Mies 27, nainen 40. Paha ikäero?
Mä oon todella ihastunut tuohon mieheen, voiko välillemme todella kehkeytyä jotain ikäerosta huolimatta? Eikö miehet useimmiten ihannoi nuorempaa naista?
Kommentit (31)
Mulla sama tilanne toisin päin... Ei se ikä kaikkea merkitse, unohtuu kun kunnolla ihastuu.
Sama kuin mulla ja mun miehellä. Naimisissa 17 vuotta.
Onnellisesti naimisissa 15 vuoden ikäerolla. Go for it!
Voi hurja, mä olen niin innoissani ja todella yllättynyt ettei mies kavahtanut mun ikää :)
Ei tuossa ikäerossa nyt mitään ihmeellistä ole. Odotuksissa elämän suhteen voi tietenkin olla eroja, mutta se selviää ajan kanssa. Hyvä ystäväni on ollut naimisissa parikymmentä vuotta alun toistakymmentä nuoremman miehen kanssa. Ei mitään ihmeellistä ole ilmennyt.
Minäkin olen parisuhteessa 13 vuotta nuoremman miehen kanssa ja hyvin meillä menee. Ei ikä ole kaikki kaikessa.
Ihan hyvä ikäero, voi toimia. Kyseenalaiseks alkaa mennä vasta siinä +15 ikäeron kanssa, siis silloin kun voisi teknisesti/teoreettisesti olla kumppanin vanhempi.
Onko miehellä jo lapsia entuudestaan? Sinä kun et kovin kauaa enää niitä kykene saamaan, niin siitä voi tulla ongelma.
Ei haittaa mitään. Itse olen 41v ja poikaystäväni 28v. Ikäero on jo melkein unohtunu <3
Mä en alkaisi. Kolmekymppisetkin tuntuu liian vanhoilta.
Lapsia tekee monet vielä 45 nykyään.
Voi että toi olis ihanaa!! Ei mitään kummaa tai pahaa asiassa! Nauti nainen <3
ei se ero nuorempana tunnu niin isolle, mutta kun mies on vajaa 50 ja vaimo yli 60, sitten alkaakin jo tuntumaan
Tunnen pariskunnan, jotka viettäneet just hopeahääpäiväänsä. Vaimo kohta eläkeiässä, mies 14 vuotta nuorempi. Ovat hyvin onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Lapsia tekee monet vielä 45 nykyään.
Ja vielä useammat ei tee. Naisen hedelmällisyys on tuossa vaiheessa yleensä jo niin pohjilla, että ihmettä (tai keinohedelmöitystä) vaaditaan. Ja silti menee yleensä kesken.
Vierailija kirjoitti:
Voi että toi olis ihanaa!! Ei mitään kummaa tai pahaa asiassa! Nauti nainen <3
Harvoin näkee näin positiivisia viestejä, kun mies on vanhempi. Kumma juttu. <3
Sehän on ihan teistä itsestänne kiinni - jos muuten natsaa, niin antaa palaa vaan!
ymmärrystä pukkaa kun nainen on se vanhempi osapuoli :D
Ei tule kommentteja : jalka jo toisessa haudassa, joudut kohta hänen omaishoitajaksi tai
kiinnostaako mummot?
No?