttu kuin vanhan naisen ja nuoren miehen liittoa. Nyt on ehkä alettu hyväksyä myös nämä liitot, ainakin toivon niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuma etsii söpöä pojua paijattavaksi. Pojulla on äidinkaipuu. Tästähän tuossa on kysymys.

Minulla on iäkkäämpi tuttavapariskunta, jolla on juurikin tuo ikäero. Nyt on mies ollut kohta kaksi vuotta avokkinsa omaishoitaja. Naisella on hyvin nopeasti etenevä muistisairaus. Liikuntakyky sekä puhekyky heikentyneet erittäin paljon lyhyessä ajassa.

Vierailija
24/31 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ikis ;))

Vierailija
25/31 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen parin, joka meni naimisiin jokseenkin näillä ikänumeroilla. Mies täytti pian 28v ja nainen taisi olla jo tuon 40v. Edelleen yhdessä yli 30v jälkeen.

Vierailija
26/31 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuma etsii söpöä pojua paijattavaksi. Pojulla on äidinkaipuu. Tästähän tuossa on kysymys.

Minulla on iäkkäämpi tuttavapariskunta, jolla on juurikin tuo ikäero. Nyt on mies ollut kohta kaksi vuotta avokkinsa omaishoitaja. Naisella on hyvin nopeasti etenevä muistisairaus. Liikuntakyky sekä puhekyky heikentyneet erittäin paljon lyhyessä ajassa.

Ihan yhtä kamalaa se on, kun samanikäinen, usein jo itsekin terveydeltään heikentynyt pappa joutuu omaishoitajaksi. Vaikka siellä kerran päivässä pyörähtäisikin joku kotisairaanhoidosta.

Vierailija
27/31 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä. Mies ei ole varma haluaako lapsia. Juurihan kylläkin joku suomalainen politiittisen vaikuttajan vaimo synnytti heille lapsen 54-vuotiaana :) No mutta mä en halua lapsia. Jos tästä tulee ylipäänsä mitään, ja mies päättääkin haluta lapsia, niin luonnollisesti hän etsii jonkun lapsia kanssaan tahtovan. Voihan niitä erojakin tulla tässä elämässä. Mutta pitääoä miettiä vielä, tiedän mahdollisen suhteemme aiheuttavan kummastusta esim. hänen vanhemmissaan ym.

Vierailija
28/31 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juju onkin siinä, että nuorempi mies/vanhempi nainen-asetelma toimii usein luonnollisemmin, vaikka sitä tunnutaan enemmän paheksuvan. Esimerkiksi +40v nainen on seksuaalisesti vasta nousemassa huipulle, kun samanikäinen mies jo laskettelee alenevan mieskunnon ja teston "alamäessä". Kumpaakin tarvitaan jotta seksi maistuu ja ylipäätään onnistuu.

Joo seksi ei merkkaa kaikkea, tiedän..läheisyys on tärkeää myös. Mutta itse en voisi kuvitella suhdetta ilman seksiä, kunnon rakastelu saa miehen ja naisen juuri niin lähelle toisiaan kuin on tarkoitettu. Parhaimmat seksikokemukseni olen saanut parisuhteessa itseäni vanhempien naisten kanssa ja näin sinkkuna ollessani kiinnitän automaattisesti huomioni kypsempiin "daameihin".

Vierailija
29/31 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama ikäero mieheni kanssa, ei haittaa millään tavalla. Itse asiassa vähän aktiivisempi mies on aktivoinut minuakin monella saralla. Naimisissa jo 5 vuotta.

Vierailija
30/31 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vielä lisätä, ettei tuonkokoinen ikäero ole herättänyt mitään ihmetystä hänen vanhemmissaan eikä minunkaan. Kavereilta tuli puumakuittia aluksi, ihan vitsinä, mutta ei siis jatkunut. Ostin huviksen itselleni t-paidan Puma-tekstillä kyseiseltä vaatemerkiltä sen kunniaksi. :D

On kuitenkin lähes kolmikymppinen mies ap:n ja minunkin tapauksessani, joten eipä se nyt kovin nuori enää ole.

t. nro 31

Vierailija
31/31 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Minä olen 8 vuotta vanhempi kuin mieheni ja hän on suorastaan allerginen sille, että yhtään kukaan nainen suhtautuisi häneen kuin lapseen. Pojan kanssa samanikäinen ex-tyttöystävä oli näin tehnyt ja on syystä ex. Tällä miehellä on hyvin suuri itsemääräämistarve eikä suhteemme todellakaan ole äiti-poika. Sängyssäkin mies vie ja minä vikisen. Toki ehkä meidän ikäero nyt ei niin suuri sitten olekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä